بازدید 8652
۱

جلسه‌اولیه‌طارمی‌برای‌بازگشت‌به‌پرسپولیس‌برگزارشد

کد خبر: ۹۰۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶ 16 June 2019

با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد علی علیپور پرسپولیس را ترک کند و لژیونر شود، سرخپوشان پایتخت به دنبال جذب مهدی طارمی هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، طارمی با مسوولان باشگاه پرسپولیس یک جلسه هم برگزار کرده و یک قدم به حضور در پرسپولیس نزدیک‌تر شده است. این نشست امیدوارکننده بوده و تصمیم نهایی در خصوص پیوستن طارمی به باشگاه پرسپولیس در جلسات آتی او با مسوولان این باشگاه گرفته می‌شود. پیش از این گفته شده بود مهدی طارمی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده در لیست خرید پرسپولیس قرار دارند.

علی نعمتی مدافع پدیده نیز مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است و سرخپوشان پایتخت در تلاش هستند او را برای لیگ نوزدهم به خدمت بگیرند. برخلاف خبر‌های منتشر شده درباره محمد بلبلی هافبک جوان سپیدرود، عبدالله ناصری مدافع راست سایپا و حسین مهربان وینگر پدیده، این بازیکنان در لیست سرمربی پرسپولیس برای لیگ نوزدهم قرار ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ما ایرانی ها مردم فراموش کاری هستم و به هیچ عنوان تاریخ را نمی خوانیم طارمی با رفتار بدور از اخلاق و در بدترین زمان پرسپولیس را ترک کرد و ضربه 6 امتیازی به این تیم زد و برای شش ماه تیم را محروم کرد حالا باید برای آمدنش پول بدهند و مردم احمق برایش دست تکان میدهند اگر در یک تیم اروپایی این اتفاق افتاده بود هواداران مدیریت باشگاه را با تخم مرغ گندیده بدرقه میکردند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل