بازدید 4111
۱

مهلتی دوباره به جاماندگان برای «ثبت سفارش کتب درسی»

کد خبر: ۹۰۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 17 June 2019

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از باز شدن مجدد سامانه ثبت سفارش کتب درسی از اول تا هفتم تیرماه برای جاماندگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی باقرزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ثبت نام کتاب‌های درسی دوره دوم تا ششم ابتدایی از ۲۰ فروردین تا ۲۰ خردادماه انجام شد اظهار کرد: برخی استان‌ها نتوانستند ثبت نام کنند، به دلیل اینکه سامانه سناد چند روزی تعطیل بود و دچار اختلال شده بود.

وی افزود: درخواست‌های مکرری آمد تا مهلت مجددی تعیین شود به همین علت از اول تا هفتم تیرماه سامانه مجدد باز می‌شود.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه تا اکنون حدود هشت میلیون دانش آموز ثبت نام کردند که بخش عمده ثبت نام‌ها انجام شده گفت: حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد برخی استان‌ها سهمشان بیشتر است که باقی مانده مثل استان‌های سیل زده که ثبت نام در این مناطق عقب‌تر است و امید است از فرصت ایجاد شده استفاده و ثبت نام کنند.

وی افزود: از اول مرداد تا ۱۵ شهریور بار دیگر امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد. خانواده ها هم ثبت نام را کامل می کنند و هم اگر محل تحصیل فرزندانشان جابجا شده است بدون پرداخت هزینه، محل تحصیل جدید فرزندان خود را انتخاب می کنند و کتاب در مدرسه و کلاس تحویل آنها می‌شود.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ادامه داد: آن بخشی که مربوط به توزیع کتب از طریق کتابفروشی‌هاست نیز با وجود مقاومت‌های موجود، سال آینده تحت پوشش سامانه یکپارچه ثبت نام و فروش کتاب‌های درسی خواهد رفت و از این طریق حدود ۱۵ تا ۱۷ درصد هزینه خانواده‌ها را کاهش می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
کتاب چهارم دبستان در اصفهان شهرستان بهارستان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار