بازدید 6270
۲

ادعای عجیب رییس داماش با ۳۰۰تماشاگر:۵۰-۵۰ می‌خواستیم!

ما به عشق مردم و هواداران داماش این کار را کردیم و دغدغه ما آن‌ها بودند. تیم ما خصوصی است و با مشکلات زیادی مواجه هستیم. هر کاری کردیم به خاطر این بوده که به تماشاگران ما جا ندادند.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷ 03 June 2019

مدیرعامل داماش می‌گوید که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری بازی تماسی با او گرفته نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد مهدی الطافی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلانیان درباره اتفاقات دیدار فینال جام حذفی اظهار کرد: قرار بود طبق قانون ۵۰ درصد ورزشگاه را به ما بدهند. البته من قبول دارم که پرسپولیس تیم خوب و پر هواداری است، ولی ۴۰۰ نفر از هواداران ما از گیلان آمده بودند، ولی به اندازه آن‌ها هم به ما جا ندادند. ما به مسؤولان بازی گفتیم که، چون آن‌ها ۲۰ ساعت در راه بودند، حداقل جایی به آن‌ها در ورزشگاه بدهند.

او درباره دلایل ممانعت‌شان از بازی کردن در این دیدار گفت: ما به عشق مردم و هواداران داماش این کار را کردیم و دغدغه ما آن‌ها بودند. تیم ما خصوصی است و با مشکلات زیادی مواجه هستیم. هر کاری کردیم به خاطر این بوده که به تماشاگران ما جا ندادند.

مدیرعامل داماش گیلانیان در پاسخ به این سوال که آیا از وزارت ورزش و جوانان با او تماسی برای حضور در فینال گرفته شد، توضیح داد: نه، کسی به ما زنگ نزد و کسی ما را مجبور به حضور در بازی نکرد. من زمان جنگ در خوزستان بودم و خوزستان را دوست دارم و این استان افتخار این کشور است. اگر این بازی برگزار نمی‌شد یک لکه ننگ برای خوزستان می‌شد که نباید این اتفاق رخ می‌داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ااولا روزه خواری دسته جمعی این برکات رو هم داره .که الاف ها بیایند واتلاف وقت وسرمایه کنند وابروی ملت عیور وجان برکف ایران به اصطلاح اسلامی ببرند.همدیگه رو لت وپار کنند وبه تجهیزات اسیب بزنن.
البته جای تماشاگران زن خالی بود یک گیس کشی هم میشد.
عجیب؟ چرا عجیب؟ قانوناً می بایست اینطور می شد، ولی حتی همان ۳۰۰ نفر را هم راه نمی دادند، یکی با استقلال، پرسپولیس و ... اینکار رو می کرد باز هم همین رو می گفتید؟ مثلا رسانه هستید!
جنجال مرحله قبل برای تعداد تماشاگر در بازی پرسپولیس سپاهان رو فراموش کردید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان