بازدید 4135
۱

حذف طرح «زوج و فرد» از فردا اجرا می شود

کد خبر: ۹۰۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 21 June 2019

از فردا (یکم تیرماه ۹۸) طرح کاهش کنترل آلودگی هوا به جای طرح زوج و فرد اجرا خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از فردا (یکم تیرماه ۹۸ ) طرح کاهش کنترل آلودگی هوا به جای طرح زوج و فرد اجرا خواهد شد. این در حالی است که شهروندان برای استفاده از ۲۰ روز تردد رایگان در هر فصل در محدوده کنترل آلودگی هوا، باید در سامانه تهران من my.tehran.ir ثبت نام کنند.

نکته قابل توجه این است که شهروندان در صورت عدم ثبت‌نام و تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا، جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات نرخ تردد در محدوده زوج و فرد اعلام شد

گفتنی است؛ تعرفه عوارض تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا ۵۰ درصد تعرفه محدوده طرح ترافیک است و ساکنین محدوده طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) برای استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی طرح، پس از بارگذاری مدارک در سایت تهران من باید به دفاتر خدمات الکترونیک شهر برای تایید نهایی مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا از سرویس های مدارس که از راهور و تاکسیرانی برچسب و در واقع به صورت قانونی اجازه حمل دانش آموزان را دارند و چندین سال هم به خاطر داشتن همین اجازه قانونی یا همان برچسب سرویس مدارس جریمه نمی شدند حالا به یکباره و وسط سال تحصیلی و بدون اطلاع قبلی از سوی شهرداری پیامک پرداخت عوارض ورود به طرح زوج و فرد به تلفن همراه ارسال می شود ؟ آیا این درست است که راننده ها تاوان کسری بودجه شهرداری را پرداخت کنند ؟ شهرداری چه مزایایی یا چه خدماتی به رانندگان سرویس مدارس فراهم کرده که عوارض طلب می کند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی