بازدید 10152
گزارش

رفیق و هموطن برانکو، رقیب یحیی برای سرمربیگری پرسپولیس

گزینه‌های زیادی برای جایگزینی ایوانکوویچ که هواداران به او لقب «برانکوی کبیر» داده اند، وجود دارند. مامیچ بدون شک می‌تواند با رقم به مراتب پایین تر از دستمزد برانکو چیزی در حد او برای قرمزها باشد. مامیچ همچنین می تواند از راهنمایی‌های دوست قدیمی خود هم برای موفقیت در فوتبال ایران استفاده کند.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵ 19 June 2019

جدایی برانکو از پرسپولیس قطعی شد و با این حال هیات مدیره این باشگاه به طرز عجیبی هنوز هم اصرار دارد که این مربی کروات را حفظ کند!

به گزارش تابناک ورزشی، حالا گزینه‌های زیادی برای جایگزینی ایوانکوویچ که هواداران به او لقب «برانکوی کبیر» داده اند، وجود دارند. از بین گزینه‌های داخلی شانس یحیی گل محمدی با توجه به درخشش در پدیده بیشتر از دیگر گزینه‌ها است هرچند علی دایی هم هست، اما رابطه او با هواداران پرسپولیس در اواخر فصل باعث شده تا او شانس کمی برای بازگشت داشته باشد.

رفیق و هموطن برانکو، رقیب یحیی برای سرمربیگری پرسپولیس

اما از بین گزینه‌های خارجی نام یک مربی به گوش می‌رسد که می‌تواند بهترین گزینه برای جایگزینی سبکی شبیه خود برانکو باشد و او کسی جز «زوران مامیچ» نیست. مامیچ از گزینه‌های هدایت استقلال هم بود. او رابطه خوبی با برانکو دارد و بدون شک می‌تواند با رقم به مراتب پایین تر از دستمزد برانکو چیزی در حد او برای قرمزها باشد. مامیچ همچنین می تواند از راهنمایی‌های دوست قدیمی خود هم برای موفقیت در فوتبال ایران استفاده کند.

مامیچ مربی بسیار شناخته شده و باکارنامه در فوتبال آسیا است و سابقه زیادی در کشور‌های عربی دارد و می‌تواند تا حدود زیادی انتظارات هواداران پرسپولیس را برآورده کند و هیئت مدیره باشگاه هم نفس راحتی کشند. پرسپولیس فرصت زیادی برای انتخاب جایگزین برانکو ندارد و تیم‌های مدعی به زودی تمرینات تابستانی را آغاز خواهند کرد و سرخ پوشان باید هر چه زوتر به نتیجه برسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل