بازدید 5417

قلعه‌نویی ۲بازیکن نامدار سپاهان را آزاد کرد

کد خبر: ۹۰۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 17 June 2019

بختیار رحمانی و حسن جعفری دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان با حضور در باشگاه و هیات فوتبال اصفهان قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن جعفری مدافع راست تیم سپاهان دو سه روزی می‌شود با باشگاه سپاهان و مدیران آن در تماس بوده و برای رسیدن به توافق مذاکره می‌کرد. این بازیکن امروز در نهایت با مدیران سپاهان به توافق رسید تا از این تیم جدا شود. جعفری یک سال دیگر قرارداد داشت، ولی به دلیل اینکه محمد ایرانپوریان مدافع اول امیر قلعه‌نویی در پست دفاع راست به شمار می‌رفت تصمیم گرفت برای اینکه بیشتر بازی کند از سپاهان جدا شود.
بازیکن دیگری که امروز جدایی خود را از جمع طلایی پوشان نهایی کرد بختیار رحمانی بود. بختیار رحمانی در نیم فصل اول بیشتر به او بازی می‌رسید، ولی در نیم‌فصل دوم فرصت بازی به او داده نشد تا تصمیم به جدایی بگیرد. بختیار رحمانی همانند حسن جعفری یک فصل دیگر قرارداد داشت و در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود قصد ماندن در جمع طلایی پوشان را دارد. با این وجود به نظر می‌رسد صحبت‌هایی که میان این بازیکن و مدیران باشگاه که خواسته سرمربی را پیش می‌برند، انجام شده نتیجه‌ای در پی نداشته و این بازیکن هم دومین جدا شده سپاهان لقب گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل