بازدید 25674
سوژه

نکته شوکه کننده که از قرارداد برانکو لو رفت+سند

این مربی کروات نه روز یکشنبه این هفته بلکه از ۱۴ روز پیش با الاهلی به توافق رسیده و در واقع هدایت این تیم را از دو هفته پیش بر عهده گرفته بود.
کد خبر: ۹۰۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 18 June 2019

به نظر می‌رسد که برانکو تصمیمش برای جدایی از پرسپولیس را خیلی وقت پیش گرفته بود.

به گزارش تابناک ورزشی، یکشنبه شب ماجرای قرارداد برانکو با الاهلی عربستان رسانه‌ای شد و مشخص شد که سرمربی پرسپولیس با این تیم به توافق رسیده است. این در حالی است که تا پیش از آن پرسپولیسی‌ها تاکید داشتند که برانکو می‌ماند و حتی خود این مربی هم در مصاحبه هایش گفته بود که می‌ماند. او همچنین در تماس با باشگاه پرسپولیس خواستار پرداخت دستمزدش شد تا به پرسپولیس بازگردد.

با این وجود، سایت معروف ترانسفر مارکت اطلاعاتی در مورد برانکو منتشر کرده که نشان می‌دهد که این مربی کروات نه روز یکشنبه این هفته بلکه از ۱۴ روز پیش با الاهلی به توافق رسیده و در واقع هدایت این تیم را از دو هفته پیش بر عهده گرفته بود. البته این وبسایت نوشته که قرارداد برانکو با الاهلی از اول ژوئن یعنی از ابتدای ماه آینده میلادی فعال خواهد شد، اما توافق دو طرف از خیلی وقت پیش حاصل شده و در واقع برانکو در همه دو هفته اخیر با اطمینان از اینکه فصل بعد هدایت سرخپوشان را بر عهده نخواهد داشت، با سران باشگاه پرسپولیس در تماس بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
ما الان در ۱۸ ژوئن هستیم و ماه آینده میلادی ژولای می باشد.!!!!
دلال كروات . خلايق هرچه لايق .به خاطر يك سري جام هاي اسنپي چقدر بيت المال رو حروم كردند.
خب که چی؛ چیزی ارزون میشه؟ با این موضوعات سر مردم رو گرم کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
یعنی هر خبری که تابناک میذاره باید یه جیزی ارزون بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
من از منطقت زیاد تعجب نمیکنم، تعجبم از اینه که افرادی
مثل تو اصلن چرا میان توی یه سایت خبری تحلیلی مثل تابناک و خبرها رو میخونن؟
علیرضا
| - |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
همین ادعای منطق داشتن ماست که فاتحه همه چیزو خونده
همیشه در توافق بازیکنان و مربیان ورزشی این قید می شود که اگر بخواهد پیش از موعد قراردادش با باشگاه دیگری قرارداد ببندد باید فلان مقدار بدهد تا قراردادش کنسل شود ایا در قرارداد برانکو این بند وجود نداشته که ایشان با توجه به این مورد جریمه شود ؟
پاسخ ها
استقلالی ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
قرردادش تموم شده بوده و برای تمدید پول می خواسته
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
طبق قانون جدید فیفا اگر باشگاه بموقع به تعهدات مالیش در قبال مربیان و بازیکنانشون عمل نکند اونا براحتی با سه نامه میتونن فسخ قرارداد کنند! به همین راحتی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
مگر شما قرارداد را دیدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به هر حال در این وضعیت گل آلود ایران، همه دنبال منافع خودشان هستند و ایرادی هم نمیشه گرفت!
مجبور شد مسولان پرسپولیس رو فیلم کنه تا به پولش برسه :))
در جمهوری اسلامی چیزی که عوض داره گله نداره. شما با مردم این کارهارو میکنید دیگران هم با شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
آفرين.. دمتم گرم... دقيق زدي به هدف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
هزینه شو مردم میدن نه مسئولان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
آفرین آفرین آفرین 80 میلیون لایک
خخخخخخخخخخ!!!!
این سرمربی از قبل هم این گونه عمل می کرد. یادش بخیر کی روش این آدم را از قبل شناخته بود!!!
فضای مجازی پر شده از مطالب بی اهمیتی مثل این «برانکو می ماند»، «برانکو با پرسیپولیس به هم زد»، فلان زن سرشناس استوری گذاشت، فلان هنر پیشه عطسه کرد و ....
خبررفتن برانکوخبربهت انگیزوغیرقابل باوری بودکه حتی یک نفرازهواداران پرسپولیس خبردروغ اعلام میکردشرایط رفتن یرانکو اولامیتوانست بایک خداحافظی باشکوه برگزارشود .دوما میتوانست خیلی صریح برانکوپیام خداحافظی خودرابااحترام به هواداران مکتوب به یک رسانه توسط وکیل خوددلایل خداحافظی خود بیان میکرد .سوم آیاواقعابرانکوبرای دلاررفت آیاشرایط مالی باشگاه اورابه این نتیجه رسانده بودبرود آیا اتفاقاتی افتاده که هواداران درشوک وحیرت باشندکه اینگونه ترسناک خبرتوافق باباشگاه هی که برانکو دریک چهارم جام باشگاهای اسیادوسال پیش این تیم راشکست بدهدچهارشنبه 22شهویور1396ساعت 19وچهل وپنج دقیقه شروع شدبازی یاگزارش عادل فردوسی پور دقیقه چهاراولین گل بازی علی پورمیزنه دقیقه 11کامیابی نیااخراج میشه دقیقه 80بازی بازیکن الاهلی بادست توپ راازدروازه درمیاره پنالتی میشه منشاگل میزنه دقیقه 94 مهدی طارمی پنالتی گل میزنه وتک گل الاهلی دقیقه 51بازی زده میشه بهترین بازی پرسپولیس فراموش نشدنی شد اماحالابعدازدوسال برانکوباالاهلی عربستان قراردادمی بنده چرااین اتفاق می افته.
شاید می توان گفت بعداز اینکه سر مربی تیم ملی نشد اقای برانکو دیگه انگیزه ای برای حضور در ایران نداشت به همین خاطر دنبال بهانه ای بود تا برود بخاطر همین بود بابت تاخیر در پرداخت ها سریع نامه به باشگاه می زد چون وضعیت مالی پرسپولیس سال های قبل همین طور تقریبا بوده
حالا فقط باید پرسید این رفتار مشکوک به رفتن از پرسپولیس توسط برانکو در که کاملا مشخص هست از قبل برنامه ریزی شده است آیا توسط مدیران باشگاه پیش بینی شده است (شاید میشه گفت همین نقدی پول دادن به برانکو بر همین اساس بوده که بتوانن مواظب باشن برانکو دورشون نزنه و پول رو بگیره و برنگرده!) حال اگه خبر داشتن آیا کاری از قبل انجام داده اند و مربی و یا مربیانی در نظر گرفته اند (شاید می توان گفت نرفتن دنبال خرید های مدنظر برانکو به همین منظور بوده است )
ولی اینکه برانکو رفتار حرفه ای نداشته و تو این مدت پرسپولیس رو سرکار گذاشته و لیست داده و غیره خیلی بده
مربی که میخواد بره برا چی لیست میده و در ارتباط با بازیکنان سال بعد نظر میده مگر اینکه دنبال گرفتن مبلغ قرارداد ش باشه!
نتیجه بی اعتمادی به توانمندی های داخلی و اعتماد به یک اجنبی بهتر از این نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
چقدر این تیم و تیم های دیگر در ایران دست خود نیروهای توانمند داخلی بود؟ نتیجش چی شد.
من که می گم کاش حتی اکثر مدیران و حتی رییس جمهورمان را هم از خارج بیاریم مطمئنا اینقدر به ما ضرر نمی زدند
مجموعه این دولت خیلی به اروپایی ها دلبسته بود. خوشم میاد که از همه طرف دارن از دوستان چشم آبی شون می خورن.
باز خدا رو شکر که کشور عربستان رو برای ادامه کارش انتخاب کرد و لازم نیست برای جام باشگاه های آسیا و بازی مقابل تیم های ایرانی، به ایران برگرده!
وگرنه باشگاه پرسپولیس مجبور بود از جیب ملت ایران مالیتهای پرداخت نشده ایشان رو پرداخت کنه تا خدای نکرده این مربی دچار مشکل نشه!!

دست کم کیروش اون قدر مرد بود بعد از اتمام قرارداد به ایران برگرده!!!!
کاش حداقل از گروهش در لیگ قهرمانان صعود می کرد بعد اینهمه هیاهو راه میفتاد . امسال آخر شده سال بعد هم قول میدم از این بدتر نشه حتی اگه مربی نداشته باشه .
فعلا که همه بسیج شده اند تا سر ماملت ایران شیره بمالند. اینهم یکی از انها. بابک زنجانی های خارجکی از صربستان. عجب ملتی هستیم ما. ببین چطوری گوشهایمان را سوراخ کرده بعدهم میبرند؟وقتیکه مدیریتها بویژه در باشگاهها حسینقلیخانی و فامیلی و زدوبندی و دلرو سته ای میشود . همین میشه که میبینیم.
الان تمام مشلات با برگشت برانکو حل میشه و با رفتنش کوهی از مشکلا ایجاد میشه بابا به خودمون بیایم ما زمان قدیم با مربیانی از جنس خودمون مثل علی اقا پروین مرحوم حجازی - پور حیدر و جلایی و کریمی ومهاجرانی اقایی خودمون در اسیا به اثبات رسوندیم تا کی باید محتاج این و اون باشیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان