بازدید 42765

مهناز افشار و نگار جواهریان ممنوع الفعالیت می‌شوند؟

حاشیه اصلی که کمتر دیده شده، عکس مهناز افشار با فائقه آتشین مشهور به «گوگوش» است؛ تصاویری که با فیلتر در برخی رسانه‌ها منتشر شد، اما انعکاس اندکی داشت و در آن مهناز افشار بدون حجاب در کنار این خواننده پیش از انقلاب حضور دارد. هنوز حواشی مهناز افشار داغ بود که انتشار تصویری از نگار جواهریان در کانادا که او نیز حجاب نداشت، حاشیه‌ساز شد و برخی از ممنوع التصویری او و همسرش رامبد جوان در تلویزیون سخن به میان آوردند.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ 15 June 2019

مهناز افشار و نگار جواهریان ممنوع الفعالیت می‌شود؟انتشار تصاویری از دو بازیگر زن سینمای ایران بدون حجاب و در موقعیت‌های خاص و واکنش‌های شدیدی که در پی داشته، این پرسش را پیش آورده که آیا این بازیگران قرار است متناسب با سوابق برای دوره‌ای ممنوع الفعالیت شوند و یا از کنار این موضوع عبور خواهد شد؟

به گزارش «تابناک»؛ مهناز افشار روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته که عمدتاً به حواشی‌اش درباره یک پست توییتری جعلی و شکایت یک شخص که از عکس او در آن پست استفاده شده و همچنین حواشی دادگاه و محکومیت همسرش در یک پرونده مالی سنگین بازمی‌گردد. شاید همین حواشی باعث شد هنرمندان همزمان با تولد این بازیگر برای او سنگ تمام بگذارند و سیلی از تبریک‌ها به عنوان روحیه دادن به او که هنوز آلمان است، نثارش شود.

با این حال، حاشیه اصلی که کمتر دیده شده، عکس مهناز افشار با فائقه آتشین مشهور به «گوگوش» است؛ تصاویری که با فیلتر در برخی رسانه‌ها منتشر شد، اما انعکاس اندکی داشت و در آن مهناز افشار بدون حجاب در کنار این خواننده پیش از انقلاب حضور دارد. هنوز حواشی مهناز افشار داغ بود که انتشار تصویری از نگار جواهریان در کانادا که او نیز حجاب نداشت، حاشیه‌ساز شد و برخی از ممنوع التصویری او و همسرش رامبد جوان در تلویزیون سخن به میان آوردند.

مهناز افشار و نگار جواهریان ممنوع الفعالیت می‌شود؟

در چند روز اخیر، برخی رسانه‌های مؤثر نظیر کیهان واکنش‌های تندی به این اتفاقات از جمله موضوع سفر نگار جواهریان داشته‌اند و خواستار «پاکسازی صداوسیما و سینمای ایران» شده‌اند؛ درخواستی که بعید است از سوی حسین انتظامی با آن سوابق نادیده گرفته شود و بنابراین گمانه‌زنی‌ها از ممنوع الفعالیتی این بازیگران دست‌کم برای مدت موقتی حکایت دارد.

تجربه نشان داده به شکل سنتی اعمال چنین ممنوعیتی رد می‌شود اما با توجه به آنکه هر دو این چهره‌ها، جزو بازیگران پرکار هستند، مرور فعالیت آنها تا پایان سال و کیفیت حضورشان در سینما می‌تواند نشان دهد که آیا ممنوع الفعالیتی به سراغ آنها آمده و تأکید خواهد شد که بازیگری آنها تا اطلاع ثانوی به مصلحت نمی‌باشد یا مسائل اخیر نادیده گرفته و با چشم‌پوشی از اتفاقات، تلاش می‌شود به حضورشان در فضای سینما تداوم بخشیده شود.

ممنوع‌الفعالیتی بازیگران در سینمای ایران سابقه طولانی دارد و به دهه شصت و دوران مدیریت انوار و بهشتی در سینمای ایران بازمی‌گردد که شاهد گسترده‌ترین حجم ممنوع الفعالیت شدن بازیگران بوده‌ایم. این وضعیت تا پایان دولت هاشمی نیز تداوم داشته و پس از تغییر دولت هاشمی تا دولت کنونی، دولت به دولت شاهد کاهش ممنوع الفعالیتی بازیگران بودیم؛ هرچند در مقطعی از دولت دهم نیز طییف از بازیگران مشمول این رویه شدند و می‌رفت که این رویه گستره وسیعی را در بربگیرد اما با تغییرات دولت، شرایط به کلی تغییر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۷۷
شدیم یه شوخی بیمزه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
با پول صداوسیمای می خورند خوش میگذرانند به ریششان هم می خندن، بعد از سالها کسی را را تربیت نکردند که برنامه های جذاب بسازد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
تو‌این اوضاع اینها چرا افسار پاره کردن و نمک میپاشن به زخم مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
هر کس بتونه و از این مملکت نره، به خودش و به بشریت خیانت کرده
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
هیسسسس... الان پرویز پرستویی میفهمه ها...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
اگر ایشان با پول صدا و سیما در حال خوشگذرانی هستند امثال خاوری ها با پول ملت در حال خوشگذرانی هستند
نسبت اختلاس امثال خاوری با اینگونه هنرپیشه ها مثل ارزن اسنت به هندوانه
اگر مشکل بی حجابی برای امثال دولت
مردان بالاتر از اختلاس است اون مشکل خودشان است که دستشان به انها نمیرسد داد و هوار میکنند فقط برای خالی نبودن عریضه
این افراد تقصیر ندارند بلکه وقتی برخی قوانین کشور را درست اجرا نمی کنند معلوم است که یک عده ای فضا را برای خودشان محیا می بینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
تابناک خوب بعضی کلمات را حذف
می کنی با که این اسم کسی را هم نیاوردم
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
بنویسیم مهیا
واقعا تا کی قراره این داستان تو ایران ادامه داشته باشه؟ دیگه واقعا حال به هم زن شده!
ما هم چندان تمایلی به دیدن تصاویر این بازیگران نداریم.
خسته شدیم از این تصاویر تکراری بی مزه
بمونن خارج تو اونجا کسب درآمد کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اره بهشون تئاتر مهد کودک هم نمیدن بازی کنن
عکس گرفتن با گوگوش که جرم نیست اما رامبد جوان در برنامه تلویزیونی می گفت اگر مدافعان حرم نبودند روسری از سر زنان ایران برداشته می شد!!!!! اما زنش در کانادا بی حجاب گشت و گذار می کرد. صرفنظر از اینکه حجاب یک مسئله اختیاری است ولی ریاکاری امثال رامبد جوان و نگار جواهریان نفرت انگیز است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
خیلیا این حرفا میزنن
حرف دلشون نیست
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
خب دیگه خرش از پل گذشته و پولا رو پارو کرد دیگه نیازی به صدا و سیما و خندوانه هم نداره !!!!! آدم بی ظرفیت و بی هویت یعنی همین که حتی حاضر نیست نام ایران هم در شناسنامه فرزندش باشه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
این موضوع ثابت میکنه که در صدا و سیما و کلاً در جریان مملکت ، خیلیا ریاکارند .
خوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
دلت خوشه فکر کردی هر چی به زبون میارن حرف دلشونه؟ اینا نون رو به نرخ روز میخورن حالم ازشون بهم میخوره
تا چند ماه پیش هنوز میشد بعضی برنامه های صدا و سیما رو دید ولی الان واقعا جز مسابقه ورزشی اونم با رنج تحمل بعضی گزارشگرهای رو اعصابی که یهو معلوم نیس از کجا پیداشون شده تلویزیون چیزی نداره
چه ایرادی داره واقعا؟؟
فکرنمیکنم جرم مهنازافشاربیشترازاختلاس گران باشه,به نظرشمافرزندان مسوولین که درخارح ازایران زندگی میکنن کمااینکه فیلمهایی به مراتب بدتر ازاونها راشاهدهستیم بامانتو وشلواروچادرمیگردن,
عجب مملکتی.
همه بازیگران و مجریان را ممنوع الفعالیت کنن و به جاش از مداحان و...در برنامه ها استفاده کنند.اینجوری خیال کیهان هم راحت میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
مثلاً خود شریعتمداری بیاد تلویزیون بازی کنه.
تصاویر واضحه. اگر ممنوع التصویر میکنید محکم پاش وایستید وگرنه از اول اصلا حرفش رو نزنید
یه گروه واپسگرا ایدوئولوژی مورد نظر خود را میخواهند به مردم قالب کنن
متاسفم از تنگ نطری
پاسخ ها
محسن ،پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
واقعا متأسفیم برای این همه بیدینی!!! راه روشن است چرا بی راهه؟
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
خوش به حال شما که گشاد نظری
بعضی کارها رو واقعا نمیشه راحت ازش عبور کرد و نمادی برای بی حرمتی میشه
آقای شریعتمداری رو بزارید رییس همه جا ، همه جا رو پاک سازی کنه
الان که تنها دفاع مسوولان از حجاب ، پررنگ کردن جنبه قانونی حجاب است ، دیگه به هیچ عنوان برخورد با کشف حجاب هیچ ایرانی در خارج کشور ، قانونی نیست .
پاسخ ها
محمد
| Canada |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
چون هر چیزی رو نمیشه جرم تعریف کرد. مثلا نوع پوشش. حتی اگر قانون جرم هم تعریفش کنه باز هم باز هم با توجه به فرهنگ و دیدگاه افراد متفاوت خواهد بود.و با پافشاری بیشتر قانون افراد در کشورهایی که این قانون نیست پوشش با توجه به فرهنگ و دیدگاه خود انتخاب می کنند.
خانم افشار جرمی نداسته
این عکس کجاش بی حجاب بود. خانوم افشار هزار تا عکس بدتر از این دارن که همین جا ایران انداختن. جالا چی شده رو این عکس خاص زوم شده؟ به خاطر اینکه با یه خواننده معروف اون ور آبی که به دربار پهلوی وصل بوده؟
پاسخ ها
خوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
مثل اینه که خوابی اون عکس بی حجابش رو برو جای دیگه نگاه کن نگرد اینجا نیست
بنظرم هرکسی مختاره که با پول و درآمدش هر کاری بکنه و از طرفی حجاب هم یک چیز اختیاریه و کسی که داره با قوانین مملکت کار میکنه و توی تلویزیون و سینما حجاب داره لازم نیست در همه ی نقاط دنیا هم مثل همون کادر دوربین ظاهر بشه. اما با ریاکاری بشدت مخالفم و امثال رامبد جوان باید بفهمند که مردم این چیزها رو میفهمند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
افرین کاملا منطقی و مستدل
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
با این تفکر پس ریا کاری هم به تو ربطی نداره! طرف دوست داره ریا کار باشه به توچه؟
سرمایه این مملکت توسط آقازاده ها به غارت رفته، سر ملت رو با این اراجیف گرم می کنند.
تو این مملکت که همه ارگانها و سازمانهاش دولتی هست و بخش خصوصی شوخی بیش نیست از بیت المال پول های هنگفت میگیرن(حتی خانوم افشار هم نمیتونه ادعا کنه پولی که دراورده از بیت المال نیست چون بخش خصوصی که فیلم میسازه هم از بدتر داره از جیب مردم بر میداره و مدرکش هم رضوی و زنجانی) و این پول رو تو این وضعیت از کشور خارج میکنن برا خوش گذرونی و پشت کردن به این مملکت
آقایون و خانم های مسئول و بازیگر و ...کشور هتل نیست که هر وقت خدماتش خوب نبود بخواید اینطور بهش پشت کنید،اینجا اگر جهنم هم باشه نباید به وطن پشت کرد
اگر میخواهید برید ، برید به جهنم که میرید ولی پولتون رو هم همون ور درارید
ادعای ایراندوستیشون گوش فلک رو هم کر میکنه
بالاخره ما یا مسلمان هستیم که باید تمام مسائل شرعی را رعایت بکنیم یا اینکه در ظاهر مسلمانیم ولی در یک کشور اسلامی زندگی میکنیم که باید شئونات را رعایت کنیم ودرسفر های خارجی چپ و راست از کشف حجاب خود ونزدیکانمان عکس و فیلم نگرفته ودر شبکه های مجازی منتشر نکنیم
تقصیر مردمه که الکی اینا رو بزرگ کردن و به اینا میگن هنرمند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
کلمه هنز توسط خیلی ها به سخره گرفته شده ..دلقک بازی و مشخره بازی شده هنر ..تو موسیقی هم همینه
تابناک عزیز توام با حمایت ضمنی از رامبد و رفقاش از فرار مالیاتی پزشکان و خطاهای پرشکی و بی کفایتی تحصیلکرده ها و پول های بادآورده آنها نکنه که غافل بشید ؟؟
پس لطفا هم زمان آن مسئولین که در داخل شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس سر میدن و در عین حال دارای تابعیت همان کشورها هستند و یا فرزندانشان را به آنجاها فرستادند را هم ممنوع الکار کنید
مهناز افشار باید هم با فائقه آتشین عکس بگیرد و عرض ارادت بکند چون شباهت ظاهریش با او در اوایل کارش باعث شهرتش شد
انان که دنبال درامد در این اوضاع تحریم برای کشور هستنند چرا هرخروج از کشور به نسبت کشورها تاسقف دومیلییون تومان تعیین نمی کنند اقایان محترم در مورد عوارض خروج به شدت مخالفت کردند بالابردن هزینه راهش نه کولی گری ودعوا درجامعه کی چکار کرد ونکرد کاری منطقی ودرامد برای خزانه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
چرا فقط دو میلیون تومن؟ ۲۰ میلیون که درآمدزایی بیشتری داره! اصلا ۴۰ میلیون بهتره
هرکسی کارخودش بارخودش آتیش به اموال خودش. بتوچه. به منچه. خدایا اگه دست و بالمون بستس مثل اینا نمیتونیم خوشبخت و خوشحال زندگی کنیم لااقل بهمون قدرتی بده از سر سوختن حسودی نکنیم
تقریبا می توان گفت که به پایان دراماتیک شهرت و اعتبار رامبد جوان نزدیک شده ایم. خداحافظ رامبد برای همیشه. از خداوند عاقبت به خیری را برای خودمان ارزو می کنم، تا بلای بسیار تلخی که سر رامبد جوان بخاطر اشتباه اگاهانه ای که رامبد جوان مرتکب شد و با ریاکاری تمام رسانه ملی را تنها به عنوان بیزینس خود به ان نگاه می کرد سر هیچکدام از ما نیاید. انشاالله. الان می توانیم بفهیم که دنیا دار مکافات است یعنی چه؟ رامبد جوان قربانی شد تا عبرتی شود بر سایرین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
این متن بی نظیر بود. فقط همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
احسنت، بهترین متنی بود که تا حالا خونده بودم.
حیف از سرمایه های مادی و معنوی این مملکت که به دست چنین افرادی حقیر به باد داده میشود فرهنگ غنی و سابقه تاریخی این مرز بوم و افتخارات آن شیر زنان و مادرانی هستند که فرزندان و قهرمانان شهید را بدنیا آوردند تا از کیان و ناموس و خاک این وطن عزیز حراست و پاسداری کنند نه این چنین افراد معلوم الحالی
بماچه ممنوع التصوبر بشوند ااصلا تلویزیون وسینما را پلمپ کنید تلویزیون که شده بنگاه تبلیغاتی وسط تبلیغات حالا یکفیلم بی سروته هم نشان میده .صداوسیما به مخاطبان کودک هم رحم نمیکنهوهزار مضخرف به خورد کودکان معصوم میکنه .
چه مواردی مشکل اصلی شماست عجب مملکت مسخره ای
خب ببینید کسانی مثل رامبد جوان هم که قطعا آشنایی و رانتی داشتن که به صدا و سیما وارد شدن حجاب اجباری را قبول ندارند یعین فردی که در صدا و سیما آموزه های این سازمان رو تبلیغ می کنه خودش یه حجاب آجباری اعتقاد نداره و تا پاشو گذاشته خارج زنش بی حجاب شده البته ایرادی نداره اما مدافعان حجاب اجباری ببینید که حجابی که پلیسی شده تا چه حد مردم را ریاکار و دو نقشی بار آورده و متاسفانه برخی ها که خیلی مدعی هم هستند هنوز نفهمیده اند مسایل اعتقادی را نمی توان با زور به مردم تحمیل کرد.
حقیقتش در اون ور آب بی حجابی پیش پا افتاده ترین و عادی ترین مساله، حتی برای مردها به شمار می آید. شاید بخاطر این عادی بودن مساله است که مردهای ایرانی در اون ور آب بی غیرت می شوند. برای من که این اتفاق افتاد!
هنرمندان واقعی و اصیل در خانه های خود زندانی هستند.
ابوطالب در خندوانه مجری می شود خداحافظ رامبد خدا حافظ
چرا باید در زندگی خصوصی دیگران اینقدر سرک بکشیم این همه مسئولین گرین کارت دارن و تابعیت دوگانه دارند و یا فرزندان شان خارج از کشور هستند آیا ایشان هم مورد پیگیری قرار میگیرند یا فقط به دنبال حاشیه سازی برای یه عده هستیم که محبوبیت دارند تا کی میخواهیم تنگ نظر باشیم کاش به جای حجاب که رفتاری فردی هست به دزدان بیت المال و اختلاس گران توجه بشه
بسمه تعالی
خودتون با پول مفت بیت الحال این بادمجان دورقابچین ها رو خریدید و حالا که جیباشون رو پر از پول کردن مگه مریض هستند که اینجا بمونند، از این افراد تو مجلکت بسیار زیاده واگر آب باشه قریب به اتفاق همشون شناگرهای ماهری هستند.
همه شون سروته یه کرباسند.
سیاست گذاری در صدا و سیما ربطی به دولت ها ندارد . صدا و سیما مستقل است . وقتی که کسی رو بزرگ می کنید اما طبل تو خالی هستند این انتظار رو باید داشت وقتی که به کسی میدون می دی و دستش رو باز می گذاری برای اینکه بتونی زمان شبکه ها رو پر کنی آخرش همین می شه . در طی این سال ها این گونه موارد به وفور دیده شده است پس :
این داستان ادامه داره .....................
رامبد جوان و عده ای خاص با زد بند مدتهاست که صدا و سیما را قبضه کرده و به درآمدهای نجومی غیر قابل باوری رسیده اند!
در این کشور به جز ایشان و چند نفر دیگری کسی نیست که بتواند برنامه ای بسازد! مانند بسیاری از امور دیگر قحط الرجال است و به جز ایشان و چند نفر دیگر، 80 میلیون نفر دیگر در این مملکت بوغ هستند و توانایی هیچ کاری را ندارند!
برنامه های مثلا ظنزی باید به زور بخندی ! البته خود ایشان از ته دل می خندند اما به ریش مردم!
فقط برای یک عکس گرفتن این همه محمدویت و ممنوع التصویر شدن ولی همین مقامی که این کار را می کند در مقابل فساد اقتصادی مسئولین سکوت می کند ، یعنی اینکه خودش هم....
مسئولینی که شعار مرگ بر آمریکا میدهند و فرزندان خود را به آمریکا میفرستند باید ممنوع التصویر و ممنوع الفعالیت شوند!
مسئولینی که در کاخ زندگی میکنند و مردم را به پوشیدن لنگ و یک وعده اشکنه خوردن سفارش میکنند باید ممنوع الکار و ممنوع التصویر شوند!
مسئولینی که به اسم خصوصی سازی، منابع کشور را غارت میکنند باید ممنوع التصویر و ممنوع الفعالیت شوند!!!!
دمشون گرم.
مگه تو ایران بی حجابی کرده ؟
تو کشور دیگه چه ربطی به ایران داره .دوسداره اختیارزندگی خودشون نداریم کار شما زشت تر که دخالت توزندگی دیگران کردید .این همه رامبد مردم خنداند الان چی شده همه خبرگزاری ها دارند براشون میزنند مردم چی فکر کردید
واقعا مسخره ست!! الان مشکل مردم شده این که کیا اون ور دنیا روسری سرشونه یا نه؟؟؟!! حجاب تو ایران اجباریه خارج از ایران هرکس هرجور دلش بخواد می گرده این موضوع چرا انقد فهمش سخته؟؟؟؟
رابعه اسکویی هم کشف حجاب کرد الان تو یه سریال داره بازی می کنه فکر کنم کم کم داره عادی می شه
1- خیلی مسخره است که افراد وادار باشند بیرون از مرزهای ایران هم حجاب را رعایت کنند
2- از نظر عموم مردم، کار نگار جواهریان اصلا مهم نبود، نه کانادا رفتنش نه بی حجاب چرخیدنش
3- عموم مردم به ریاکاری اعتراض دارند پس اعتراض و عصبانیت مردم رو مصادره به مطلوب نکنید!!!!
4- مردم به آزاده نامداری معترض بودن چون ریاکار بود، چون از یه طرف چادرش را ابزاری برای پیشرفت قرار داد و حجابش رو تو سر مردم زد، از طرف دیگه ....
5- مردم به رامبد جوان معترضند چون در صدا و سیمایی خدمت کرد و پول های میلیاردی به جیب زد و حرف هایی در جهت سیاست صدا و سیما زد که با رفتار امروزش هم خونی نداره
6- گلزار هم رفت کنسرت گوگوش، تو مهمونی با شهره عکس گرفت، کسی چیزی نگفت چون گلزار ادعایی هم نداشت
7- مردم رو به یه عده آدم نفهم و عقده ای و حسود تبدیل نکنید. مردم رو به کسانی تبدیل نکنید که از زنان انتظار دارند خارج از این مملکت هم محجبه باشند.
8- این مناقشه، مناقشه دینی نیست، بلکه یک مناقشه انسانی و وجدانی است. مردم می گویند ریاکار نباشید.
دور از انصاف است که یک مسلمان در مورد دیگران به همین راحتی قضاوت کند اگر راست میگم مواظب اعمال خود باشیم.
ریاکاری از سر و پای اکثر سلبریتی ها میریزه......کسانیکه نان به نرخ روز میخورند و خود را پشت مثلا کارهای خیریه پنهان میکنند تا چهره اصلیشان دیده نشود.
این افراد در خارج فقط پولی که از صداوسیما گرفتند را هاپولی می کنند و تمام ک شد کاسه گدایی دست می گیرند و برمی گردند که بازهم بچاپن و ببرند
در چهرچوب شرع واقعا باید یه فکری به حال این وضع درهم و برهم بشه!!!باید کادرهای معتقد و باور مند بکارگرفته بشن و کادرهای غیر ارزشی کنار گذاشته بشن.صداو سیما داره یسری رو الکی معروف میکنه
تابناک جان خواهشا برخی را زیادی بزرگ نکنید تمام شدند!!! همه فهمیدن ، مرده های متعفن را باید دفن کرد. چه معنا دارد هر روز خبری از آنها می گذاری؟
سلام کلا همه مشکلات مملکت حل شده فقط مونده که بگن چرا خانم جواهریان بدون روسری بوده واقعا نمیدونم کدوم .. آبرومردم رو میبره به راحتی وچقدرفضول هستن که عکس هم میگیرن و پخش میکنن واقعاهدفش چی بوده و خدایی هم هست که آبروی اون رو ببره
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی