بازدید 10741
۵

ماجرای سفرنماینده‌مجلس به سوییس و خانم‌ایتالیایی

کد خبر: ۹۰۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 18 June 2019

بهروز نعمتی نماینده مجلس ایران که بعد از استعفای رسول خادم در حکمی عجیب سرپرست فدراسیون کشتی شده است به تازگی سفری پرحاشیه و پرسوژه به سوییس داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، این نماینده مجلس که گفته می شد می خواهد در انتخابات فدراسیون شرکت کند و رییس شود، بعد از حواشی زیاد و واکنش منفی فیلا، می گوید که قصد چنین کاری را ندارد. او با بیان اینکه هدفش از حضور در سوییس و دیدار با رییس اتحادیه جهانی ارتباطی با انتخابات نداشته است، گفت: بنایی برای ماندن در فدراسیون کشتی ندارم.

Image result for ‫بهروز نعمتی + لالوویچ‬‎

بهروز نعمتی درباره مباحث مطرح شده در دیدار با نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی در سوییس اظهار کرد: جلسه ۲ ساعته بسیار خوب و پرباری را با رییس اتحادیه جهانی کشتی داشتم که در این جلسه مباحث بسیار خوبی مطرح شد و موضوع مهم محرومیت خانم ایتالیایی مسوول جام ساساری بود!

سرپرست فدراسیون کشتی درباره قول لالوویچ برای بازگرداندن مدال طلای محمد باقر یخکشی آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در جام ساساری ایتالیا که بدلیل نپوشیدن گرمکن ورزشی بر روی سکو رخ داد، گفت: در دیدار با لالوویچ دلایل غیر منطقی خانم ادیت در پس گرفتن مدال طلای یخکشی را مطرح کردم که در نهایت لالوویچ قول داد مدال طلای او را بازگرداند. او حتی این قول را داد که با خانم"ادیت" از ایتالیا که مسئول برگزاری مسابقات جام ساساری بود برخورد و او را محروم کند.

وی در ادامه با بیان اینکه از لالوویچ برای حضور در ایران دعوت کرده است، خاطرنشان کرد: گزارشی از برگزاری اردو‌های مختلف رده‌های تیم ملی را به او ارائه کردم که با تعجب او بخاطر تعدد این اردو‌ها روبرو شد و این نکته برایش جالب بود که فدراسیون با این حجم از فعالیت‌ها روبروست و عنوان کرد قطعاً با این روند کشتی ایران در میادین بین‌المللی موفق خواهد بود.

نعمتی درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه سفر وی به سوییس و دیدار با لالوویچ با توجه به در پیش بودن انتخابات، با اهداف انتخاباتی صورت گرفته است، گفت: چنین موضوعی مطرح نبود و حتی لالوویچ در این دیدار اعلام کرد اتحادیه جهانی کشتی هیچ دخالتی در انتخابات فدراسیون کشتی ایران نخواهد داشت و من نیز فرآیند کاملاً قانونی برگزاری انتخابات در ایران را برای او تشریح کردم که مورد تایید او قرار گرفت، حال برخی مباحث حاشیه‌ای در ایران مطرح می‌شود که صحت ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اقتصاد مقاومتی از نوع نمایندگان
با دلار مردم رفته تفریح با مردم صادق باشیم
پيشنهاد مي كنم يكبار راهپيمايي روز قدس را در سويس برگزار كنيد ما بريم اونجا راهپيمايي
تکذیب میشود. همه بیگناه هستند بجز ملت قهرمان وانقلابی
نعمتی جان این مذاکرات مفصل را با لالوویچ به انگلیسی برگزار کردی یا نناد مجبور شد فارسی صحبت کنه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر