بازدید 6655
۱

قیمت سکه طرح جدید ۱۸ خرداد ۹۸/ بازار طلا و سکه به رغم افزایش نرخ جهانی طلا، با کاهش قیمت همراه بود

بازار طلا و سکه تهران امروز را با افزایش قیمت‌ها آغاز کرد، ولی در ادامه با روند کاهشی قیمت‌ها همراه شد. این در حالی است که این روزها، نرخ جهانی بر مدار صعود قرار دارد، ولی کاهش بهای ارز در بازار داخلی، مانع از رشد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است.
کد خبر: ۹۰۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ 08 June 2019
قیمت سکه طرح جدید ۱۸ خرداد ۹۸/ بازار طلا و سکه تهران به رغم افزایش نرخ جهانی طلا، با کاهش همراه بودبازار طلا و سکه تهران امروز را با افزایش قیمت‌ها آغاز کرد، ولی در ادامه با روند کاهشی قیمت‌ها همراه شد. این در حالی است که این روزها، نرخ جهانی بر مدار صعود قرار دارد، ولی کاهش بهای ارز در بازار داخلی، مانع از رشد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز شنبه هجدهم خردادماه ۹۸، بهای طلا و سکه تحت تاثیر روند نزولی قیمت دلار در بازار تهران قرار داشت. هرچند اونس جهانی طلا با افزایش قیمت‌ها همراه بود، اما به گفته محمد کشتی آرای، نرخ طلا و سکه در بازار داخلی، به دلیل نوسان کاهشی بهای ارز، همسو با رشد نرخ جهانی قرار نداشت و در نهایت بازار با کاهش نرخ نسبت به ابتدای روز بسته شد.
 
قیمت سکه طرح جدید ۱۸ خرداد ۹۸/ بازار طلا و سکه تهران به رغم افزایش نرخ جهانی طلا، با کاهش همراه بود

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در اولین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای در ابتدا با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها، با افزایش نسبت به هفته گذشته به رقم ۱۳۴۰ دلار رسید، افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید، هرچند در ابتدای روز تا رقم ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان نیز پیش رفته بود، اما در ادامه با کاهش قیمت همراه شد.

همچنین امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسید و هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. این در حالی است که ربع سکه بهار آزادی در بازار امروز یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، همانند پایان هفته گذشته، یک میلیون و ۱۰ هزار تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۱۶ هزار  تومان ارزشگذاری شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۸۰۵ هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه نیز امروز با کاهش، به رقم ۴۶۰ هزار تومان رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در سال ۶۰ قیمت همین سکهٔ بهار آزادی ۳۸۰۰ تومان بود ؟،،
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی