بازدید 9644
۱
بدون بازی تدارکاتی و با اردو در سالن گرم؛

دختران بسکتبال ایران بدون امکانات در راه جام جهانی

دختران بسکتبالیست ایران همیشه قبل از مسابقات اردو برگزار می‌کنند اما بدون بازی تدارکاتی مستقیماً وارد مسابقه با حریفانی می شوند که چندین مرحله اردو و بازی تدارکاتی را پشت سر گذاشته اند. سالن تمرین آنها فاقد ابتدایی ترین وسایل سرمایش در گرمای خرداد بود
کد خبر: ۹۰۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 16 June 2019

تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران خود را برای حضور در جام جهانی این رشته آماده می‌کند. دختران ایران از ۱۶ تا ۲۶ خردادماه زیر نظر نیکا بیک‌لیک‌لی تمرین کردند تا بتوانند عملکرد قابل قبولی را در صحنه جهانی از خود نشان دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در شرایط سخت و بدون بازی تدارکاتی تمرین کرد تا خود را برای حضور در جام جهانی این رشته آماده کند. دختران ایرانی قرار است دومین دوره حضور خود در جام جهانی را تجربه کنند و این برای آنها که نزدیک به ۴۰ سال از میادین بین‌المللی دور بودند انگیزه‌ای بزرگ برای تلاش بیشتر است.

دختران بسکتبال ایران بدون امکانات در راه جام جهانی

سعیده علی، دلارام وکیلی، شادی عبدالوند و کیمیا یزدیان طهرانی چهار بسکتبالیست اعزامی ایران هستند که در سالن گرم آکادمی ملی المپیک تمرین‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کردند؛ جایی که هیچ وسیله‌ای برای سرمایش هوا در این روزهای گرم تهران نداشت و حتی برای استراحت بین زمان های تمرین هم قابل تحمل نبود.

دختران بسکتبالیست ایران همیشه قبل از مسابقات اردو برگزار می‌کنند اما بدون بازی تدارکاتی مستقیماً وارد مسابقه می‌شوند. این در حالی است که باید با تیم‌هایی رقابت کنند که ماه‌ها در اردو و تورنمنت به سر می‌برند و سال‌هاست که در مسابقات مختلف حضور دارند اما دختران ایران که بعد از حدود ۴۰ سال ممنوعیت پا به جهانی بزرگ‌تر از ایران گذاشتند به آرامی حرکت می‌کنند و در چنین شرایطی نباید از آنها انتظار پیروزی‌های خارق‌العاده داشت.

به نوشته ایسنا؛ آنها قرار است از ۲۸ خرداد تا ۲ تیرماه با تیم‌های اسپانیا، چک، رومانی و مغولستان در جام جهانی مسابقه دهند. به گفته علی، اسپانیا و چک قبل از شروع این مسابقات در تورنمنت تورین ایتالیا شرکت کردند و بعد از آن مستقیم به جام جهانی می‌آیند.

دختران بسکتبال ایران بدون امکانات در راه جام جهانی

دختران بسکتبال ایران بدون امکانات در راه جام جهانی

دختران بسکتبال ایران بدون امکانات در راه جام جهانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خسته نباشین خدا قوت پهلوان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر