بازدید 14875
فوتو نیوز؛

جان کری: با وزیر خارجه ایران در جریان کنفرانس مونیخ ملاقات کردم/برنی سندرز: ترامپ با بازگشت به توافق هسته‌ای جدیت خود در دیپلماسی را نشان دهد

تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر. می‌خواهیم با بخش خبری «فوتو نیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رو در رو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوششان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ 06 June 2019
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۳
دیگر تابوهاشکسته شدند حالا دیگر ملاقات وقدم زدن وشام خوردن بامقامات امریکا تبدیل به یک اتفاق بسیارعادی شده اگرفردادیدید اقایان به جشن عروسی دختریاپسر فلان سناتوریا فلان وزیر امریکایی هم دعوت شدند اصلاتعجب نکنید !!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
تابو وقتی شکسته شد که یطرف این شهر مانتو 200 میلیونی پوشیدن یطرفش نون برا خوردن نداشتن
لطفایکنفربه من بگه وقتی مقام معظم رهبری درچند موضعگیری و با صراحت مسوولین راازمذاکره باامریکانهی میکنند چگونه هنوز مسوولانی به خودجرات واجازه میدهند درمورد مذاکره باامریکا توییت کنند وپیشبینی کنند بزودی بخاطرمدیریت مشترک ! ایران وامریکا شاهدبازگشت ازتحریمهاخواهیم بود !!!!!
هشیارباشیم ! جریانی بشدت درتلاش است تا تابوی مذاکره وملاقات بامقامات امریکایی رابشکند
جان کری با ظریف ملاقات کرده است ولی هیچ صحبتی با او نکرده، فقط با اشاره دست و سر و شبیه زبان رایج ناشنوایان، به ظریف راهکار داده که چجوری با ترامپ مقابله بکنه !!
چرا تباید بمب هسته ای بسازیم؟
بخاطر ضعف برخی مسوولین دشمنانمان انچنان گستاخ شده اند که حالا امارات هم برای عادی سازی روابطش باما ۶ شرط گذاشته که یکی اش حذف برنامه‌موشکی است !!!!
هیهات من الذله
برخی مسوولین بایدبخاطر موضع گیری شان باامریکا محاکمه بشوند
بابرخی افراد باید بخاطر عدم تبعیت از موضع رهبری درخصوص مذاکره با امریکا برخوردجدی صورت گیرد تادیگرشاهداینگونه رفتارهانباشیم
مقام رهبری حجت رابرای همه تمام کرده وتکلیف رابطور صریح وواضح روشن کرده اند و تاکیدکرده ان که مذاکره باامریکا سم است مذاکره بادولت فعلی امریکا سم مضاعف است همچنین ایشان گفتند مذاکره باامریکانه تنهاسودی نداردبلکه مضر هم هست
بعضی ها که دایما خوابهای رنگی و فول اچ دی ازمذاکره باامریکا میبینند بایدبدانندخواب هایشان تعبیرنخواهد شد !
ازموضع تسلیم دربرابرامریکا اقدام نکنید مگرایران ازبرجام خارج شده که حالا بعضی ها اینقدرسنگ مذاکره رابه سینه میزنند وصحبت از بازگشت ازتحریمهامیکنند؟!!!
ازانطرف کشورهایی مثل عربستان وامارات وبحرین برای ماخط ونشان میکشند وبرعلیه ماتوطیه چینی میکنند ازاینطرف ما اغوشمان رابرای انهابازمیکنیم !!!!!
بعضی ها وقتی ادعای ترامپ رامیشنوند که اززمانیکه من رییس جمهورشده ام رفتارایران عوض شده وبازهم برضرورت مذاکره ومدیریت مشترک ایران وامریکا صحبت میکنند واقعا احساس شرم نمیکنند؟؟؟!!!!
هیهات من الذله
این اقابایدبخاطر اظهاراتش ازکاربرکنارشود
تابناک چرا خبرعقب نشینی فلاحت پیشه راهمچون اظهاراتش تیترنکردید؟!!!
اقای فلاحت پیشه بهتربودحضور کاری تان راهم معلق میکردید
وای به حال مجلس آینده
وقتی توئیتر بدون هیچ منطقی برای عموم مردم فیلتر هست بهتر است مسئولین محترم هم به احترام ملت ، استفاده از آن را کنار بگذارند یا اینکه به نهادهای فیلترکننده فشار بیاورند تا از این کار اشتباه دست بردارند.
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی
در حالی که مقامات رسمی در داخل از عدم مذاکراه با آمریکا سخن میگویند اما مقامات رسمی آمریکا با دلیل و سند و مدرک خلاف آن را ثابت میکنند و از مذاکرات پنهانی حرف می زنند
خدا وکیلی چرا مردم را نامحرم فرض میکنید ؟
این مردم چه بدی در حق شما مسئولان کرده اند ؟
چرا واقعیات را به مردم طور دیگری نشان میدهید ؟

ماه پشت ابر نخواهد ماند
وزرای خارجه اکثر کشورها بجز با همتایان با هیچ مقام پایین تر از خودشان ملاقات نمی کنند. وزرای خارجه دیگر کشورها در صورت ‌کشته شدن یک هموطنشان سفرشان را لغو می کنند.
وزیر خارجه ما ادعا میکنه علم دیپلماتیک بلده با جان کری که هیچ سمتی نداره ملاقات میکنه.
۴۵۰ نفر ایرانی در منا در ایام حج کشته شدند هیچ خللی در سفر تئوریک مسیر خارجه ایران بوجود نیاورد.
کری چه کلاهی سرما گذاشتی
حالابعدازشروط ۱۲ گانه امریکا و شروط ۶ گانه امارات مکرون رییس جمهور فرانسه هم ۴ شرط تعیین کرده که شامل موضوع فعالیت های هسته ای و موشکی و اقدامات ایران درمنطقه میشود
کاش آقای بطحایی حداقل برای حفظ ظاهر هم که شده میگفتن بخاطر مطالبات فرهنگیان استعفا دادم
از مهر تا الان فقط دوماه از اضافه کاری معلم ها پرداخت شده، بعد وزیر بخاطر نمایندگی مجلس استعفا داده
موضع رهبری درموردمذاکره باامریکا کاملاواضح ومشخص است که درایام اخیرچندبارصراحتاتوسط خودایشان مطرح شده است این وسط عده ای بدون توجه به خط ومشی رهبری صحبت ازمذاکره وحتی قریب الوقوع بودن برداشتن تحریمها میکنند که البته بایدپاسخگوی اظهاراتشان باشند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار