بازدید 7714
۷

خودرو‌های پیش‌فروش شده تحویل می‌شود

کد خبر: ۹۰۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ 09 June 2019

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن پیش‌بینی تولید حداقل ۵۵۰ هزار دستگاه خودرو در هر یک از دو خودروسازی بزرگ در سال جاری، از تحویل خودروهای پیش فروش شده در سال گذشته تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش «تابناک»، فرشاد مقیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تمرکز در بخش خودروسازی بر تولید و تحویل خودرو است، اظهار کرد: تا زمانی که تعهدات قبلی خودروسازان مرتفع نشود هیچ تعهد جدیدی به این شرکت‌ها اضافه نمی‌شود.

وی از تحویل خودروهای پیش فروش شده در سال گذشته تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: زمان تحویل پیش‌فروش‌های جدید نیز پایان امسال و ابتدای سال آینده تعیین شده است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در سال جاری پیش‌بینی می‌شود تولید خودرو در هر یک از دو خودروساز بزرگ حداقل به ۵۵۰ هزار دستگاه برسد؛ بنابراین طبق برنامه‌های این وزارتخانه در سال جاری حداقل یک میلیون و ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی پر تیراژ در خودروسازی‌های بزرگ، ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در سایر خودروسازی‌ها و نیز ۲۰ هزار دستگاه خودروی سنگین تجاری تولید خواهد شد. یعنی در مجموع پیش‌بینی می‌شود که یک میلیون و ۲۲۰ هزار دستگاه خودرو در سال جاری تولید شود.

وی همچنین علت التهابات اخیر بازار خودرو را تلاطم نرخ ارز و تقاضای کاذب در این بازار عنوان کرد و گفت: به دلیل شرایط اقتصادی، بازار خودرو تبدیل به فضایی شده که مردم می‌توانند سرمایه نقدی خود را به کالای سرمایه‌ای تبدیل کنند. بنابراین با توجه به اینکه در بازارهای دیگر همچون مسکن به دلیل حجم بالای سرمایه مورد نیاز، امکان سرمایه‌گذاری برای اکثریت جامعه وجود ندارد، بازار خودرو با افزایش غیرمنطقی متقاضی مواجه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۷
خجالت بکشین پراید ماروقراربود برج7پارسال بدن
دوباره گفتن خرداد
الان میگین شهریور.متاسفم که ایرانی هستم
"خودرو‌های پیش‌فروش شده تحویل می‌شود"

فقط تیتر رو نگاه کنید، یعنی قرار نبود تحویل بدیم، اما الان تحویل میدیم
منت میذارین سرمون که خودروی خودمون رو تحویل میدین. واقعاً که! خوب مرد حسابی پیش فروش کردی پول رو هم گرفتی الان سر تحویل که معلوم نیست کی تحویل بدی منت میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداییش یکجوری نوشتید تحویل داده می شود که انگار منت سر مردم می گذارید میخواید تحویل بدید. کار به جایی رسیده که عمل به تعهدات در این کشور را باید با تیتر درشت بعنوان یک دستاورد اعلام کرد.
من موندم چه جور قول و قرار تکراریه که وقتی خودرو سازا و مردم میدونن تو فلان تاریخ هیچوقت خودروساز خودروشو تحویل نمیده باز تو پیش فروشا به دروغ میزنن تحویل مثلا مرداد!!خوب چرا دیرتر نمیزنن برا یکبارم که شده بعد زودتر تحویل بدن چرا کسی جلوشونو نمیگیره
خودروهای ثبت نام داخلی پرشین پارس چی شد؟
همش وعده دروغه. هروقت تحویل دادین بعد توو بوق و کرنا کنین
شرکت سایپا پول کامل خرید خودرو ثبت نامی سال گذشته را هفته پیش گرفته و میگوید 75 روز دیگر خودرو را تحویل می دهد سود این مدت را مثل گران کردن خودرو روزانه به راحتی تو جیب میزند و کسی پاسخگو نیست چون دولت محترم حامی شان است؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل