بازدید 5368

اعتراض بازیکنان پرسپولیس دررختکن به غیبت مدیرعامل دربحران

بازیکنان در رختکن می‌گفتند که عرب مدیرعامل پرسپولیس فقط در زمان برد در کنار بازیکنان است و چرا در این شرایط بحرانی به کنار زمین نمی‌آید؟
کد خبر: ۹۰۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ 03 June 2019

بازیکنان تیم پرسپولیس در رختکن این تیم نسبت به اینکه ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه در کنار آن‌ها حضور ندارد و به جای حضور در رختکن در جایگاه ویژه حاضر شدند، ناراحت و گله‌مند بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و مشکلاتی که قبل از برگزاری فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان به وجود آمد، این بازی با ۲ ساعت و نیم تاخیر آغاز شد. در پی این اتفاقات خیلی از مسئولان میدانی، انتظامی و افرادی که برای برگزاری این بازی نقش داشتند در کنار زمین حاضر شدند، اما عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در جایگاه ویژه حضور داشت کنار زمین نیامد و در رختکن هم حاضر نشد که این مسئله باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شد.

برخی از بازیکنان پرسپولیس به نیامدن عرب در رختکن و کنار زمین اعتراض کردند و در رختکن نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند. برخی از بازیکنان پرسپولیس نسبت به این مسئله اعتراض خود را به محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس اعلام کردند و گفتند که چرا در این شرایط عرب در کنار بازیکنان حاضر نشده و این در حالی است که مدیر عامل یک باشگاه لیگ دویی با ایجاد سر و صدا به دنبال احقاق حق تیمش است. این بازیکنان در رختکن می‌گفتند که عرب فقط در زمان برد در کنار بازیکنان است و چرا در این شرایط بحرانی به کنار زمین نمی‌آید؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر