بازدید 5227

پول گندمکاران سر وقت پرداخت شود

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: بعضی کشاورزان هزینه‌های کشت را قسطی تهیه کرده‌اند. دولت امسال پول گندمکاران را همراه با تحویل گندم پرداخت کند.
کد خبر: ۹۰۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 18 June 2019

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: بعضی کشاورزان هزینه‌های کشت را قسطی تهیه کرده‌اند. دولت امسال پول گندمکاران را همراه با تحویل گندم پرداخت کند.

به گزارش ایسنا سید حسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: گندمکاران ما در حال تحویل گندم‌ها به سیلوها هستند. کشاورزان عزیز هزینه‌هایی برای کود، آب، تراکتور و سایر مسائل کرده‌اند. بعضی کشاورزان این امکانات را قسطی تهیه کرده‌اند. سال گذشته نمایندگان مجلس ۶-۷ ماه درگیر تذکر در مورد پول پرداختی گندم بودند. تذکر من برای این است که امسال این اتفاق نیفتد.

نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس افزود: ممکن است امسال نیز دولت پول کشاورزان را دیر پرداخت کند. تذکر من این است که امسال سر وقت و همراه با تحویل گندم پول گندمکاران پرداخت شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تذکر خود گفت: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که در این یکی دو سال باقی مانده نیروهای قراردادی، پیمانی، خرید خدمت حجمی و غیره را تعیین تکلیف کند. بعضی از این عزیزان تکلیف قانونی هم دارند. آدم شرمنده این عزیزان می‌شود. دولت نیروی پیمانی پنج ساله‌ای را در آموزش و پرورش استخدام کرده است. پس از پایان موعد قانونی، شاهد عدم تبدیل وضعیت او هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان