بازدید 28876
مرور روزنامه‌های دوشنبه ۲۷ خردادماه؛

واکنش کیهان به ضرب و شتم بانوی گیلانی: بسیجیان گیلان کجا هستند؟! /قتل یک زندانی جوان و چند پرسش/احترام به تصمیم نظام در ماجرای سفر نخست وزیر ژاپن

ورود قالیباف به کارزار انتخاباتی مجلس، بازگشت سخنگوی دولت، آغاز روند نزولی قیمت کالا‌ها در گزارش ایران، حیات شبانه، استقبال از رویکرد قاضی القضات، ارسال یازده سؤال منتقدان FATF برای رئیس جمهوری، اما و اگر‌های بازار متشکل ارزی، سر بی کلاه بازنشستگان تأمین اجتماعی، حرکت کُند اروپا برای عملیاتی کردن اینستکس، دلایل جدایی برانکو از جمع سرخ پوشان، تحلیل مواضع اخیر سعید حجاریان و رقیب جدید برای نفت ایران از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
کد خبر: ۹۰۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲ 17 June 2019

ورود قالیباف به کارزار انتخاباتی مجلس، بازگشت سخنگوی دولت، آغاز روند نزولی قیمت کالا‌ها در گزارش ایران، حیات شبانه، استقبال از رویکرد قاضی القضات، ارسال یازده سؤال منتقدان FATF برای رئیس جمهوری، اما و اگر‌های بازار متشکل ارزی، سر بی کلاه بازنشستگان تأمین اجتماعی، حرکت کُند اروپا برای عملیاتی کردن اینستکس، دلایل جدایی برانکو از جمع سرخ پوشان، تحلیل مواضع اخیر سعید حجاریان و رقیب جدید برای نفت ایران از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

به گزارش «تابناک»؛ روزنامه‌های امروز دوشنبه ۲۷ خردادماه در حالی چاپ و منتشر شد که ورود قالیباف به کارزار انتخاباتی و دعوت او از جوانان با واکنش‌های متفاوت روزنامه‌های جریان‌های مختلف سیاسی مواجه شد و با تیتر‌های متفاوتی در صفحات نخست آن‌ها بازتاب یافت. واکنش‌ها به دعوت حجت الاسلام رئیسی از مردم برای ارتباط با دستگاه قضا از یک سو و گزارش‌ها و یادداشت‌هایی از قتل یک زندانی جوان توسط دو زندانی دیگر نیز از موضوعاتی است که مورد نقد و تحلیل قرار گرفته است.

هوچی‌گری «بن سلمان» علیه ایران، شمارش معکوس برای اجرای اینستکس و فرصت‌های اجلاس اوراسیا از دیگر محور‌هایی است که در روزنامه‌های امروز مورد توجه روزنامه نگاران قرار گرفته است.

شرق ورود قالیباف به کارزار انتخاباتی مجلس را که در اواخر سال جاری برگزار خواهد شد را با عنوان دعوت قالیباف از جوانان اصولگرا در صفحه نخست خود جای داد و رسالت با چاپ تصویری بزرگ در نیم صفحه نخست عنوان مجلس نو در گام دوم انقلاب این خبر را برجسته کرد. همدلی با انتخاب تیتری متفاوت «بازنده همیشگی پاستور در سودای بهارستان» از فراخوان جدید قالیباف استقبالی سرد کرد.

در ادامه تعدادی از یادداشت‌ها و سرمقاله‌های منتشره در روزنامه‌های امروز را مرور می‌کنیم؛

واکنش کیهان به ضرب و شتم بانوی گیلانی: بسیجیان گیلان کجا هستند؟!
روزنامه کیهان ماجرای انتشار خبر و تصاویر ضرب و شتم بانوی گیلانی و فرزند خردسالش در مواجهه با زیر پا گذاشتن عفاف و حجاب توسط تعدادی از افراد هنجارشکن را موضوع گزارش اجتماعی امروز خود قرار داد و نوشت: اینکه چطور کار به اینجا رسیده از ابعاد مختلف قابل بررسی است؛ اما وقتی به عنوان مثال در همین موضوع عفاف و حجاب مسئولان سازمان‌های مختلف دولتی و غیر دولتی که طبق قانون دارای وظیفه هستند، بنا بر عافیت طلبی یا مصلحت اندیشی‌های خطرناک یا برای بهره برداری‌های جانبی، در عمل به وظیفه خود کوتاهی می‌کنند و حتی در مواقعی با ژست روشنفکری در راه حفظ ارزش‌ها سنگ اندازی هم می‌کنند نباید از جری شدن هنجارشکنان تعجب کرد.
واکنش کیهان به ضرب و شتم بانوی گیلانی: بسیجیان گیلان کجا هستند؟! /قتل یک زندانی جوان و چند پرسش/احترام به تصمیم نظام درماجرای سفر نخست وزیر ژاپن
وقتی نظام آموزشی، سینما، رسانه‌ها و سایر عناصر تأثیرگذار، به دلایل مختلف از جمله وادادگی یا وابستگی فکری به غرب، یا سیاسی کاری و غفلت از وظایف در تربیت و پرورش جوانان دیندار و ارزشمدار لنگ می‌زنند، آن هم با وجود هجمه‌های عظیم تهاجم فرهنگی از جمله در فضای مجازی، ماهواره و ... و با کمال تأسف مردم دیندار و ارزشمدار نیز تمام و کمال و با تمام ظرفیت وارد میدان کار فرهنگی و دفاع از ارزش‌ها نشوند نتیجه آن می‌شود که زن کشف حجاب کرده رقاص به خود اجازه دهد در روز روشن بانوی مؤمنه و ناهی از منکر و فرزند وی را زیر مشت و لگد بگیرد! یا فلان دختر کشف حجاب کرده در مقابل تذکر راننده تاکسی مومن و قانونمدار برای رعایت حجاب اسلامی، به خود اجازه دهد برای تنبیه این راننده تصویر و مشخصات وی را در فضای مجازی منتشر کند، یا جوانی که در یکی از پارک‌های شمال تهران به دختران کشف حجاب کرده مشغول بازی تذکر می‌دهد با برخورد ناهنجار و خشن آن‌ها روبرو شود، یا در حادثه تلخ دیگری که دل هر فرد غیرتمندی را به درد می‌آورد در تجمع علنی و عجیب ضد حجاب در دانشگاه تهران یک مردنمای نامرد مخالف حجاب! به دخترچادری دانشجو لگدپراکنی کند و یا دختران بی حجاب جرأت پیدا کنند به مأموران گشت ارشاد پلیس فحاشی و حمله کنند. بله این‌ها و مصادیق زیاد دیگری از این هنجارشکنی‌های همراه با وقاحت و بی باکی که می‌توان برشمرد، نتیجه غفلت و کم کاری مسئولان و پس از آن مردم در کار فرهنگی و دفاع از ارزش‌ها است.


اما حال که از معضلات فرهنگی و ضعف ساختاری نظام آموزشی و ... گفتیم، نباید از این موضوع غفلت کنیم که بحمدالله وجود حجم عظیم مردم و خانواده‌های انقلابی و دیندار در سراسر کشور و پرورش جوانان مومن و ارزشی در مجموعه‌های مختلف فرهنگی اعم از دختران و پسران دانشجو و دانش آموز بسیجی و پاک سرشت این نوید را می‌دهد که بروز و خودنمایی هنجارشکنان دلیل بر ازدیاد آن‌ها نیست و اگر نسل دیندار و حزب اللهی اراده کنند و ورای از غفلت و نخوت مسئولان امر وارد میدان شوند به راحتی با اقدامات خود از جمله کار فرهنگی در ابعاد مختلف و همچنین احیای عملی و پر حجم فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند ریشه این بی حیایی‌ها و هنجارشکنی‌های گستاخانه را خشک کنند.


در ماجرای اخیر بانوی گیلانی هم انتظار و توقع از جوانان گیلانی و بسیجیان و مردم غیور و شهیدپرور این خطه ولایی این است که جدی‌تر وارد میدان شوند چراکه زیبنده نیست یک بانوی آمر به معروف و فرزندش در روز روشن کتک بخورند و صدای کسی در نیاید. البته ممکن است این اتفاق در هر کجای دیگر رخ دهد که هوشیاری امت حزب‌الله و جوانان غیور و بسیجی را می‌طلبد.

قتل یک زندانی جوان و چند پرسش
کامبیز نوروزی حقوق‌دان طی یادداشتی با عنوان قتل یک زندانی جوان و چند پرسش که روزنامه شرق در شماره امروز خود آن را منتشر کرده نوشت: علیرضا شیرمحمدعلی، ۲۱ ساله، در زندان فشافویه توسط دو زندانی دیگر به قتل رسید. بنا بر اخبار و گزارش‌های منتشرشده، شیرمحمدعلی به جرم اهانت به مقامات، توهین به مقدسات و تبلیغ علیه نظام به هشت سال زندان محکوم شده بود. او در زندان فشافویه دوران محکومیت خود را سپری می‌کرد. زندانیانی که مرتکب قتل شیرمحمدعلی شده‌اند، جرائم سنگینی مانند قتل مرتکب شده بودند. جرائم ارتکابی مرحوم شیرمحمدعلی، از نوع جرائمی است که اغلب حقوق‌دانان آن‌ها را در زمره جرائم سیاسی قرار می‌دهند. اما حتی اگر این جرائم را سیاسی هم ندانیم، ماهیت این جرائم چنان است که جرائمی خشونت‌بار تلقی نمی‌شوند و از نظر جرم‌شناسی مرتکبان آن‌ها را نمی‌توان در دسته تبهکاران و مجرمان خطرناک قرار داد. ساده‌ترین اصول اداره زندان‌ها، که بی‌شک مسئولان محترم قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها به‌خوبی از آن آگاه‌اند، این است که در محیط زندان باید این نوع زندانیان از زندانیانی که مرتکب جرائم خشن و خطرناک شده‌اند، تفکیک شوند. این نص صریح آیین‌نامه زندان‌هاست:
واکنش کیهان به ضرب و شتم بانوی گیلانی: بسیجیان گیلان کجا هستند؟! /قتل یک زندانی جوان و چند پرسش/احترام به تصمیم نظام درماجرای سفر نخست وزیر ژاپن
«ماده ٨: کلیه محکومان با توجه به نوع و میزان محکومیت، پیشینه کیفری، شخصیت، اخلاق و رفتار بر اساس تصمیم شورای طبقه‌بندی، حسب مورد در زندان‌های بسته یا مراکز حرفه آموزش و اشتغال نگهداری می‌شوند، مگر آنکه مقام قضائی صادرکننده حکم در رأی صادره محل خاصی را برای نگهداری محکوم تعیین نموده باشد». مسلما اختیاری که در این ماده به قاضی داده شده است، به این معنا نیست که قاضی می‌تواند خلاف قاعده اصلی عمل کرده و مثلا دستور دهد که فرضا زندانی چک بی‌محل در کنار زندانیان قتل عمد قرار گیرد.


علاوه بر این زندانبان همان‌قدر که باید مراقب آن باشد که زندانی در زندان مرتکب تخلف از مقررات زندان نشود، باید مراقب جان و سلامت جسمی و روانی زندانی و مهم‌تر از آن بهبود و تربیت شخصیتی و تربیتی او هم باشد. مجازات زندانی، محرومیت از آزادی تن است. تحمیل رنج‌هایی علاوه بر محرومیت از آزادی، مغایر با فلسفه و اهداف مجازات‌هاست.
گفته می‌شود زندانی مرحوم علیرضا شیر‌محمدعلی پیش‌از‌این از شرایط زندان و عدم امنیت جانی خود شکایت و تقاضای جابه‌جایی داشته است.


به دلایلی که از آن‌ها بی‌خبریم، در‌حالی‌که اصل ابتدایی تفکیک زندانیان به حسب نوع جرائم ارتکابی در مورد او رعایت نشده بود، اعتنایی به تقاضای او نمی‌شود. تا آنکه جسد او بر دست زندان و خانواده می‌ماند. مرگ اندوه‌بار شیرمحمدعلی در زندان فشافویه در شرایطی اتفاق افتاده است که بعضی گزارش‌های غیررسمی حکایت از آن دارد که در سال‌های اخیر، محکومانی دیگر با جرائم مشابه جرائم شیرمحمدعلی، در کنار زندانیان خطرناک نگهداری شده و از سوی آنان مورد خشونت قرار گرفته‌اند.
اینک پرسش این است که چرا باید زندانیانی جوان، که به دلیل ارتکاب جرائمی غیرخشونت‌بار که ماهیتی فرهنگی-سیاسی دارند، در شرایط سخت در کنار محکومان خطرناک نگهداری شوند؟ آیا ماده ۸ آیین‌نامه زندان‌ها در مورد شیرمحمدعلی رعایت شده بود یا نه؟ و اگر نه، چرا؟


انگیزه و هدف کسانی که مرتکب قتل شیرمحمدعلی شده‌اند، چه بوده است؟ آیا از نظر حقوقی عدم رعایت ماده ۸ آیین‌نامه موجب مسئولیت کیفری یا حقوقی برای کسانی که با تصمیم خود یک زندانی جوان را که فاقد شخصیت تبهکاری است، در کنار محکومان خطرناک قرار می‌دهند هست یا خیر؟ و...
پاسخ به این پرسش‌های اصلی و پرسش‌های فرعی مرتبط با آن‌ها مستلزم تحقیقی بی‌طرفانه درباره این حادثه دردناک و انتشار گزارش آن است.

احترام به تصمیم نظام در ماجرای سفر نخست وزیر ژاپن


ولی الله شجاع پوریان، مدیرمسئول روزنامه همدلی در سرمقاله امروز این روزنامه با عنوان احترام به تصمیم نظام نوشت: سفر مهم و دیپلماتیک نخست‌وزیر ژاپن به کشورمان که به گواه بسیاری از کارشناسان به منظور میانجی‌گری ایران و امریکا صورت گرفت، سفری قابل تامل بود. در چند ماه گذشته روابط ایران و آمریکا به پرتنش‌ترین دوران خود در چهل ساله اخیر رسیده و حتی برخی وقوع جنگ را محتمل می‌دانند، اما بدیهی است برخلاف برخی ژست‌های تبلیغاتی ترامپ، نه آمریکا و نه متحدان آمریکایی به جز عربستان و اسرائیل تمایلی برای جنگ ندارند و به زعم فشار‌های اقتصادی، تشدید تحریم‌ها و مواضع جنگ‌طلبانه در باطن ماجرا به دنبال مذاکره با ایران هستند.


مواضع رهبری در دیدار با نخست‌‎وزیر ژاپن به عنوان تصمیم نظام در مقابل رفتار‌های اخیر آمریکا، مواضعی واقع‌بینانه و منطبق بر اصول عزت، حکمت و مصلحت بود و از این‌رو بسیاری از ایرانیان با رویکرد‌ها و منش‌های سیاسی مختلف از این مواضع استقبال کردند، چرا که جمهوری اسلامی ایران با اثبات حسن نیت در مذاکرات برجام که آن هم نتیجه تصمیم کلان نظام بود، باب مذاکره و گفتگو با آمریکا را باز کرد، اما با تغییر ساختار سیاسی آمریکا و حضور ترامپ، این فرصت‌سوزی از سوی سیاستمداران آمریکایی، اعتماد ایرانیان به سیاست‌های آمریکا را خدشه‌دار کرد.
واکنش کیهان به ضرب و شتم بانوی گیلانی: بسیجیان گیلان کجا هستند؟! /قتل یک زندانی جوان و چند پرسش/احترام به تصمیم نظام درماجرای سفر نخست وزیر ژاپن
یکی از دلایلی که مواضع رسمی جمهوری اسلامی ایران با استقبال جامعه ایران روبه‌رو شد این بود که نظام جمهوری اسلامی در فرصت برجام حسن نیت خود را نشان داده بود و مردم هم دریافته بودند که تصمیم نظام به مذاکره و کاهش سطح اختلافات با آمریکاست و امروز این فشار روانی از مسئولان ارشد نظام برداشته شده که تحت هر شرایطی به مذاکره تن دهند. از این‌رو اگر همین وحدت در مواضع در برابر آمریکا در تریبون‌های رسمی حفظ شود و مردم دچار مواضع متفاوت و متضاد نباشند، بخش زیادی از فشار‌های اقتصادی و سیاسی آمریکا به دلیل اجماع و انسجام داخلی خنثی خواهد شد.


حضور نخست‌وزیر ژاپن در کشورمان و تحریم پتروشیمی ایران از سوی آمریکا همزمان با این سفر نشان داد تا چه حدی نظام سیاسی آمریکا غیرقابل اعتماد است و سیاست هویج و چماق ترامپ در نگرش مردم به نظام تاثیری ندارد و اغراق نیست اگر بگوییم مردم ایران در چند ساله اخیر این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری موافق مواضع اصول نظام در تقابل با آمریکا هستند.


اکنون با درک شرایط امروز و تقویت روحیه همبستگی ملت ایران در نحوه مواجهه با آمریکا به نظر می‌رسد می‌توان این اجماع و انسجام داخلی را قوت بخشید، به طور حتم کسی منکر تأثیر تحریم بر معیشت مردم نیست، اما مهم این است که مردم احساس همدلی و رضایت با مواضع کلان نظام داشته باشند تا تحریم‌ها بر رویکرد مردم به نظام و حاکمیت موثر نباشد؛ لذا شکل‌گیری انسجام نسبی در مواضع بین‌المللی، امروز باید شرایط داخلی را مهیای تقویت وحدت و انسجام کرد، دوقطبی کردن جامعه، رودر رو قراردادن مردم به بهانه‌های مختلف، سخت‌گیری‌های بی‌مورد در مسائل اجتماعی از جمله حجاب، موسیقی و ...، رفتار‌های مغرضانه و انحصارطلبانه در حوزه رسانه و تشکل‌های سیاسی و کوبیدن بر طبل اختلاف همچون آتشی بر خرمن انسجام فعلی در داخل است. مردم ایران بار‌ها ثابت کرده‌اند در بزنگاه‌های سخت همراه مسئولان هستند و امروز نوبت مسئولان است تا هم اعتماد بیشتری به مردم داشته باشند و هم این باور را در کشور نهادینه کنند که ایران متعلق به یک اقلیت یا حتی اکثریت خاصی نیست و همگان حق زیستن در ایرانی آزاد و امن را دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۱۸
ما که از این نوشته ی بی سر و ته کیهان نفهمیدم بالاخره نظام آموزشی ما در تربیت جوانان لنگ زدند و یا مملکت پر از پسران و دختران مذهبی و ارزشمداره که نوید برخورد با هنجار شکنان رو میده ؟ چیزی که من میبینم اینه که نسل ها یکی پس از دیگری از دین گریزان تر شدند و روی دهه ی هشتادی ها که اصلا حساب باز نکنید و خدا رحم کنه به دهه نودی ها !
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
دوست عزیز زیاد توجه نکن چون حرف رایگان زدن آسان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
تابناک کامنت منو که چاپ نکردی ولی از این به بعد سر هر اختلاس و رانت و بدبختی من میخوام بسیجی ها رو. صدا بزنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
با اتمام ضرب الاجل تعیین تکلیف اف ای تی اف وخروج گام به گام ایران از برجام بزودی شاهد جهش چشمگیرقیمت دلار و سقوط تاریخی بورس خواهیم بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
میدونی چرا میگن کیهان نمیگن فلان روزنامه دیگه چون کیهان روزنامه ای غیر مردمی است که فقط برای اقلیت هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
جوانان نه دین گریز که دین ستیز شده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
مطالب کیهان در گذشته میمونه
آقای شریعتمداری! لطفا دعوت به خشونت نکن! جامعه ایرانی مغول را از پا درآورد فقط بازیرکی! مطمئن باش بچه های بسیج هم مانند سایر ایرانی ها جانب مردم خود را میگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
هرکسی در زندگی مردم ورود کنه باید باهاش برخورد بشه این باید یه فرهنگ بشه کم کم
رمضانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
ورود به زندگی مردم بعنی چه؟ کسی که در ملاء عام قانون مملکت رو زیر پا بزاره دیگه مصداق زندگی خصوصی مردم نیست که. طرف جلو شهرداری داره قانون شکنی می کنه بی حجاب میشه و می رقصه. از هر طرف این با قوانین ناسازگار است. حتی در کشورهای خارجی مثل استرالیا اگه کسی آشغال پرت کنه بقیه هم بهش واکنش نشون میدن.
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
سلام. البته بهترین و زیباترین دیالوگ را
قرآن کریم حتی در مورد کفار بیان فرموده آنجا که میفرماید: لکم دینکم و لی دین. همچنین در رفتارهای اجتماعی نیز استفاده از زور را تجویز ننموده لذا تا جایی که به حقوق سایرین آسیبی نرسد فرد آزاد است چنانکه میفرماید: لا اکراه فی الدین. بعلاوه در آیه ای دیگر میفرماید: ما اگر میخواستیم همه را مانند فرشتگان مومن می آفریدیم. پس نتیجه آنکه برخی دخالت ها وجهه شرعی ندارد.
قوه قضاییه انصافا باید آن خانم را که آن زن آمر به معروف را حول داد و پرت کرد چنان محاکمه و مجازات نماید که درس عبرتی شود برای سایرین هرو گناهی میکنند تازه ناراحت هم میشوند که بهشون تذکر داده بشه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
اگه برعکس بود باز از زن بسیجی حمایت میکرد
موسی بدین خود،عیسی بدین خود
اجازه بدید بدون دخالت در امور هم زندگی کنیم،
اگر احترام بعقاید هست باید برای همه باشه، چادری و بی چادری
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
موسی بدین خود و عیسی به دین خود یک شعار انگلیسی است و در تمام‌مستعمرات خود با این شعار استعمار و استثمار میکردند و هر کس را میگفتند حواست به خودت باشد و نه به جمع و با این دستور
کار جلوی وحدت و یک مشت واحد بودن ملتها را میگرفتند.البته امربه معروف ترتیبی دارد و ادابی منتهی عده ای پرخاش ان را فقط بزرگ‌میکنند در صورتی که با زبان خوش هم به یکدیگر میتوانیم تذکر دهیم
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
اگه امر به معروف در حد راهنمایی و تذکر بود خوبه ولی بدبختانه اینطور نیست
بی عدالتی و ظلم در حق زندانی ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
درخصوص شیرمحمدی گفته شده که شیرمحمدی درتاریخ هیجده فروردین به بند امنیتی زندان تهران بزرگ منتقل شده است قاتل وهمدست او ازابان نود وشش درهمان زندانی که مقتو منتقل شده است بوده اند بنابراین مسئولان باید این فکر را میکردند که ممکن چون ان دو جانی وجنایتکارهستند ممکن است اتفاقی را بوجود بیاوردند بعدش سوالاتی که مطرح است ان است که ازکجا معلوم جریانات متعصب و افراطی خشونت طلب و یاافرادی ان دو فرد را تحریک نکرده باشند که علیرضا شیرمحمدی را نکشد بنابراین باید کمیته حقیقت یاب سازمان ملل تشکیل بشودوسوء جریانات اداری ومقصرین را شناسی وبه مجازات برسند
درجه اهمیت کیهان از اهمیت کاغذی که برای چاپ کیهان مصرف میشه بالاتر نیست.
مسولین بایست نسبت به تحریک مردم بنسبت به روزنامه کیهان اقدام قاطع نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بهرحال قانون را همه باید رعایت کنند. کسی نمیتواند بگوید قانون را قبول ندارم. درخواست اجرای قانون از مردم جرم نیست و تحریک هم نیست. برعکس دعوت به قانون شکنی جرم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
دخالت تو زندگی مردم بی قانونیه
رمضانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
این دخالت در زندگی مردم نیست. دخالت زمانیه که طرف تو خونش بی خحاب باشه بهش بگن چرا بی حجابی
قاضی یا مسئول زندان و اجرای احکام و هر مسئول دیگری در این موضوع باید جوابگو باشند.
زندانی جوان در میان لات های ادم کش و جانی چه می کرده است.
سلام، جناب آقای شریعتمداری ای کاش به جای اینکه اینقدر به حجاب اهمیت می دادی به وضع فساد و رانت و معیشت مردم هم توجه می کردی، جالبه که در مقابل خیلی از این اخبار سکوت می کنید، انگار اینجا سوئیس هست و هیچ مشکل فسادی هم وجود نداره!!!!
كيهان نوشته بانوي امر به معروف و ناهي از منكر در روز روشن از مردم كتك خورده و صداي كسي در نيامده ؟
اين واقعيت دارد ؟ در نظام مقدس جمهوري اسلامي ؟
واي بر ما !!!
اين خبرها را جايي نگيد ولله خبرهاي خوبي نيستند .
آرمان هاي مردم خيلي عوض شده
ديگر نمي شود به راحتي و بدون ترس جلوي مردم را گرفت و نهي از منكر كرد
ضرب و شتم بانوی گیلانی که مورد اشاره روزنامه کیهان هست گرچه اساسا مطلوب نیست ولی نتیجه تقابل و دودستگی خودساخته ای مثل اعلام شماره تلفن اعلام موارد بدحجابی، اثرات باقی مانده گشت ارشاد و رفتارهایی از این دست هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
عزیز من ایشون تذکر زبانی دادن جوابی هم اگه داشت که نداشت لسانی بود دست اون دختر و اقایی که رو این خانم بلند کردن قلم شه که دیگه اینقدر جسارت نداشته باشن خوش بحالمون که تو خیابون فقط ایستادن تماشا که یک خانم بخواد از یک مرد کتک بخوره کسی نگفت برن جلو اعتراض کنن بلدم نبودن
شماره صد و ده رو بگیرن
کشور صرفا برای با حجاب ها و معتقدین به حجاب نیست و اشخاصی که حجاب را هم دوست ندارند نیز ایرانی هستند و اینجا کشور انها نیز می باشد
برخی می گویند ما شهید دادیم تا بدحجابی نباشد اتفاقا مردم فدا کاری کردند از فرزندان خود گذشتند تا فساد و فقر و اقا زاده وژن برتر و... نباشد
برخی می گویند حجاب قانون است برده داری نیز قانون بود
ایران برای همه ایرانی ها می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بهرحال قانون را همه باید رعایت کنند. کسی نمیتواند بگوید قانون را قبول ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
برادر عزیز که استدلال می کنید که "برخی می گویند حجاب قانون است برده داری نیز قانون بود" با این استدلال سنگ روی سنگ بنا میشود؟ آنموقع اگر کسی به شما ظلمی کرد چگونه می خواهید رفع ظلم کنید. چون ظاهرا دین را که عقیده شخصی می دانید قانون را هم که مشابه قانون برده داری می شمارید. انصافا خوب در استدلال خود تامل کنید!!! بقول یک یاز بزرگان اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید (یا بقول خودتان برده هوای نفستان و اسیر جو زمانه نباشید). خداوند همه مارا به راه راست هدایت فرماید. ان شاالله تعالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
میشه کلمه ی قانون رو به افتضاح نکشی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
توجه داشته باشید که تا وقتی نگیم قانون را قبول نداریم، البته به شکل صحیح، قانونی اصلاح نمیشه. یکی از راه های صحیح جهت گفتن نیاز به اصلاح قانون برگزاری رفراندوم هست که برگزاری اون در ایران چندان مورد توجه قرار نمی گیره.
رفتند کانادا ......؟!
نظر شريعتمداري كيهان راجع به مرحوم شير محمد علي چيست؟ اصلا براش مرگ مشكوك ايشان مهمه؟
مردم افتادن به جون هم
هر کسی واسه خودش راه افتاده تو خیابون به خیال خودش میخواد مردم رو ارشاد کنه....
پاسخ ها
رمضانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
امر به معروف و نهی از منکر دستوری الهی است. ضمنا حجاب قانون است.
واکنش کیهان به ضرب و شتم بانوی گیلانی: بسیجیان گیلان کجا هستند؟!!!!!!!!!!!!!!!
باين جمله يعني: دعوت علني به هرج و مرج و رودرو قرار دادن مردم............
بايد بگي قانون و مجري قانون كجا هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
هم حجاب جزء قانون است و هم بسیج جزء قانون و ضابط قضایی، و کسی که قانون و ضابط را قبول ندارد پس چه چیز را قبول دارد ولنگاری و آسیب روحی و جسمی به جامعه،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بسیج اگر غم مملکت داره از دزدی و رانت خواری آقا زاده ها شروع کنه
همون جنگل های گرگان را چه کسانی پاک تراشی کردن ؟
بسم الله بسیج بره با کسی که جنگل های گرگان را به فنا داد ن مبارزه کنه
((اگر نسل دیندار و حزب اللهی اراده کنند و ورای از غفلت و نخوت مسئولان امر وارد میدان شوند به راحتی با اقدامات خود از جمله کار فرهنگی در ابعاد مختلف و همچنین احیای عملی و پر حجم فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند ریشه این بی حیایی‌ها و هنجارشکنی‌های گستاخانه را خشک کنند.)) این کار فرهنگی که حاج حسین فرمودند واقعا منو کشته
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
احتمالا ازنظر ایشون سوریه هم بجای جنگ داخلی و افتادن مردم به جان همدیگه درگیر کار فرهنگی هستند.
ضرب و شتم هر کس با هر مرام و عقیده ای محکوم است و قطعا رواج این گونه برخوردها میتواند به تنشهای شدید در جامعه منجر شود. اما مقصران اصلی این گونه وقایع چه کسانی هستند؟ . و از طرف دیگر انواع فشارهای اقتصادی و اختلافات شدید طبقاتی به عصبی شدن اکثریت جامعه منجر شده که میتواند با کوچکترین تحریکی منفجر شود. حال در چنین شرایطی، تشویق کیهان به واکنش متقابل نسبت به چنین برخوردهایی از سوی جامعه انقلابی، آیا نمیتواند کشور را به سمت درگیریهای روزانه فیزیکی سوق دهد؟
بسیجیان گیلان؟ من؟
جوانانی بسیار عصبی و پرخاشگر و بی تفاوت فرهنگی تربیت شدند که حالا اثراتش گریبان خودتون رو گرفته
مشکلات مملکت و بی خیالی مسئولین اثراتش رو اینجوری نشون میده
کدام ضرب و شتم؟ معلوم نیست به دختر چه فحشی داده که او را هل می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
پاسخ فحش وحشیانه زدنه تو منطق شما؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
باید طبق قوانین در محصر عام شلاق بزنند
رمضانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
اتفاقا به آرامی گفته اند و هیچ فحشی در کار نبوده. این متاسفانه بی فرهنگ ها هستن که ظرفیت ندارن و اینطور وحشیانه حمله ور می شوند.
یک روزنامه کیهان برای نابودی یک ملت کافیه.
کیهان داره عملا مردم رو تشویق به رویارویی باهم میکنه این کار سرانجام خوشی نداره
این کارا اسمش‌ایجاددتشنجه و‌کیهان باید محاکمه بشه
زیاد دنبال بسیجی های استان گیلان نباشید اونها همیشه در حال برخورد با مردم هستند
همه خودشونو به نفهمی زدن...
جناب آقای ولی الله شجاع پوریان عزیز
تصمیم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن که با شجاعت ،شهامت و درایت گرفته شد و باعث افتخاز هر ایرانی است واجب الاطاعه است نه مورد احترام
تبلیغ مانتوهای جلوباز تابستانی در این صفحه نشانه چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
هرکس دوس داش می‌خره شما نگران نباش سال 61 نیست دیگه
سردبیر محترم روزنامه کیهان چرا از کم کاری در مبازه با فساد اقتصادی،رانتخواری آقا زاده هاو مدیران به ظاهر با تقوا و بی تخصص که مملکت را به اینجا رسانده و باعث ناامیدی مردم شدند چیزی نمی گویی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
البته همه ما میدانیم ، ولو شما خودت را به ندانستن بزنی، که این بی حجابها با ان اختلاسگرها نزدیکترند و اینکه اقشار فقیر تر جامعه با این بی حجابها مرزبندی مشخص دارند. اگر شک داری یک خیابان شمال -جنوبی را بگیر و از سر تا تهش برو و امار بگیر از تعداد بی حجابها . مطمئنا باین نتیجه نمیرسی که بی حجابی و بخصوص موارد شدید ان یک پدیده شمال شهری و مربوط به همان قشر برخوردار هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
حجاب یک مقوله ی فردی و فقط به سلیقه ی خود مردم بستگی داره
یکی دلش می خواد سر تا پا سیاه باشه یکی دلش نمی خواد
هر چی هست امیر خان به شما مربوط نیست
این همه کشور مسلمان داریم که حجاب اجباری ندارند و ما هم می خوایم حجاب اجباری نباشه
کیهان دنبال به راه انداختن اشوب
ایکاش که کیهانیان
کمی هم رگ غیرت دینی شان ، ابزار و امکانات در اختیارشان را مصروف مبارزه با فساد سازمان یافته و گسترش فقر در بین ۸۰ درصد مردم و پیدا کردن راه حلی برای اجرای عدالت واقعی در کشور بودند !!؟؟
اسلام فقط حجاب زنان نیست
و تا زمانی که هزاران گناه و منکر سازمان یافته توسط برخی و خانواده شان ، در دست اجرا و اقدام است ، هدف گذاری صرفا مبارزه با شل حجابی و بد حجابی فقط تظاهر به دینداری و فرار از پاسخگویی و اجرای عدالت است و بس .
مدیر مسئول محترم روزنامه همدلی اینکه میگویید " یکی از دلایلی که مواضع رسمی جمهوری اسلامی ایران با استقبال جامعه ایران روبه‌رو شد"بر اساس کدام آمار و نظر سنجی است ؟ نکنه شما هم مثل رئیس محترم دولت از روی جهره افراد نظر سنجی میکنید؟
سلام: بسیجیان گیلان کجا هستید ؟ یک تحریک عمومی است که ممکن است نظم جامع را بهم بزند ، بگذارید نیروی انتظامی به این امر دخول کند ، متشکرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بسیجیان خود ضابط قضایی هستند و نیروی انتظامی هم همینطور، لازم باشد هر دو این نیروها با هم بساط ولنگاری را جمع خواهند کرد نیاز به رو در رو کردن بسیج و نیروی انتظامی نیست. چه بسیار از نیرویهای انتظامی از بسیجیان هم بسیجی تر هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
ناشناس 15:42
اگر اینطوره یعنی با این حجم فساد که دامنگیر اقتصاد مملکت شده بسیار کم کاری شده
چرا بسیج در جمع کردن بساط فساد و غارت منابع طبیعی فعال نیست اگه این همه اختیارات داره ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
آره جونم تهران از ترس بسیجی ها فقط چادر سر می کنن خخخ
در خصوص واکنش کیهان " بسیجیها کجائید؟" !!!
این یعنی اعلان جنگ علیه مردم! و مردم را بجان یکدیگر انداختن! یعنی هرج و مرج ، یعنی بی قانونی !
کیهانی ها و تفکر کیهانی ها دنبال چه هستند؟
پاسخ ها
رمضانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
اتفاقا باید اینگونه گفته شود تا این عده بی حجاب که خیلی هم پررو تشریف دارن و بی قانونی رو حق خود میدونن کمی متنبه بشن.
چند روز پیش توی یکی از سایتهای اصولگرا یه مطلب دیدم که از قول یک بسیجی نوشته بود که ما آزادی نداریم توی این مملکت ! ما ندلمون می خواد هیچ زن و مردی به چشم ما نخوره مه مطابق اصول ما رفتار نکنه و لباس نپوشه ! این حق ماست که همه مطابق قانون مملکت رفتار کنن و اگر رفتار نکردن ما با شدید ترین شکل برخورد کنیم !
چرا اصلاح پوشش زنان را به بسیج واگذار نمی کنید که شکل مملکت زیبا بشه !!!!!!!!!!!!!!!
کسی هم نیست بگه در کشورهای اسلامی دیگه چرا این قوانین و بگیر و ببند ها نیست ؟؟
ما از اونها مسلمان تریم یا قران و پیامبر ما فرق داره یا چی ؟؟؟
اینکه عده ای دور هم جمع شدن مثل تمام دنیا در حال تفریح و شادی هستند یکی بپره وسط تذکر بده و امر و نهی کنه کار بسیار ناپسندیه
الکی جماعت را تشویق نکنید خودشان را با مردم درگیر کنند !
در مورد مقاله کیهان در خصوص حجاب باید گفت متاسفانه این همان چیزی است که مسئولان مملکت از اصولگرا و اصلاح طلب و چپ و راست خواسته و یا ناخواسته در جامعه ایجاد کرده اند و انعکاس فرهنگ جامعه است
سلام سایت محترم تابناک انچه برای من مجهول است چه کسی ازجازه تذکر شهروند بنام امر بمعروف ویا نهی از منکر را دارد اگر هر شخص اقدام بامر بمعروف کند وعکس العملی مثل انچه در گیلان رخ داد بمعنی اینکه همه آمر وناهی خواهند بود تصور فرمایید در کشور هشتاد میلیونی ما چه میشود ایا این هرج ومعرج نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
شرع اسلام از قانون بالاتر است و متاسفانه قانون داریم قاون از بس که خاک خورده بعضی ها به خود اجازه داده اند که با هر ولنگاری و هرزه گردی جامعه را به سخره گرفته و کی بکیه و قانون کیلو چنده فرهنگ اصیل ایران و اسلامی را زیر سوال ببرد و هر چه میخواهند بر سر این ملت بیاورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بد تر از همه نگاههای کنجکاو بعضی هاست که با دقت اطراف خود را برای پیدا کردن یک سوژه ی دندانگیر رصد می کنند
با ماجرای اون راننده ی اسنپ و اون خانم بسیجی و تقدیر و تشکرهای مسئولین و استقبال صدا و سیما و مصاحبه و پاداش و خلاصه عاقبت به خیری اون افراد یک عده تشویق شده اند که برای رسیدن به نان و نوا و معروف شدن به هر قیمت یک سوژه پیدا کنند
با دقت و کنجکاوی از داخل ماشین گرفته تا داخل آلاچیق داخل پارکها را نگاه می کنند
این اقدام فقط به نفع چشم چرانهای هیز گرسنه چشم تمام شده و به این اخلاق زشت آنها را قانونی جلوه داده
وقتی بی حجابی جرم است ورقاصی و...در معابر عام باید دولت اولا مجازات سنگین کنند بعد قوانین شدیدتری برای این ها دریابند
کیهان عوض سپردن رسیدگی حادثه خمام به مسئولین ذیربط ، متاسفانه با تحریک مردم در صدد ایجاد در گیری بین آنها است . خواسته یا نا خواسته ...
تابناک خوابی چرا ...... این زندانی بدبخت چرا باید کشته شود و تو خاموش باشی . جوان به قتل رسیده را می گوییم در زندان فهمیدی.....
متاسفانه با این مبحث امر به معروفتان ملت را به جان هم انداخته اید. آقای شریعتمداری، میدانی ملت را تحریک به درگیری میکنی؟
کیهان جون گیلان قم یا اصفهان نیست که بگیر و ببند باشه
کیهانم رفته رو اعصاب مردم.
مسئولين محترم تابناك ! مانتوهاي جلو باز، مناسب جامعه ما نيست . خواهشمندم از تبليغ آن كه در اين صفحه مشاهده مي شود خودداري فرمائيد. با تشكر
کیهان خواسته روغن داغشو زیاد کنه و مظلوم نمایی کنه
وگرنه در فیلم بچه ای دیده نمی شه
اون خانم هم اگه سرش به کار خودش بود این گرفتاری درست نمی شد
حالا هر کی می خواد معروف بشه مثل این خانم و راننده ی اسنپ یه درگیری درست می کنند و مسئولان و صدا و سیما هم که منتظر این نوع خود شیرینی ها هستند و فوری یه بحران درست می شه که فلان جا یکی روسریش رفته عقب و ...
خدا و پیامبر حجاب را اجباری نکردن برای مردم این همه دزدی و اختلاس همه جا هست چرا شما امر به معروفتون نمی گیره ؟؟
به امید روزی که امر به معرف ونهی از منکر فقط منحصر به تذکر به اختلاسگران کلان وافرادی شود که بیت المال را مورد دستبرد فرار می دهند نه اینکه فقط خانم ضعیفی را در خیابان به اسم امر به معرف آزار دهیم .امیدوارم یاد بگیریم امر به معروف فقط در مورد مدیران است که جرات انحراف را از ایشان بگیری نه این معروف های بی خطر ودم دستی که مثلا موی یک خانم دیده میشود. بخدا قسم من مسلمانم وحتی شهیدداده هستم ولی از این روش ونوع امربه معروف کردن بیزارم.
واکنش کیهان به ضرب و شتم بانوی گیلانی: بسیجیان گیلان کجا هستند؟! نتیجه حضور افرادی خاص که شما تحت عنوان کلی بسیجیان ذکر کرده اید و هیچ ارتباطی با بسیجیان مدافع کشور ندارند در طی این سالها چه نتیجه ایی داشته که حالا از غیبت آنها گله مندید. باید همه تابع مقررات کشور باشیم و اگر کسی قانونی را نقض کرد مجری قانون باید حضور پیدا کند نه افراد ویژه شما. بسیجیان بتوانند یک در هزار فساد موجود بر کشور را پیگیری کنند و جلو رانت خواری افراد را بگیرند هم شاهکار کرده اند
تااخراین هفته(۲۹خرداد) به احتمال قریب به یقین ایران ازلیست خاکستری به لیست سیه اف ای تی اف منتقل خواهدشد نتیجه سقوط شدیدبورس وجهش چشمگیردلارخواهدبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
تابناک! این پیام را شما بدفعات در صفحات مختلف نشر داده ای مربوط یا نامربوط. دلیل ان چیست؟ حواست نیست یا انکه بخشی از این ماجرا هستی؟
کیهان چون خودش حریف مردم نیست و جایگاهی نداره دنبال به جان هم انداختن آنهاست
! میشه تنهایی برید بهشت؟؟؟ این بانوان حداقل اندازه یک آقا پوشش دارند پس هنجارشکن نیستند.
واکنش کیهان به ضرب و شتم بانوی گیلانی: بسیجیان گیلان کجا هستند؟!
بلی باید آتش به اختیار عمل کرد
پاسخ ها
ایرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
آتش به اختیار باش
اقای کیهان کمی دیر بفکر افتادید .
این نتیجه اش همان رها سازی کار فرهنگی است در کنار جلوگیری از اختلاسها که نتیجه اش این خواهد بود .
کجا هستید یک بررسی و ارزیابی بکنید ببینید چقدر هزینه کردید برای کار فرهنگی و ایا درست هزینه کردید
اختلاسهای نجومی و فسادهای گسترده وبی سابقه ملت را زده کرده
در دنیای امروز مردم به حرف پلیس با اکراه توجه میکنند انوقت انتظار دارید به حرف یک فرد عادی توجه کنند
منظور جناب شریعتمداری اینه که بسیجیان در شهر گشت بزنند که اگر کسی مطابق میل شما رفتار نکرد باهاش درگیرشن؟؟
ایا این دستور کیهان همان اقدام انقلابی و حضور در صحنه است؟
با تمام تشویق ها و ابراز سپاس که تاکنون از روزنامه کیهان در مورد طرح و تنقید و یا دفاع از ارزش های عالی انسان های آزادی خواه و ضد آمریکایی و اروپایی تاکنون داشته ام؛:
باید در این مورد به روزنامه کیهان عمیقا انتقاد کرده که در مقابل احترام به خواست اکثریتی از مردم ایران به تقویت جبهه ضد امپریالیستی کمک کرده و دست از اختلاف اندازی بردارد.
چرا روزنامه کیهان بایستی اینهمه انرژی در زمانیکه ایران احتیاج به اتحاد یکپارچه و همه جانبه ایرانیان برعلیه امپریالیسم غرب و شرق دارد ناگهان دست برقص شتری زده و بزلف زنان بند کرده است. اصولا در زمان حضرت محمد هم چنین نبوده است. به کلیه داده‌ها و حدیث های همان زمان هم که رجوع کنید، حضرت محمد در مورد توهین بزنان مساله نخ رد کردن را مطرح کرده است. حال یک مشت جوان که هنوز از مفهوم زاد و ولد و اهمیت آن در اسلام بویی نبرده اند باید این چنین اختلاف اندازی در اجتماع را براه بیاندازند و روزنامه کیهان هم آنرا داوطلبانه اشاعه دهد.
فشارهای آمریکایی که در حال افول است و بزودی محو خواهد شد را با این اعمال «اختلاف انداز را کنار بگذارید!
چرا نامه ای با امضای ۲۰۰و چند نفری که مستعمرگی ایران را از آمریکا تقاضا مندند را دنبال گیری نمی کنید! .
امیدوارم تفکرات کیهانی هیچ وقت اجرایی نشه ، چون نتیجه ای جز هرج و مرج به دنبال نداره ...
دمت گرم کیهان جان.
کیهان چرا از اختلاسها حرف نمیزند؟
یكی نیست به كیهان بگه این رویه غلط رو خود شما شروع كردین . وقتی به جای تدوین و اعمال قانون درست ، مردم به جون هم میفتند چه انتظاری دارید؟
هیچ دقت کردین که اکثر کامنت ها مربوط به تیتر روزنامه کیهان است؟! این آقای شریعتمداری فقط بلد است شر بپا کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
شر انها هستند که از کلمه حق براشفته میشوند.
برخي روزنامه ها با تحليل هاي جهت دار و اافكار مطلق انگار خود حق مردم را زيرپا ميگذارند، اين تحليل ها عواقب خطرناكي دارد و عده اي جوگير شده و ب خاطر حجاب ب مردم گير ميدهند، روزنامه اي كه سالها افكار و تحليل هاي جهت دارجامعه را منتشر ميكند و نه تنها توقيف نميشود بلكه تشويق هم ميشود، هيئت هاي نظارت بر مطبوعات كجا هستند. ب عنوان يك ايراني ك نظام و كشورم را دوست دارم افكار تابناك و تحليل هايش را ستايش ميكنم، كاشكي روزنامه ها و سايت هاي خبري تحليلي مان همچون تابناك بودند، من روزانه چندين مرتبه ب تابناك سر ميزنم
این شریعتمداری وروزنامه وزین کیهان...اصلامتوجه نیستندکه ترویج خشونت وتشویق به درگیریهای خیابانی مهلکترین زهربرای جامعه است
پس ما کی می خواهیم تابع قانون و مقررات جامعه باشیم
حجاب هم سیاسی شده
گیلان مگه بسیجی هم داره؟
تابناک سخنگوی روزنامه ورشکسته کیهان شده است کیهان سخنگوی اقلیتی است که حتی به یک درصد هم نمی رسند اما ۹۹ درصد قدرت کشور در دستشان است.
هم مسیح علی نژاد و هم کیهان خواسته یا ناخواسته دارن تفرقه افکنی میکنند. باید سعی کرد مذهبی ها و غیرمذهبی بتونن همدیگر رو درک کنند و با هم تعامل کنند نه درگیری
روزى چند تا كيهان در رشت ميفروشى؟
ايا هرگز فروختى؟
هنجارشکنان باید بصورت تصاعدی جریمه نقدی سنگین بپردازند اینها دین براشون مهم نیست چون اهلیتش رو ندارن ولی پول براشون مهمه و براش ارزش قائلند.
نسل دختران طغیانگر،می آیند.....
کیهانه دیگه!! بجای اینکه به اینهمه اختلاس و جان جوان مردم اهمیت بدهد، روئیت تار موی خانمی و دعوای آنها را پیگیری میکند! مبادا کسی بپرسد جمع ارقام اختلاس ها چقدر است!؟

راستی، وقتی دولت بدهی های موسسات مالی و اعتباری را می پردازد، مدیرانی که کلان کلان خوردند و بردند چه می شوند!؟
لطفاً این بانوی مؤمنه یاهر کسی که کار ایشان راتأئید میکند این سوالی که برایم شُبهه بوجود آورده را به قصدامر به معروف پاسخ دهد (اجرتان با ا...)آیا احکام دین گزینشی ست؟یعنی اینکه اگر خانمی رعایت حجاب خود را سهواً یاعمداً سهل اِنگاری یارعایت نمی کند وبد حجابی میکند باید امر به معروف بشود ولی بعضی ها که به این مردم ومملکت خیانت می کنند( چه بسا خیلی ها شان عَلَناً) مثل آقازاده ها وژن برتر ها و اونایی که وام های چندین میلیاردی یا بلکه چندین هزار میلیاردی گرفته و قصد پرداخت کردن روندارند (وام های مُعَوَّ قه) وکسانی که اختلاس ودزدی های چندین میلیاردی یاچندین هزار میلیاردی میکنند وراست راست هم دارند تو این مملکت راه میرند دستگیروبازداشت که هیچی امربه معروف هم که هیچی جرأت ندارند به هشون بگن بالای چشتون ابرواء وازاین قبیل اشخاص ها که به وفور یافت می شوند هم (((نبایستی امر به معروف بشوند)))؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..........................چون باید احکام ودستورات قرآن گزینشی باشد اگه اینطور باشد؟لطفاً شُبه ی من وامثال مرا برطرف کنید تاگمراه نشویم.والسلام یاعلی مدد.
هرکسی دو رکعت نماز خواند یا چادری بود یا ریش داشت اجازه نداره راه بیافته تو خیابون هرکسی مطابق سلیقه اش نبود را گیر بده! خود این آدم‌ها سر تا پا گناهند که بخواهند بقیه را قضاوت کنند. در ضمن عرف جامعه دیگه مثل گذشته نیست و اکثریت مردم مثل کیهان فکر و زندگی نمیکنند.
اون کستیی که میگن باید به اعتقادات دیگران کار داشته باشن قران نخوندن در سوره کافرون چی اومده لکم دینکم ولی الدین دین هرکسی مال خودشه اسلام فقط شیعه نیست شیعه هم فقط دوازده امامی نیست مرجع تقلید هم ده ها نفر هستن و کسی موظف نیست به فتوا مرجع دیگر عمل کنه ضمن اینکه حجاب نه اصول دین هست نه فروع دین فعل حرام هم بی حجابی نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار