بازدید 3162
تاکید گوترش بر نقش روسیه در جهان

دیدار دبیرکل سازمان ملل با رئیس جمهور روسیه

کد خبر: ۹۰۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 08 June 2019

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با آنتونی گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد گفت: ما همکاری سازنده با سازمان ملل متحد داریم و به عنوان عضو دائم شورای امنیت نقش فعال و سازنده ایفا می کنیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آنتونی گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد هم گفت: نخست از شما به خاطر این دعوت صمیمانه به سن پترزبورگ تشکر می کنم. برای من، فرصت بسیار مهمی است تا با مخاطبان برجسته بین المللی اعم از دولت ها و صاحبان کسب و کار و جوامع به خصوص درباره دستور کار این نشست در زمینه توسعه پایدار و امکان جهانی شدن عادلانه صحبت کنم.

وی افزود: من همچنین می خواهم بر نقش بسیار مهم روسیه در حمایت از چندجانبه گرایی و سازمان ملل متحد تاکید کنم. حمایت روسیه در این زمان دشواری که ما در آن زندگی می کنیم، اهمیت بسزایی دارد. همانطور که شما به درستی گفتید روسیه به عنوان عضو دائم شورای امنیت،امروز در عرصه بین المللی یک بازیگر حیاتی است، اگر ما بخواهیم توازن بیشتری داشته باشیم. همچنین بسیار مهم است رایزنی فشرده با دولت روسیه درباره اوضاع بحرانی مختلف در جهان از سوریه تا لیبی و جمهوری مرکزی آفریقا و یمن و همچنین موضوعات ضروری از تجارت تا شرایط اقلیمی و مسئله تروریسم و صلح و توسعه حفظ شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل