بازدید 6893
گزارش

لیست دقیق طلب های ۷۱ میلیارد تومانی استقلال

کد خبر: ۹۰۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 07 June 2019

سعادتمند رییس هیات مدیره استقلال مهمترین موضوع این روزهای باشگاه را بحث مطالبات‌ آبی ها دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، این مسوول ارشد باشگاه استقلال اطلاعاتی دقیق تر از مطالبات باشگاه و ریز مبالغ را اعلام کرد که برای هواداران و رسانه‌ها هم می تواند جالب باشد.

از اسپانسر باشگاه ۲ سررسید داشتیم که جمع این ۲ فقره می‌شود ۱۶ میلیارد. در تاریخ ۹۸/۵/۱ هم ۸ میلیارد تومان سررسید بعدی است که جمع این مبالغ باید از اسپانسر به باشگاه برسد و جای تاسف است که هیچ گونه ضمانت بانکی نداریم و با توجه به اینکه در حال حاضر یک موسسه دولتی هستیم سال جدید حتما اسپانسرینگ باشگاه رو از طریق مزایده انجام خواهیم داد تا هم عاشقان استقلال بیایند و هم کار‌های قانونی را دقیقا رعایت کرده باشیم.

از تبلیغات محیطی هم با توجه به کسب رتبه سوم لیگ برتر هجدهم بین ۵ تا ۷ میلیارد مطالبه داریم و این هم بخش دیگری از پول باشگاه است. از اتکا هم ۵ میلیارد تومان طلب داریم. همچنین از فیفا ۸۵۰ هزار دلار مطالبه داریم که با نرخ ارز فعلی چیزی حدود ۱۲ میلیارد تومان می‌شود. ۲۵۰ هزار دلار هم باقی مانده قرارداد اللهیار صیادمنش با باشگاه فنرباغچه است که هنوز پرداخت نشده و چیزی حدود ۳/۵ میلیارد می‌شود. البته من در این مقطع زمانی موافق جدایی این مهاجم جوان نبودم. از سنوات گذشته هم ۲ چک باقی مانده که جمع آن ۲۶ میلیارد تومان می‌شود. با این شرایط باشگاه استقلال حدود ۷۱ میلیارد تومان مطالبات وصول نشده ارزی و ریالی دارد که رقم بالایی است.

ما روز شنبه در جلسه‌ای با اعضای محترم هیات مدیره و مدیرعامل کمیته وصول مطالبات را تشکیل می‌دهیم تا هر چه زودتر این مبالغ به باشگاه برسد و بتوانیم تیم را جمع و جور کنیم. البته کمیته وصول مطالبات باید زودتر از این‌ها تشکیل می‌شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار