بازدید 4658
۱
گزارش

خبر باورنکردنی: مجیدی درآستانه سرمربیگری تیم امید!

کد خبر: ۹۰۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 08 June 2019

بعد از رد پیشنهاد هدایت تیم ملی امید از سوی چندین مربی ایرانی و بخصوص انصراف یحیی گل محمدی ، خبر می رسد که فرهاد مجیدی بدون سابقه هدایت گزینه اول فدراسیون فوتبال ایران برای حضور در پست سرمربیگری تیم امید ایران شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از کش و قوس‌های فراوان و در پی اتمام کار امید‌ها با زلاتکو کرانچار سرمربی امیدها، حمید استیلی مدیرتیم امید مامور به انتخاب یک گزینه جدید برای بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد که با عبور از نام‌های مختلف حالا فرهاد مجیدی گزینه اصلی فدراسیون برای پذیرش این پست است.

خبر باورنکردنی: مجیدی درآستانه سرمربیگری تیم امید!

بعد از کنارگذاشتن سرمربی کروات از تیم امید، لیست اولیه گزینه‌های هدایت این تیم در رقابت‌های مقدماتی المپیک ژاپن شامل اسامی مطرحی، چون یحیی گل محمدی، امیر قلعه نویی ، مهدی مهدوی کیا و خداداد عزیزی بود که هر کدام بنا به دلایلی سرمربیگری این تیم را نپذیرفتند. بعد از اینکه سرمربیان مطرح ایرانی حاضر به قبول این پست سخت نشدند، اعلام شد که تیم امید به دنبال گزینه‌های خارجی است، اما این موضوع با مخالفت فدراسیون فوتبال مواجه و خیلی زود منتفی شد. 

لیست بعدی گزینه‌های مدنظر برای تیم امید را مربیانی چون عبدالله ویسی و عباس چمنیان تشکیل می‌دادند که البته این نام‌ها در فضای مجازی و کسب آرای مردمی خیلی موفق نبودند و در نهایت آن‌ها نیز از جمع نامزد‌های رسیدن به هدایت تیم امید کنار رفتند.

با این حال حضور همزمان حمید استیلی مدیرتیم امید و فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال در جایگاه ویژه بازی تیم‌های ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی، با این خبر تکمیل شد که استیلی سرمربیگری تیم امید را به فرهاد مجیدی پیشنهاد داده است. این خبر خیلی زود توسط حمید استیلی تایید شد و حالا از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که در حال حال حاضر گزینه اصلی این تیم فرهاد مجیدی است که تجربه حضورش در عرصه مربیگری ۴ بازی آخر استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته است. پیش بینی می‌شود که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به طور رسمی فردا این موضوع را اعلام کرده و باید منتظر واکنش فرهاد مجیدی نیز به این پیشنهاد باشیم. در اینصورت مجیدی دستیاری استراماچونی را هم نخواهد پذیرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ببییییین!!!! فرهاااااااااد خیلیییییی پسررررر خووووبییییه!!! ولییییی خییییلللللیی مونددددددده مربییییییی خوووووبببییییی بشههههه!!!! افتاااااااد؟؟؟!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی