بازدید 4627

واکنش عضو هیات مدیره استقلال به محکومیتش در دادگاه

کد خبر: ۹۰۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 21 June 2019

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در پرونده‌ای محکوم نشده‌ام و اگر محکوم شده بودم در هیچ یک از بخش‌های تعاون و باشگاه استقلال و جا‌های دیگر نمی‌توانستم مشغول به کار باشم.

به گزارش تابناک ورزشی، اسماعیل خلیل‌زاده در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده عنوان کرد: در نشست خبری هفته گذشته توضیحات لازم را داده بودم. ماجرا از این قرار است که این پرونده مربوط به یک تعاونی مسکن در تهران می‌شود که حدود ۱۵ نفر را دادسرا احضار کرده بود. من در آن جا برای روشن شدن موضوع به عنوان رئیس اتاق تعاون حاضر شدم. الان در چند رسانه مجازی مدام علیه بنده می‌نویسند که به خاطر نشر اکاذیب شکایت خواهم کرد.

او افزود: در این پرونده چیزی به نام محکومیت من وجود ندارد. این خلاف قانون است و انتشار این موارد، جز توهین و افترا محسوب می‌شود. پرونده همچنان در دادگاه بدوی در حال رسیدگی است و آنجا تازه تصمیم گیری می‌شود که آیا من خلافی انجام داده‌ام یا نه. حتی بعد از آن هم من می‌توانم در دادگاه تجدید نظر اعتراض داشته باشم.

خلیل‌زاده گفت: در پرونده‌ای محکوم نشده‌ام و اگر محکوم شده بودم در هیچ یک از بخش‌های تعاون و باشگاه استقلال و جا‌های دیگر نمی‌توانستم مشغول به کار باشم و مسئولیتم را ادامه بدهم، اما عده‌ای به دلایل دیگر در حال تهمت زدن هستند که قطعا با ظرفیت‌های قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان