بازدید 10697

قتل پیرمرد ۸۴ ساله به‌خاطر یک نوشابه!

کد خبر: ۹۰۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ 06 June 2019

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران گفت: بر اثر درگیری بین زن جوان با پیرمرد ۸۴ ساله برای درخواست مجدد نوشابه، این پیرمرد فوت می‌کند و زن جوان دستگیر می شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ محمد جلینی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران با اعلام خبر فوت مشکوک پیرمرد مغازه‌دار در محله بیسیم درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عصر روز سه شنبه ۱۴ خرداد زنی ۳۲ ساله به همراه دختر ۳ ساله‌اش برای خرید نوشابه وارد مغازه‌ای در محله بیسیم شدند.

وی افزود: این زن جوان پس از خرید نوشابه و پرداخت پول به مغازه‌دار، نوشابه را به دخترش داد اما شیشه از دست دختربچه به زمین افتاد و شکست که مادر از مغازه‌دار خواست به آنها یک شیشه نوشابه دیگر دهد.

وی تصریح کرد: مغازه‌دار که پیرمردی ۸۴ ساله بود، از این کار امتناع کرده و با زن جوان درگیری لفظی پیدا کرد تا اینکه درگیری به خارج از مغازه کشیده و تبدیل به درگیری فیزیکی شد.

جلینی افزود: درگیری ادامه داشت تا اینکه یک راکب موتورسیکلت (مردی ۲۷ ساله) با دیدن این صحنه، از زن جوان خواست به درگیری خاتمه دهد و زن جوان همراه با دخترش سوار بر موتورسیکلت این فرد شده و از محل دور شدند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پیرمرد پس از این ماجرا، در صدد تماس با پلیس بود که ناگهان حالش بد شد و به روی زمین افتاد، لحظاتی بعد با تماسهای مردمی، اورژانس در محل حاضر و پس از معاینات اولیه مشخص شد این پیرمرد فوت کرده است.

وی متذکر شد: عوامل گشتی کلانتری ۱۵۹ بیسیم پس از این حادثه موتورسیکلت مذکور به همراه مادر و دختر را در چند خیابان جلوتر از محل حادثه مشاهده و زن جوان همراه راکب موتورسیکلت را بازداشت کردند.

سرهنگ جلینی تصریح کرد: بنابر اظهارات پسر مغازه‌دار، متوفی حدوداً ۲۰ سال در مغازه مذکور فعالیت داشته است.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی در این پرونده، گفت: زن جوان به همراه موتورسیکلت تا انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی نقش آنها در فوت پیرمرد با دستور مقام قضائی در کلانتری ۱۵۹ بیسیم بازداشت هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۷
پیرمردی که بخاطر یه شیشه نوشابه دعا راه میندازه باید هم بمیره
هرچند خبر بسیار غم انگیز است اما از دیدگاه قانونی هیچ گونه اتهامی متوجه این خانم نیست. نمی دانم پلیس بر مبنای کدام اتهام ایشان را بازداشت کرده.
با سلام و عرض تبریک عید فطر به همه دست اندرکاران سایت تابناک
به نظر بنده این پیرمرد 84 ساله به علت هیجان بیش از حد به رحمت خدا رفته و اگر ما انسان ها یک کم حوصله خرج بدهیم این جور قتل ها رخ نمیدهد ایکاش سایت تابناک تیتر میزد پیرمرد 84 ساله بر اثر هیجان فوت کرده نه قتل
اسکروچ، بدرود
این نتیجه جامعه بی گذشت ماست ... گذشت کردن باعث میشه 90 درصد مشکلات ما حل بشن. اما متأسفانه خیلی کم شده.
تقصیر زنه چی بوده؟!!!! مرده که سنش بالا هست نباید وارد تنش می,شد. اگر مرده سی سالش هم بود این اتفاق می افتاد؟!!! تقصیر سن بالای پیر مرد هست
اینکه قتل حساب نمیشه.یک جوری تیتر زدین فکر کردم سرشو بریده!
آخر آدم ۸۵ ساله که نای نفس کشیدن نداره چرا باید بره تو مغازه کار کنه و یک زن بیچاره را متهم به قتل کنه؟
اینکه قتل نیست قتل همان موقع اتفاق می افتد نه نیم ساعت بعد ضمنا توصیه اکید بهیچ عنوان با افراد پیر حتی بگو مگو هم نکنید امکان اینکه مشابه این اتفاق بیفته 90 درصده
من چرا نوشابه نمی خورم .
84سال اضافه عمر کرده بود .
تو این سن سر نوشابه دعوا کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باعرض سلام ... مقصر صاحب مغازه می باشد چونکه بعنوان پدر بزرگ ودر ایام عید میباست این

حاجی اقا بخاطر خانمه وبچه اش ودر هوای گرم انها را می بخشید وبا انها دباره نوشابه مجانی

میداد . والله عیب است بخاطر یک نوشابه انسان خود را بکشد .
بنده خدا پیرمرد حتماً سکته کرده ولی آن خانم زمانی محل را ترک کرد که پیرمرد زنده بود و حتی خواسته به هر دلیل با پلیس تماس بگیرد، پس آن خانم مقصر مرگ نیست و شاید سن زیاد و احتمالاً ناراحتی قلبی باعث مرگ آن پیرمرد شده باشد. فکر نمیکنم دلیلی برای به زندان انداختن آن خانم و حتی موتورسوار باشد که خواسته دعوا فیصله پیدا کند.
یکجوری نوشته قتل که اتگار با کلت پیرمرد 80 ساله را زده!!!بیچاره شاید فشارش رفته بالا
اینکه قتل نیست. عنوان خبر را عوض کنید
اینکه خودش مرده
چرا قتل؟ آیا کسی شاهد درگیری فیزیکی آنها بوده؟ شاید که فشارخونش رفته بالا و سکته قلب یا مغزی کرده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر