بازدید 5612
قرائتی:

بیانیه گام دوم انقلاب برگرفته از آیات قرآن است

کد خبر: ۹۰۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ 03 June 2019
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برگرفته از آیات قرآن است و همان گونه که وصیت‌نامه امام خمینی (ره) اهمیت دارد باید به این بیانیه رهبری توجه کرد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس از مشهد، حجت الاسلام محسن قرائتی ظهر امروز در مراسم سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) که توسط نیرو‌های مسلح خراسان رضوی در مسجد گوهرشاد مشهد برگزار شد، با بیان اینکه رفتار، علم و اخلاق امام خمینی (ره) در همه عرصه‌ها الگوس است، گفت: آنچه که امام خمینی (ره) را به عظمت رساند توسل به اهل بیت (ع) و خواندن زیارت جامعه کبیره بود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه آمریکایی که در کشور‌های دیگر رئیس جمهوری جا به‌جا می‌کند در ایران نمی‌تواند دهیار یک روستا را جا‌به‌جا کند، افزود: این نشانگر استقلال و عزت این کشور است هر چند مشکلات اقتصادی نیز در کشور وجود دارد.

وی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب برگرفته از آیات قرآن است و همان گونه که وصیت‌نامه امام خمینی (ره) اهمیت دارد باید به این بیانیه رهبری توجه کرد.

قرائتی با اشاره به لزوم مهارت‌آموزی جوانان کشور بیان کرد: نداشتن مهارت موجب بیکاری، بی‌پولی، بالا رفتن سن ازدواج و آسیب‌های اجتماعی می‌شود، به همین خاطر باید به مهارت‌آموزی دانشجویان و طلاب اهمیت دهیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: سربازان باید در پادگان‌ها مهارت بیاموزند و یا سربازانی که مهارت دارند امتیازاتی جدا از سایرین داشته باشند و به این وسیله مهارت‌آموزی تشویق شود.

وی خاطرنشان مرد: پیامبر اکرم (ص) به اسیران مشرک اعلام کرد هرکس ۱۰ مسلمان را آموزش بدهد آزاد می‌شود، که نشانگر اهمیت آموزش و مهارت در اسلام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار