بازدید 6383

نعمت زاده: مدیران صادراتی وارد کنیم

کد خبر: ۹۰۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 03 June 2019
وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از اینکه وزیر صمت برای جلسات صادراتی وقت نمی‌گذارد گفت: یک زمانی گفتم که مدیران صادراتی وارد کنیم، اما همه خندیدند اکنون هم می‌گویم که ما مدیران آشنا به صادرات نداریم.
وزیر صمت برای صادرات وقت نمی‌گذارد/ مدیران صادراتی وارد کنیم

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا نعمت‌زاده امروز در پنجمین جلسه شورای راهبردی توسعه صادرات گفت که با محوریت ۲ موضوع بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی و توسعه‌ای شدن سازمان توسعه تجارت برگزار شد با انتقاد از عدم حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه، گفت: وزیر صنعت باید در این جلسه حضور داشته باشد؛ اگر صادرات مهم است چرا وزیر وقت نمی‌گذارد؟

وزیر اسبق صمت با تاکید بر اینکه تأمین مشوق‌های صادراتی از محل منابع و بودجه عمومی کشور غیر ممکن است، افزود: بر این اساس در سال ۹۶ پیشنهاد داده شد تا برای تامین منابع مشوق‌های صادراتی یک درصد به اقلام وارداتی بجز کالا‌های اساسی و دارو اضافه شود و از محل این درآمد مشوق‌های صادراتی تأمین شود.

نعمت‌زاده اظهار داشت: ۸۰ درصد از مشوق‌های صادراتی به صورت مستقیم و ۲۰ درصد به صورت غیرمستقیم و به منظور توسعه زیرساخت‌های صادراتی در نظر گرفته شود.

* ظرفیت‌های تولیدی ما برای جهش صادرات کافی نیست

وی با بیان اینکه تولید ما به اندازه کافی نیست تا در صادرات جهش ایجاد کنیم، بیان داشت: ظرفیت خالی واحد‌های تولیدی ما به اندازه‌ای است نیست که در رسانه‌ها بیان می‌شود.

نعمت‌زاده با تاکید بر اینکه باید به منظور صادرات سرمایه‌گذاری کرد، اظهار داشت: وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت هیچ برای برای توسعه صادرات و مگاپروژ‌های صادراتی ندارد.

وزیر اسبق بازرگانی اظهار با انتقاد به عدم وجود زیرساخت‌های صادراتی گفت: کشور‌ها برای توسعه صادرات اقدامات مختلفی انجام می‌دهند به عنوان مثال کشور ترکیه با هدف توسعه صادرات دفتری در یکی از مناطق تهران خریداری کرد و آن را با حضور وزیر وقت بازگشایی کرد، اما ما تاکنون حتی در کشور‌های هدف صادراتی دفتری برای توسعه صادرات نداریم.

وی با بیان اینکه ما مدیران آشنا به صادرات نداریم، گفت: یک زمانی من گفتم که ما باید مدیران صادراتی به کشور وارد کنیم که همه خندیدند، اما امروز هم معتقدم که ما مدیران آشنا به صادرات نداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲۶
مشکل در اصل امثالی مثل خود شما است نه چیز دیگر
آقای نعمت زاده شما بهتر است به جای وارد کردن مدیران صادراتی مانند (خاوری و سایر دو تابعیتی ها) به صادر کردن مدیران وارده شده قبلی که جهت ضربه زدن به اقتصاد با همین تز شما وارد شده اند اقدام نمایید که پول و سرمایه این مملکت بیشتر از این به یغما نرود.

از شما با عنوان وزیر اسبق نامبرده شده است، مملکت ما از اسبق شما خیری ندیده است (پتروشیمی و خوردو سازان و....)شما بهتر است در همان اسبق بمانید و در راهکارهای درمانی حال و آینده دخالت نکنید.
یک عمر با پول بیت المال ارتزاق کردن تازه میگویند مدیر صادراتی بیاورند
برو عمو جان استراحت کن، دوران وزارت شما رو هم دیدیم و هنوز ثمراتش گریبانگیر مردم هست، زحمت بکشید تز ندیدن!
مدیر از همه نو ع خوبش هم داریم منتها تا وقتی ریش رو به تخصص ترجیح میدیم همینه
دولتی های ما قاشوق را از پشت سرشون باید ببرن تازه اون هم انحراف پیدا میکنه. اینهم دلیل داره چون اگه کار را مثل بقیه دنیا علمی و ساده انجام بدن توش بخور بخور نداره. وضیفه دولت صادرات نیست. وظیفه دولت فراهم کردن بستری است که بخش خصوصی که ملت هستند و نه خصوولتی ها یا نور چشمی ها و یا پسر خاله ها بلکه ملتی که با رقابت سالم فعالیت اقتصادی رقابتی داخلی و آنجایی که بازار آزاد توجیه میکند صادراتی را به وجود بیارند و با پرداخت مالیات درست به دولت که ان هم با نظارات درست و اجرای درست قوانین با مالیات پرداخت شده بستر توسعه را فرا هم کند. به همین سادگی.
فقط تو و دخترت مدير هستي
شما و اقوام که با خوراک دلار زیر ۴۰۰۰ تومانی تولید میکنید و صادرات هم میکنید
خودتان برای پتروشیمی هایتان مدیر خارجی بیاورید.
چقدر خوب میشد یه راهی پیدا میکردیم که ادمهای مثل تو را صادر میکردیم.نصف مشکلاتمون حل میشد.
خودت هم وزیر بودی چه کردی این مشکلات به جا مانده از تیم شماست حالا چی مگی
خودت هم وزیر بودی چه کردی این مشکلات به جا مانده از تیم شماست حالا چی مگی
دوباره تزهای الکی جهت اینکه واقعا" در این مملکت مدیران لایق وجود ندارد؟؟!! دوباره روشی جهت ثروت اندوزی عده ای با باب واردات مدیران صادراتی؟؟!! جنابعالی بجای چنین اظهار نظر کاش میفرمودید که خروج مدیران نالایق از دولت و باز نمودن درب ورود نخبگان واقعی به عرصه کار. بزرگوار شما اصلا" اجازه نمیدید نجبگان پست های مدیریتی بگیرند چون نگران هستید که روش ثروت اندوزی و رسیدن به ثروتهای باد آورده برملا شود. شما بفرمائید که ثروتهای باد آورده اکثر کارگزاران از کجا آمده است ؟؟ چرا فرهنگ بیگانه پرستی را یکبار برای همیشه از این مملکت نمیزداید.40 سال در این مملکت مدیریت دست جنابعالی و گروه های مشابه شما بوده است . چگونه میشود که در این مدت نتوانستیم سیستم مناسب در عرصه های مختلف ایجاد کنیم .40 سال یک عمر است در بلوک غرب تحول در مدیریت ساعتی شده است چون در آنجا پستهای مدیریتی انحصاری نیست؟؟!! چون در آنجا ژن خوب انتسابی وجود ندارد؟؟!! چون در آنجا از مقام و پست برای ثروت اندوزی استفاده نمی شود؟؟! چون در آنجا سیستم برای دادن خدمات بهتر به مردم طراحی شده است اما در اینجا یک وزیر عزل میشود فردا بکار جدید گماشته میشود؟!! آقای عزیز آیا تا حالا کارتون به شهرداری ، دارائی ، بیمه تامین اجتماعی ، اداره ثبت اسناد و.... افتاده است تا ببینید که احترام به مردم و رعایت حق و حقوق مردم و اصلا" راه انداختن کار مردم چگونه انجام می شود؟؟؟! سیستم های معیوب و مدیریت های امروز برو فردا بیا حاکم است و فریاد رسی نیست در چنین سیستمی حتی اگر مدیر خارجی وارد کنید با یک سوت آنهم آلوده خواهد شد؟؟!! بزرگوار مدیریت امثالهم وضعیت را اینچنین کرده لذا بهترین ضرب المثل در اینمورد این است که باید گفت خانه از بیج ویران است و خواجه به فکر ایوان است؟؟؟!!
شماها بخاطر جوان ها کنار برید وارداتی پیش کش این حرفارا میزنی که بگی چقد روشنفکری
بس دیگه
معمولا میگن تا ۷ پشت شاید هم امروزه هدف تغییر کرده و میگن از ۷ پشت تا ۷ نسل بعد
نیازی به واردات مدیران صادراتی نیست ! لطفا مغلطه نکنید !
مشکل و معضل این مملکت شما و امثال شما هستید
با حرف جناب نعمت زاده موافق نيستم . بهتره جهت مديريت بگرديم و كساني رو پيدا كنيم امثال شهيد رجايي و مطمئن باشيد هستند و فقط چشم بينا ميخواهد .
حتما وقتی مدیران صادراتی وارد کردید قوانین دست و پا گیر رو هم از جلوی پاشون بر میدارید و بعد هم عملکردشون رو میکنید سرکوفت ما. خوب از همین الان این قوانین محمل و دست و پا گیر رو از سر راه هموطنتون بردارید و بعدا از این پیشنهادات بدهید. حتما دستشون رو برای واردات هم باز میزارید (بالاخره خارجی هستند دیگه) . این کار رو هم میکنید یه رانت خوب وقشر جدید رانت خوار تولید میکنید. اگر اینطور بود خوب یه مدیر سفر به مریخ هم بیارید .چون اینکه ما نمریم مریخ بخاطر نداشتن مدیر خوبه. یه مدیر ضد تحریم هم بیارید اینکه ما تحریم میشیم بخاطر نداشتن مدیر خوبه.
شما تز نده. وقتی وزیر بودی چکار مفیدی کردی که الان نظر کارشناسی میدی؟
انصافا وقتی وزیر بودی اینارو نمی فهمیدی؟ الان یه دفعه فهمیدی؟ چرا همتون فقط حرف خوب می زنید. به اندازه عمر من وزیر بودی بعد الان که نیستی یادت افتاد. اینارو باید کسی بگه که وزیر نبوده، نه تو.
بهترین پیشنهاد است ، باید اقتصاد را دوباره ساخت
همین مونده امثال شماها که مشخص شده چطور دارید کار تجاری و صادرات!!!! انجام میدین دوباره نسخه بپیچن برای اقتصاد فلک زده ایران!
"نعمت زاده: مدیران صادراتی وارد کنیم"
در ضمن پیشنهاد می کنیم مدیران وارداتی را هم صادر کنیم ، قیمتش مهم نیست ، ارز حاصل از صادرات هم اگه برنگشت مهم نیت فقط صادرشون کنیم.
وبصلاح کشور وملت ایران خواهد بود همه مدیران بیسواد با مدارک جعلی دکتری را بخارج از کشور صادر کنیم مثل برادر خاوری متعهد وانقلابی ومتدین
همه نوع مدیر وارد کنبم
آقازاده ها و بازنشستگان اگر هنری دارند و مدعی هستند بروند بخش خصوصی کار کنند
چرا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها اجرایی نمیشه ؟
چرا همشون دارن در پستهای مشاور فعالیت میکنن ؟
هم حقوق بازنسشتگی بگیرن هم حقوق مشاوری ؟
چرا توی مملکت همش داره مسخره بازی طی میشه ؟
همه چی به مسخره گرفته شده
من میگم اصلا بعضی از وزرا رو از خارج وارد کنیم . مثل همین سرمربی تیم‌‌های ورزشی. منتها بهشون تبعیت بدیم پول خوب هم بدیم. اینطوری چند سال بعد حداقل ۱۰ برابرش سود خالص درمیاد واسه کشور.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل