بازدید 6255

انتقاد «خجسته» از نحوه واگذاری شرکت‌های دولتی

کد خبر: ۹۰۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 12 June 2019

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: متاسفانه واگذاری ها و خصوصی سازی ها از هفت تپه گرفته تا پالایشگاه کرمانشاه و واگذاری های ادارات غله و سیلوی همدان یکی پس از دیگری از طریق رابطه و با مبلغ ناچیز انجام شد.

به گزارش ایسنا، امیر خجسته در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکری به وزیر اقتصاد، گفت: سیلو و ادارات غله همدان با بررسی هایی که انجام دادیم یک دهم قیمت واگذار شده است که این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: به وزرای کشاورزی و اقتصاد اعلام کرده و تذکر دادم که این پول باید برگردانده شود. از قوه قضائیه و دستگاه های نظارتی هم می‌خواهم که ورود کنند. کارخانه ۱۶۰ میلیارد تومانی ۱۶ میلیارد واگذار شد آن هم با بازپرداخت ۱۰ ساله و بهای ناچیز. بیت المال به طرق مختلف به افراد خاص واگذار می شود و همه سکوت می کنند. این واگذاری‌ها نباید به این سبک انجام شود. دولت و دستگاه های اجرایی به ویژه وزارت اقتصاد باید به این مسئله توجه کنند.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از رییس و هیات رئیسه مجلس خواست تا برای اجرایی شدن مصوبات مجلس نظارت جدی داشته باشند و این طور نباشد که اجرای مصوبات مجلس به سلیقه و میل وزرا و هیات دولت باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس متذکر شد: افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارکنان دولت عملی نشده و متاسفانه بلاتکلیف است. سه ماه از سال می گذرد و باید تکلیف افزایش حقوق کارمندان و کارگران مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار