بازدید 8875
واکنش

ترکی:فوتبال دست سیاسی‌هاست، همین می‌شود

شش ماه تا یکسال تا انتخابات مجلس باقی مانده است و نماینده به همین خاطر در فوتبال ورود می‌کند و این می‌شود نتیجه آن. اگر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را بچلانید ۱۰ درصد از آن فوتبال بیرون نمی‌آید.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴ 03 June 2019

داور بازنشسته فوتبال ایران به تصمیمات فدراسیون فوتبال درخصوص دیدار پرسپولیس و داماش به شدت اعتراض کرد و مدیریت ارشد این فدراسیون را زیر سوال برد.

به گزارش تابناک ورزشی، محسن ترکی درباره اتفاقات پیش‌آمده در بازی تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان و اعتراض باشگاه داماش به عدم حضور هوادارانش در ورزشگاه و جنجال‌های پیش آمده، اظهار داشت: این موضوع واقعاً جای تأسف دارد، اگر ذره‌ای برای تیم داماش احترام می‌گذاشتند این اتفاقات پیش نمی‌آمد. جلسه قبل از بازی را برای همین چیز‌ها گذاشته‌اند و در آن تمام صحبت‌ها در خصوص مسائل این‌چنینی انجام شود. فکر می‌کنم نزدیک به ۱۵ الی ۲۰ نفر از فدراسیون فوتبال به اهواز رفته‌اند، اما نمی‌دانیم آنجا چه کار می‌کردند.

ترکی در برنامه زنده شبکه سه افزود: از فدراسیون فوتبال آدم می‌برند تا فقط مدال را داخل سینی بگذارد و روی سکو ببرد. این افراد از صبح کجا بودند؟! اگر نیروی انتظامی نتوانسته هواداران را کنترل کند باید این موضوع بررسی شود. باید بررسی کنند چه کسانی کوتاهی کرده‌اند. من معتقدم در نهایت همه این بی‌نظمی‌ها به فدراسیون فوتبال باز می‌گردد. این اتفاقات سوء مدیریت است. آقایان رفته‌اند که فقط جشنی برگزار کنند. گفته‌اند پیک‌نیک است می‌رویم و می‌آییم. من حق را به باشگاه داماش می‌دهم.

ترکی: فوتبالی که دست سیاسیون است، همین می‌شود

کارشناس داوری ایران در خصوص قوانین مربوط به لغو بازی نیز تصریح کرد: در قوانین هم مهمترین مسئله حفظ امنیت زمین و سکوهاست. این موضوع به چارچوب زمین هم مربوط نمی‌شود و از داوران می‌خواهند اگر تنش روی سکو‌ها هم بود بازی را لغو کند. به نظرم این مسابقه شرایط انجام را نداشت. ما دیدیم که دو مرتبه بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند، اما هر بار بازی به دلایلی آغاز نشد. فکر می‌کنم برای بار سوم دیگر نباید این اتفاق بیفتد و بازی باید لغو شود. وقتی سیاسیون در فوتبال دخالت می‌کنند، همین می‌شود!

وی خاطر نشان کرد: نماینده مجلس هزار و یک کار دارد، اما درباره فوتبال حرف می‌زند. شش ماه تا یکسال تا انتخابات مجلس باقی مانده است و نماینده به همین خاطر در فوتبال ورود می‌کند و این می‌شود نتیجه آن. اگر ما درست برخورد می‌کردیم الان مدیرعامل یک تیم نمی‌گفت: ما بازی نمی‌کنیم. همه چیز برای هوادار است، فیفا هم فوتبال را برای هواداران برگزار می‌کند. تمام این اتفاقات به خاطر سوء مدیریت فوتبال است. اگر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را بچلانید ۱۰ درصد از آن فوتبال بیرون نمی‌آید. ما در هیات رئیسه فقط آقای اصفهانیان و ممبینی را به عنوان افراد فوتبالی داریم که آن‌ها هم زیاد در امور دخالت داده نمی‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
متاسفانه مملکت گرفتارمدیران بی لیاقت وبی تدبیرشده هیچکس هم مسوولیت قبول نمیکنه و استعفانمیده
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
جامهای پرسپولیس آلوده است و پر است از حق کشی و رانت دولتی
این که سیاسیون در فوتبال نباید دخالت کنند حرف کاملن صحیحی است اما اینکههرکسی در فوتبال ورود می کند باید فوتبالی باشد حرف غلطی است .البته بهترین حالت فوتبالی بودن مدیری است که علم مدیریت را بصورت آکادمیک دنبال کرده باشد بهرحال مدیریت یک علم عام است و دانشجوهایی که تربیت می شوند برای طیف کاملی از حوزه های سرپرستی و مدیریت است حتی ورزش ویا سینما و غیره معمولن ورزشی های بیسواد با این حربه که فلانی در این ورزش نبوده سعی در بیرون کردن حریف ازمیدان دارند
بلاخره اینجور مسائل را نه میتوان یک جانبه قضاوت کرد و نه میتوان حکمی صادر کرد. همه اعضای قدیمی و کارکشته سازمان لیگ فوتبال می دانند آقای فتاحی با رفتن آقای بهروان و باندش از سازمان لیگ رفتند امیرحسین فتاحی یک شبه به عنوان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ انتخاب شد... ه
همه اینها به کنار بهاروند در سازمان لیگ هیچ کاره است .. او هیچ سابقه، توان و تجربه ای در اداره سازمان عریض و طویلی چون سازمان لیگ فوتبال با هزارجور مشکل ریز درشت را ندارد...آیا تابحال یکبار یه مصاحبه تصویری یا اصلا یک خبر درست و حسابی از بهاروند دیده اید؟؟ او رییس هیات فوتبال لرستان و صرفا از بابت قحط الرجالی آن زمان در فدراسیون رییس سازمان لیگ شد.. حتی در فدراسیون به تغییر اساسنامه نیز مجبور شدند چون رییس سازمان لیگ نایب رییس دوم فدراسیون است، الان رییس سازمان لیگ فقط رییس سازمان لیگ است!! و فقط یک ماشین امضاست....
همه آشنایان به سازمان لیگ و ساختارش میدانند فتاحی تمام تصمیمات خود را انفرادی و بی توجه به بهاروند می گیرد...
. ای کاش سازمان لیگ به دست کارکنان فوتبال و فوتبال شناسی چون روشنک و مهرداد و ..... می افتاد...
بحث سیاس نیست. بحث حمایت دولت و رسانه ها از تیم پرسپولیس هستش که امان بقیه تیم ها رو بریده است. به نظرم نیازی به برگزاری فوتبال نیست و جام رو بدون بازی به این تیم بدهند.
دولت باید بجای دخالت در فوتبال ان را بدست خصوصی بدهد و از مالیات بر آن در ورزشهای همگانی سرمایه گذاری کند.
بسمه تعالی
هر جا پول و پلع باشه سیاسیون اونجا مانور میدهند....
ترکی ترکی
سیاسیون نباید در اموری مربوط به خودشان نیست ورود کنند
خودت که سیاسی نبودی یادته مسابقه استقلال و تراکتورسازی تو تبریز؟
خوشا به غیرت این ترکی که حرف حق را زد ما نیز یه ترکی داریم تو سازمان برنامه تهران که هرچه کرمپور جان میگه او تصدیق می کنه تازه دستوری را که ترکی رییس می ده کرمپور معاون دستور را لغو می کنه این ترکی کجا وان ترکی کجا؟/...
وقتی که امیر قلعه نویی میگه جام های فلان تیم مهندسی شده هست به خاطر همین چیزهاست
دست تیمهای دولتی را از بودجه بیت المال قطع کنید و به بخش خصوصی بدین تا این مشکلات رفع بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی