بازدید 13445
با پیام اینستاگرامی

پاتوسی هم از استقلال جدا شد و رفت

باشگاه باید مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی پرداخت می‌کرد تا قرارداد او را به حالت دائم در بیاورد اما بی توجهی به تعهدات باعث شد که پاتوسی با انتشار پست اینستاگرامی از هواداران این تیم خداحافظی و جدایی خود را از جمع آبی پوشان را اعلام کند.
کد خبر: ۹۰۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 05 June 2019

در ادامه مدیریت ضعیف باشگاه استقلال و تعلل های این تیم، هافبک اهل آفریقای جنوبی استقلال با انتشار پیامی از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که مسئولان استقلال از امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه گرفته تا دیگر مدیران اعلام کرده بودند که آیاندا پاتوسی در استقلال می‌ماند، اما به دلیل عدم توافق، بازیکن آفریقای جنوبی اعلام جدایی کرد. او همچنین در صفحه شخصی‌اش با هواداران استقلال خداحافظی کرد.

پاتوسی هم از استقلال جدا شد و رفت

پاتوسی بهترین بازیکن خارجی استقلال و در کل مهمترین مهره این تیم در نیم فصل دوم بود که نقش مهمی در موفقیت‌های این تیم داشت، اما با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن با استقلال به صورت قرضی منعقد شده بود، باشگاه باید مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی پرداخت می‌کرد تا قرارداد او را به حالت دائم در بیاورد.اما بی توجهی باشگاه استقلال به تعهدات خود باعث شد که پاتوسی با انتشار پست اینستاگرامی از هواداران این تیم خداحافظی و جدایی خود را از جمع آبی پوشان را اعلام کند.

در پیام اینستاگرامی پاتوسی آمده است: هواداران عزیز استقلال ممنون بابت این مدت که کنار هم بودیم. متاسفانه همه چیز آن طور که می‌خواهیم اتفاق نمی‌افتد. با این حال شما شگفت انگیز هستید و تشکر می‌کنم بابت حمایت و عشقی که در این مدت به من دادید. تشکر می‌کنم بابت همه چیز. ارتش آبی تا ابد. با این شرایط پاتوسی که تمدید قرارداد با او یکی از اهداف اصلی باشگاه استقلال برای فصل جدید بود، جدایی‌اش از این باشگاه قطعی به نظر می‌رسد و این به هیچ عنوان اتفاق خوبی برای آبی‌ها محسوب نمی‌شود.

پاتوسی از استقلال خداحافظی کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
همینطوری استقلال نمیتونست جامی ببره چه برسه به این اوضاع قمردرعقرب که نه مربی درست وحسابی داره نه بازبکن مطرح !!!
گل بودبه سبزه هم اراسته شد!!!
پیشنهادمن به استقلالی هااینه که تاغرورشون بیش ازاین لگدمال نشده قیدابی رابزنندوپرسپولیسی بشن !!!
هیچی دیگه استقلال می مونه یک مربی خوشتیپ
داوران و هیأت رئیسه لنگی و هت فوریک قهرمانی لنگ ها و....
داع دل لنگ ها و....
فتحی دست نشونده منفورترین موجود روی زمین هست وماجزخداهیچکیوبرای درافتادن باوزیر ازخدابیخبرنداریم..این فحایع برای ماهوادارای مظلوم استقلال کبیر،مثل مردوداعلام کردن گلهای بازی پدیده وسپاهان وصنعت نفت طبیعی شده.‌..
یکی از ابزارهای تامین کننده فرصت برای اهدای مجدد از پیش تعیین شده جام به تیم محبوب دولت و داوران، فراری دادن بازیکنان باکیفیت برای تضعیف تیمهای رقیب هست...عین همین شرایط رو پیش از فصل قبل هم داشتیم...نگویید به ماچه...مدیران تیمهای رقیب میتوانند نوکر دولت و گوش بفرمان باشند که هستند
چه شیرتوشیری شده تواین استقلال
منصورخان روحت شاد با دست خالی وغیرت استقلالی این تیم عزیز دوستاره را درصدر آسیا قراردادی بازم روحت شاد مرد مومن بی ریا امروز عده ای با حقد و کینه وعده ای بخاطر دزدی وچریدن ازبغل تیم اعصاب برای ما نذاشتن هرسال درفصل نقل وانتقالات تیمو نابود میکنن شیر فرهادو تنها گذاشتن تیام وپاتوسی رفتن وریا ومنتظری هم رها شدند این آقا وزیره تیمونابود کرد قلبم شکسته برگرد منصورخان برگرد
درست ترجمه کنید
تیم های دولتی از جیب مردم به کام مسئولین
خیلی بد شد که پاتوسی رفت کاقعا جای تاسف برای هیئت مدیره باشگاه اگه اونا بیخالی نمیکردند پاتوسی هم نمی رفت لطفا کاری کنین برگرده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل