بازدید 2970
۱

پیشنهاد افزایش ۲۷.۳ درصدی قیمت لبنیات

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: پیشنهاد افزایش قمیت ۲۷.۳ درصد محصولات لبنی از سوی انجمن صنایع لبنی به سازمان حمایت ارائه شده و بررسی آن در سه شنبه جاری انجام و نتایج آن اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۹ 10 June 2019
رضا باکری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص زمان تعیین قیمت محصولات لبنی بیان کرد: قرار است روز سه شنبه (۲۱ خرداد) ستاد تنظیم بازار، قیمت مصوب سال ۹۸ برای محصولات لبنی را اعلام کند، اتحادیه کشوری لبنیات هیچ اطلاعی در مورد جزئیات مصوبه دولت ندارد.

وی در ادامه افزود: آنچه که دامداران خواستند و اثر آن بر روی قیمت نهایی لبنیات حدود ۱۳ درصد است و ۱۱ درصد هم هزینه‌های تولید و دستمزد و مابقی مربوط به هزینه‌های کارخانه‌ها است که مجموع آن ۲۷.۳ درصد است که مدارک آن به سازمان حمایت ارائه شده است.

دبیر انجمن صنایع لبنی تاکید کرد: جلسه ستاد تنظیم بازار روز سه شنبه برگزار می‌شود و رقم پیشنهادی ما بررسی و پس از تایید و رسیدن ابلاغیه به دست انجمن شرکت‌های لبنی، کارخانه‌ها مجاز به افزایش قیمت‌ها هستند.

باکری خاطر نشان کرد: افزایش قیمت کالا‌ها و عدم تناسب آن با درآمد خانوار‌ها تاثیر منفی در کاهش تقاضا و فروش دارد و به تبع افزایش قیمت محصولات لبنی نیز موجب کاهش تقاضا در بازار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همه چيز در طول سال چندين بار افزايش قيمت مي خورد الا حقوق حقوق بگيران مسبب اصلي هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل