بازدید 5274
۳

سعودی‌ها با چه مبلغی برانکو را از پرسپولس دزدیدند؟

روزنامه عکاظ عربستان نوشت که برانکو قراداد دو ساله با الاهلی امضا کرده و رقم یک و نیم میلیون یورو دریافت می‌کند این درحالی است که این رقم بدون آپشن است.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ 17 June 2019

سرمربی کروات سابق سرخ پوشان برای حضور در الاهلی با چه رقمی قرارداد امضا کرد؟

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود آنکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مشکلی برای پرداخت طلب برانکو و قرارداد فصل بعد او هم ندارد، اما این مربی کروات تصمیم گرفت که سرخ پوشان را ترک کند. برانکو با باشگاه الاهلی عربستان به توافق نهایی رسید و قراداد دو ساله امضا کرد.

سرمربی کروات سابق پرسپولیس در این تیم به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرده بود و تیم او در هر رقابتی شانس قهرمانی داشت. کمتر مربی حاضر است که چنین موقعیتی را از دست دهد و این سوال پیش می‌آید که برانکو چگونه وسوسه شد؟ در این هیچ شکی وجود ندارد که تیم‌های عربی رقم‌های بسیار بالایی را پیشنهاد می‌دهند که حداقل دو برابر باشگاه‌های ایرانی است و تازه اینکه بدون مشکل و تعلل هم به مبلغ قرارداد خود خواهند رسید.

روزنامه عکاظ عربستان نوشت که برانکو قراداد دو ساله با الاهلی امضا کرده و رقم یک و نیم میلیون یورو دریافت می‌کند این درحالی است که این رقم بدون آپشن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این چه جمله ای است؟
برانکو را دزدیدند.
کسی او را ندزدید. فرانک بسیار با هوش تر تز مدیران مدعی بود
بهتر است بنویسید مدیران بی برنامه و فشل برانکو را فراری دادند
تابناک متاسفم براتون
آخه تابناك!! اين چه لفظيه (( برانكو را دزديدند!!) اگر برانكو خيلي خوب بود چرا سرمربي تيم ملي نشد؟؟؟!!! قراردادش تموم شده پول بيشتر دادن رفته عربستان.. مگه قسم خورده بوده تا آخر عمر بمونه تو ايران... بعدشم چيزي كه زياده مربي خيلي خوب... واس چي ضجه ميزنيد؟؟؟!!! شما كه پول دارين!!! بريد يه مربي طراز اول بيارين.. خجالت داره بخدا....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی