بازدید 7630
۱

بروجردی: مذاکره مجددی در کار نیست

کد خبر: ۹۰۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 20 June 2019
عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به درخواست برخی از مقامات غربی برای مذاکره مجدد با ایران گفت:ما چندین سال با غرب مذاکره کردیم که برجام خروجی آن شد و قطعاً مذاکره دیگری با غرب نخواهیم داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر علاءالدین بروجردی با اشاره به اینکه زمان زیادی تا اتمام مهلت ۶۰ روزه ایران به کشور‌های باقی مانده در برجام باقی نمانده است، اظهار داشت: در صورتی که این کشور‌ها در مهلت مقرر اقدامی برای حفظ برجام انجام ندهند، تردیدی نداشته باشند که گام بعدی ایران با قاطعیت، جدیت و حمایت مجلس شورای اسلامی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به تعلل اروپا در ایجاد ابزار ویژه مالی اروپا با ایران (اینستکس)، گفت: انتظاری که از اروپا وجود دارد این است که آنان هر چه سریع‌تر به کلیه تعهدات خود در رابطه با برجام عمل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای ما مهم نیست که اروپایی‌ها به ظاهر چه می‌گویند، بلکه مهم آن است که به تعهداتشان برای حفظ برجام عمل کنند و بدانند که جمهوری اسلامی ایران فریب اظهارات صرف آنان را نمی‌خورد و منتظر اقدامات عملی آنان است.

بروجردی در واکنش به درخواست برخی از مقامات کشور‌های غربی برای مذاکره مجدد با جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ما چندین سال با غرب مذاکره کردیم که برجام خروجی آن شد و قطعاً مذاکره دیگری با غرب در کار نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱
تو رو خدا رحم کنید بهشون اقتصادشون داره از هم میپاشه مردمشون نون برای خوردن ندارن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار