بازدید 24696
ادعایی درباره ارتباط یک زن با شانزده مدیر ارشد نفتی؛

اگر ادعای نماینده مجلس صحت نداشت، حتما باید او را محاکمه کنند!

باید مقامات و دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی در خصوص این گونه موارد و مسائل که اخیرا روزانه در مورد وزارت نفت، وزیر و زیرمجموعه اش مطرح می‌شود، اطلاعیه بدهند و به منظور روشن ساختن افکار عمومی و جلوگیری از تشویش اذهان جامعه توضیح بدهند که آیا چنین مسائلی درست است یا خیر و یا اینکه حتی برخی برای بهره‌برداری سیاسی دست به بزرگنمایی چنین موضوعاتی می‌زنند...
کد خبر: ۹۰۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 23 June 2019

چند ماهی است که خبرهای بسیاری از بخش های مختلف وزارت نفت در رسانه ها منتشر می شود. بخشی از این خبرها از کانال نمایندگان مجلس ارائه می شود و بخشی دیگر توسط چهره های سیاسی و رسانه هایی با گرایش های خاص. وزیر نفت می گوید، این گونه خبرها هدایت شده و برای تحت فشار گذاشتن او جهت فروش نفت به دلالانی است که احتمالا موجب ظهور «بابک زنجانی»های جدید خواهند شد و در طرف مقابل، منتقدان مجلسی و جناحی «بیژن زنگنه» قرار گرفته اند و بر این باورند او با عملکرد خود و جلوگیری از فروش نفت از کانال های غیر رسمی، جلوی دور زدن تحریم ها را گرفته است.

به گزارش «تابناک»؛ منتقدان زنگنه حتی از جدایی وزیر نفت از دولت خبر دادند و تأکید کردند که حسن روحانی، رئیس جمهور از اقدامات وزارت نفت و عملکرد وزیر پس از تشدید تحریم ها به شدت ناراضی است و این مسأله باعث بروز درگیری لفظی بین او و زنگنه شده است. به همین جهت گزینه جانشین او هم انتخاب شده و به زودی معرفی خواهد شد؛ اما «علی ربیعی» سخنگوی دولت در اظهارنظر رسمی هرگونه اختلاف نظر بین رئیس جمهور و وزیر نفت را تکذیب کرده و خبرهای پیرامون جدایی وزیر نفت از دولت را نادرست خواند.

با وجود این انتقادات به وزارت نفت، از ماجرای وجود کارت خوان در دفتر وزیر، انتقالی گرفتن برخی نمایندگان مجلس از دیگر ارگان ها برای گرفتن حقوق های بالا در وزارت نفت، ادعای فروش بیش از 1.5 میلیون بشکه نفت در اوج تحریم های سال 91 گرفته تا مسأله ای که به تازگی حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده نزدیک به جبهه پایداری از راه یافتن یک زن نفوذی وابسته به خارج کشور در بین مدیران ارشد نفتی مطرح کرده، ادامه یافته است.

روایت نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس از نفوذ یک زن در بین مدیران ارشد وزارت نفت این گونه است: «اخیرا نهادهای امنیتی باند نفوذی در وزارت نفت را دستگیر کردند که در رأس آن خانمی با ایجاد ارتباط با شانزده نفر از مقامات ارشد این وزارتخانه توانسته بود در جهت تکمیل پازل دشمن ضرباتی را به کشور وارد کند. این زن با اقدامات خود توانسته بود تصمیمات مهمی را در وزارت نفت مسکوت بگذارد و ضربه کاری را در این جنگ اقتصادی به کشور وارد کند.»

حاجی دلیگانی تأکید کرده، این خانم ـ همان طور که گفته شد ـ با شانزده مقام تأثیرگذار وزارت نفت ارتباط داشته است که این مقامات با همراهی این خانم، تصمیمات غلطی را در جهت خواسته‌های دشمن و علیه منافع ملی کشور می‌گرفتند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: «با توجه به اینکه ما در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و با توجه به اینکه متأسفانه اقتصاد ما متکی به نفت است، وزارت نفت به پاشنه آشیل ما تبدیل شده و آمریکا سعی می‌کند تا با نفوذ و ایجاد اخلال در عملکرد این وزارتخانه، ضرباتی را به کشور ما وارد کند.»

حاجی دلیگانی در پایان از تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور برای برخورد با باند مذکور قدردانی کرد. موضوعی که واکنش وزارت نفت را به همراه داشته و آنطور که «کسری نوری» مدیر کل روابط عمومی این وزارتخانه در این خصوص گفته، «چنین موردی واقعیت ندارد و حتما امروز در اسرع وقت، اطلاعیه جامعی از سوی وزارت نفت در این خصوص صادر خواهد شد.»

فارغ از اینکه چه اندازه از مطالبی که پیرامون «بیژن زنگنه»، مدیران او و وزارتخانه زیر نظرش یعنی وزارت نفت در شرایط تحریم مطرح می شود، صحت دارد و چه میزان از این مطالب با جهت گیری های خاص مطرح می شود، موضوع اصلی این است که در مورد هیچ یک از وزارتخانه های دیگر، چنین مسائلی از سوی نمایندگان، چهره های سیاسی و رسانه های خاص مطرح و دنبال نمی شود، یا چنین خبرهایی از آنها کمتر به گوش می رسد، بنابراین، پیش از هر چیز باید یک نهاد، متولی تعیین صحت و سقم این مسائل بشود.

باید مقامات و دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی در خصوص این گونه موارد و مسائل که اخیرا روزانه در مورد وزارت نفت، وزیر و زیرمجموعه اش مطرح می‌شود، اطلاعیه بدهند و به منظور روشن ساختن افکار عمومی و جلوگیری از تشویش اذهان جامعه توضیح بدهند که آیا چنین مسائلی درست است یا خیر و یا حتی اینکه برخی برای بهره‌برداری سیاسی دست به بزرگنمایی چنین موضوعاتی می‌زنند؟

اگر هم چنین موضوعاتی درست نیست و صرفا برای رسیدن به منویات سیاسی از سوی عده ای خاص یا برخی نمایندگان گفته شده، طبیعتا باید دستگاه های ذیربط قضایی، اطلاعاتی و امنیتی جلوی تشویش اذهان عمومی و نگران ساختن مردم از طریق انتشار و مطرح ساختن چنین مسائلی را بگیرند و البته با مطرح کنندگان چنین ادعاهای نادرستی برخورد جدی شود. گفتنی است، وزارت نفت، یکی از شریان های حیاتی کشور است و طرح مسائل و موضوعات اینچنینی در مورد آن و بی پاسخ گذاشتن اینکه صحت داشته یا نه، می تواند فضای بی اعتمادی نسبت به دستگاه های دولتی و حاکمیتی را بین مردم دامن بزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵۳
چه خبره تو این مملکت !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
همینه که ما وضعمون شده این توثروتمندترین کشور دنیا در فقرا دست و پا میزنیم هرکی دستش میرسه میذزده میره کانادا پرستوبازی میکنن عشق حال میکنن بعد ادعا پاکی .....
ناشناس
| Australia |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
بعد از ۴۰ سال ارشادات اسلامی و صرف بودجه در همین راستا، به این نتایج رسیدیم!! اختلاس ، ارتباط و.... چرا هیچ کس از روحانیون بازخواست نمی کنه که این چه اوضاع فرهنگی و اخلاقیه
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
خبر خیر . خبری نیست ... سه بعد از اینکه زنگنه وزیر نفت شد در شبکه ۱ داشت صحبت میکرد که کسانی از طریق رانت و پارتی بازی زیر مجموعه قدرت و ثروت با مناقصه صوری در نفت و پالایش و استخراج شرکت نفت برنده میشد و کار را دوباره به شخص دیگری واگذار میکرد دوباره شخص دوم به سوم واگذار کرده بود و کار میش نمیرفت . شخصیت های حقیقی اول و دوم فقط یک زونکن مدارک زیر بغل گذاشته بود و هر ماه یکبار به پروزه ها سرکشی میکرد وقتی زنگنه میگفت چرا فلان جا کار خراب هست میگفت بروید از فلانی بپرسید دوباره این سیکل معیوب زنگنه پا گذاشت که چرا به یک شرکت بزرگ مناقصه نمیدهد که کارها خوب پیش بره و بقیه داستان . اشکال از این هست که زنگنه پا روی دم مار گذاشته بود گرفتی داداش
مازیار
| Germany |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
بهتر است اولا ببینیم آیا اصل مسئله صحت دارد یا خیر؟ ثانیا اونهایی که فاسدند، چوبشان را نباید نظام بخورد. وقتی همه 80 میلیون نفر می توانند در هر جایی مشغول شوند، اگر فساد کردند، چوبش را نباید نظام بخورد. در انتخابها هر کسی با هر سلیقه ای را انتخاب کنیم. بعد اگر نتیجه بد شد، گردن نظام بیندازیم، خارج از انصاف است. اونهایی که اختلاس می کنند، فاسدند و درست کار می کنند و در کارها قرار می گیرند، نتیجه همین سهل انگاری ها است.
پس نباید نظام را که نتیجه خون صدها هزار شهیدی است که ما را از زیر یوغ دشمن نجات دادند را زیر سؤال ببریم چرا که چهار تا فاسد در دستگاهها نفوذ کردند و فساد نمودند. فردا اگر این چهارتا فاسد را بگیرند و مجازات کنند، باز چه غوغایی که به پا نمی کنند.
خدا به این دسته از هموطنان ما انصاف بیش از پیش عنایت فرماید
فریدون از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
ارتباط؟ لطفا شفاف تر بگین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
به حرف های این حاجی دلیگانی اعتماد نکنید .مثل ابوترابی و .... بقیه میشه .
واقعیت اینه که دعوا سر لحاف ملاست ! گرفتی داداش
ملت همه فساد های نهادینه شده کشور صد برابر بیشتر باور میکنند.تکذیب ولاپوشالی و داستان بافی تاثیری در افکار عمومی ندارد مگر فراریان با میلیاردها پول خیال یا افسانه ساخته وپرداخته دشمن فرضی بود
روابط عمومی وزارت نفت و وزیر نفت در همه ی موارد سریعا تکذیب کردند اما با گذشت چند روز مجبور به اعتراف شدند و سعی کردند واقعیت را به گون های دیگر نشان دهند از جمله ماجرای کارتخوان که شدیدا تکذی کردند اما بالاخره اعتراف کردن که چنین چیزی وجود دارد و انداختن به گردن یه بدبخت بیچاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
اصولگراها برای دسترسی به دلار نفتی همه کاری می کنند مثل دیدار با بابک زنجانی مفسد
چون صحت داراه
ابتدا تکذیب سپس تلویحا تایید میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
اگر صحت دارد با شکایت همین اقا رسیدگی کنند ولی اگر دروغ گفته دهنش را با سوزن بدوزند . اگر دروغ سیاسی گفته باشه باید از مجلس و هر نهادی بیرون کنند . حبس کنند .
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
پرچم فرانسه داغ نکن.
ظاهرا تنها در مورد بی حجابی همه در صحنه هستند!! خوب دستگاه قضایی و اطلاعاتی چرا ورود نمی کنند و شفاف سازی نمی کنند؟؟؟
شاید اینهمه فشار انهم در شرایط تحریم به وزیر نفت باتوجه جریان بز شاید کار کاسبان تحریمه
انعکاس این گونه خبرها قطعا با برنامه و در جهت تضعیف مدیریت وزارت نفت هست . اگر خبر صحیح هست و یا بخشی و سطحی از ان درست هست باید نهادهای قانونی (و نه هر روز نماینده ای حرف هایی بزند که مشخص شود خبر ها در جهت کذب و یا یک کلاغ و چهل کلاغ در جهت مخدوش کردن وجه مدیریت وزارت نفت باشد) . خبر های قبلی بعد از نظر مقامات وزارت نفت یا کذب بودند یا یک دهم خبر اعلامی ارزش واقعی داشتند . متن صحبت های این نماینده اگر دقیق مطالعه شود عجیب بودن ادعا دلالت دارد .
متاسفانه فساد در وزارت نفت بیداد می کنه یکی از اقوام که از مدیران میانی این وزارتخونه هست چند وقت پیش گله می کرد که دیگه قراردادهای خوبی در وزارت نفت بسته نمیشه و پورسانتی گیرشون نمیاد!!؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
خوب این فرمایش شما یعنی این چند سال فساد کمتر شده که به فامیل شما پورسانتی نرسیده است صحبتتان متناقض است
چرا فکر میکنی صحت نداره؟ پرستوها زیاد شدن، باید مراقب بود و تقوای الهی داشت
بازهم پرستو ؟
پاسخ ها
راد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
استاد هم اصلاح طلب بود این خانم هم اصلاح طلب است ولی پرستوی واقعی همین خانم نفتی است چون با قصد اخاذی نه زندگی رابطه برقرارکرد
اگر بشدت تکذیب کنند حال میده!
ملت با دشمن خارجی فقط مبارزه نمیکنه بلکه با عوامل جبهه پایداری و.... باید بجنگه
بادرود:ماحق نداریم بنابه هرمطلبی که دررسانه هامطرح میشودقبل ازاثبات واقعیت درباره افرادقضاوت نماییم چون اخلاقیات وقانون چنین اجازه ای رابه مانمی دهدولی مگرمیشود وزیرنفت که دروزارتخانه پولسازچندین سال کارمیکنددرس خودرانداند،بگذاریم افرادباتجربه جبهه های کاررادرشرایط سخت خالی نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
برو عمو جان حالت خوشه یا جزو جبهه پایداری هستی؟
مطمئنا چنین چیزی هست. به نظر من در وزارت خانه های دیگر هم هست. و بالاتر از آنها . منتها آسیاب به نوبت
به نظر تابناک اگر واقعیت داشت نیاز به محاکمه ی وزیر هست. یا اون یه مسئله ی دیگریست؟؟؟!!!!
آقای نماینده متحرم، خواهشا به فکر شهر شاهین شهر نیز باشید. مشکلات فرهنگی در این شهر بیداد میکنه.
اگر مراکز ازدواج موقت فراگیر و رایج شود شاید دیگر شاهد سوتی بعضی از مسئولان احساساتی نباشیم و از آنها سوء استفاده در جهت ضد منافع کشور صورت نپذیرد !
باید بررسی بشه اگر ادعای ایشان درست بود وزیر باید برود و اگر درست نبود ایشان از شرایط نمایندگی ساقط و باید محاکمه شود.
این خانوم هم پرستو تشریف داشتن؟؟
از پاکدستی انها مشخص است
نمونه ان دستگیری معاونشون که تکذیب می کردن نفتی ها و بعد سخنگوی قوه قضاییه تایید کرد
فکر نکنم دیگر راهی داشته باشد که بخواهید از این اقای وزیر دفاع کنید
پرستو بودند ایشون یا خیر
بوي كاسبي تحريم پيچيده ، اشتها رو تحريك مي كنه .
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
دعوا سر لحاف ملا ست
انشااله که خدا قبول فرماید این همه سعی و تلاش دولتمران را
چه خبره شانزده نفر مگر پرستو کم آورده اند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
دمت گرم . خوب گفتی
اگر صحت داشت چکار باید کرد برادر لاپوشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
اگر یه ذره هم صحت داشته باشه مدعی العموم بی تفاوت نمی مونه تو نگران نباش
وقتی اجازه ی ازادی را از خبرنگار و مردم بگیرند
افرادی مانند حاجی دلیگانی هرگز برای دروغ ها و تهمت زنی هایشان مجازات نمی شوند. قانون نشر اکاذیب فقط برای کارگران و روزنامه نگاران بخت برگشته است.
نماینده مجلس با چه مهارتی و از کجا این خبرا رو داره ... هیچ کاری واسه حوزه انتخابیه نداره ک میوفته دنبال مدیران ارشد اونم بصورت اطلاعاتی ... ب کجا داریم میریم چ خبره تو این مملکت ... انوقت قیمت پیاز و گوجه رو نمیتونن مهار کنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
نماینده واقعی اونیه که به فیفا نامه بزنه و از تعداد زیاد بازیکنان دورگه در تیم فرانسه انتقاد کنه.
صرف نظر از درستی یا نادرستی این نوع از خبرها و مواضع، یک امر مسلم است و آن اینکه سیاست های تبلیغی برای ترویج حجاب اجباری بر خلاف انتظار و توقع از قانون حجاب اجباری، سبب این طرز تفکر در جامعه شده که زن یک موجود صرفا جنسی برای التذاذات جنسی بیش نیست و این طرز فکر ضد توحیدی که بر خلاف ذات کرامت انسانی زن است در تار و پود فرهنگ جامعه چنان نهادینه شده که لاجرم حاصل آن سقوط بنیان های اخلاقی و مفاسد اخلاقی گردیده است.
جالبست که در حالی تابناک نگران تشویش اذهان عمومی است که قبل از هرگونه محاکمه،خود شایعه موضوع را در سایت خود مطرح و خود بدون هرگونه مستند و بدون هدگونه مسئولیتی قضاوت نیز مرکند.
این مسله جناحی نیست بلکه سبک زندگی اشرافی برخی مدیران ، اینگونه هست که بالاخره آخر هفته، رستوران با کلاس ، خانوم با کلاس و... من خودم در اراک شاهد این لارج بازی های چند مدیر جوان نفتی با دانشجوهای زبان بودم
این اقای نماینده معلوم نیست سنخگوی وزارت اطلاعاته یا نماینده مجلس . و اصولا چرا مبادی اطلاعانی کشکر به ایشون ختم میشه . هر جا سخن از کشف اطلاعات است نام حاجی دلیناکی میدرخشد .
یک پرستو ،؟ ، با ۱۶ تا کلاغ ؟، بکجا داریم میرویم ؟،،،
پرستوبازی مال زمان طاغوت بوده بابا
اگر همه ی مات ایران به حق خودشون راضی باشن این همه تو مملکت حق کشی نمیشه . مگر فرق یه کارمند اموزش پرورش بایک کارمند نفت یاپتروشیمی چی هست که باید اون ۵برابر اموزش پرورشی از بیت المال حقوق بگیر
واقعا به حال اخلاق و تقوي در اين مملكت بايد گريست ، افترا ، تهمت ، شايعه پراكني ، بهتان و ..... نقل دهان خيلي ها شده ، متاسفانه اين افراد گاها مورد حمايت شديد هم قرار ميگيرند و داراي حاشيه امن هستند ،
این نماینده از یک جناح خاصه محاکمه نمیشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها