بازدید 10832
۸
والیبال ایران با ۹ امتیاز کامل هفته اول را تمام کرد

ایران۳-آلمان۰؛ میخ صدرنشینی ایران درلیگ ملت‌ها

تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم آلمان رفت که توانست با نتیجه سه بر صفر این تیم را هم شکست دهد تا با به دست آوردن سه برد متوالی، شروع طوفانی در این دوره از رقابت‌ها داشته باشد. هفته دوم به میزبانی ژاپن از جمعه آغاز می‌شود
کد خبر: ۹۰۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 02 June 2019

ایران با شکست دادن آلمان در بازی سوم از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹، توانست با کسب سه پیروزی متوالی شروع طوفانی داشته باشد و هفته نخست را با نتیجه‌ای مقتدرانه به پایان برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (یکشنبه) ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ در آخرین روز از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در چین، تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم آلمان رفت که توانست با نتیجه سه بر صفر این تیم را هم شکست دهد تا با به دست آوردن سه برد متوالی، شروع طوفانی در این دوره از رقابت‌ها داشته باشد.

ترکیب تیم ایران در شروع دیدار: سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، امیر غفور و علی‌اصغر مجرد

ترکیب آلمان در شروع دیدار: موریتز، داوید، مارکوس بوهمه، آنتون برهمه، سیمون و جان زیمرمان

ست اول

ست اول این دیدار را آلمان بهتر آغاز کرد. عملکرد درخشان سیمون هرش در خط سرویس سبب شد تا این تیم با نتیجه 5-2 از ایران پیش بیفتد. سرویس های خوب موسوی و فیاضی در کنار اشتباهات بازیکنان آلمان سبب شد تا ایران به بازی برگردد و با نتیجه 8-7 از آلمان پیش بیفتد. سرویس های خوب فیاضی و دفاع تیمی خوب از باریکنان ایران مقابل هرش، سبب شد تا ملی پوشان بتوانند اختلاف 4 امتیازی ایجاد کنند. (16-12) آلمان با تعویض های جیانی بهتر شد و حتی توانست ار ایران پیش بیفتد. (21-20) ایران باز هم با سرویس های خوب فیاضی از المان پیش افتاد اما یک توپگیری از بازیکنان المان و یک حمله موفق، نتیجه را در امتیاز 24 برابر کرد.  در نهایت، این ماراتن، سرویس زیبای غفور پس از بازگشت به زمین ایران توسط خود این بازیکن به امتیاز 30 و برتری ایران تبدیل شد. (30-28)

والیبال-فدراسیون والیبال-تیم ملی والیبال ایران

ست دوم

ست دوم را هم آلمان مانند ست نخست خوب آغاز کرد. سرویس های پر قدرت سیمون هرش سبب شد تا آلمان سه امتیاز پیش بیفتد.(4-1) این اختلاف ایجاد شده به خوبی توسط آلمان حفظ شد و دو تیم با نتیجه (8-5) به پیشواز وقت استراحت فنی نخست رفتند. یک حمله خوب از عبادی پور و چند توپگیری عالی از فیاضی و معروف سبب شد تا اختلاف ایجاد شده جبران شود.(10-10) چند دفاع خوب از موسوی سبب شد تا آلمان اختلاف امتیازی ایجاد نکند و دو تیم همچنان نزدیک به هم پیش بروند.(12-12) دو اشتباه در خط حمله از عبادی پور و غفور به زیبایی هر چه تمام تر توسط موسوی جبران شد. دو امتیاز سرویس مستقیم در کنار یک توپگیری پس از بازگشت سرویس موسوی سبب شد تا ایران (16-14) پیش بیفتد. زیبرمن، پاسور تیم آلمان با سرویس های خوب خود روند بازی را تغییر داد. آلمان به خوبی به بازی برگشت و با نتیجه (17-16) از ایران پیش افتاد. ایران با توپگیری های خوب عبادی پور و فیاضی به بازی برگشت و 22-21 پیش افتاد. المان که قصد باختن نداشت، بازهم موفق شد پیش بیفتد و با امتیاز 26-25 فرصت پیروزی را داشته باشد اما نا هماهنگی میان بازیکنان آلمان و یک اسپک نا موفق از سیمون هرش سبب شد تا ایران با نتیجه 29-27 از آلمان پیش بیفتد و ست دوم را هم پیروز شود.

ست سوم

ست سوم را برخلاف دو ست قبل ایران بهتر آغاز کرد. یک دفاع عالی از موسوی در کنار چند سرویس عالی از فیاضی سبب شد تا ایران 8-4 از آلمان پیش بیفتد. شاگردان آندره آ جیانی پس از وقت استراحت نخست عالی کار کردند و توانتسند حساب کار را برابر کنند. بازی نزدیک دو تیم تا امتیاز 17 ادامه داشت اما ملی پوشان بازهم با زدن سرویس های خوب از آلمان پیشی گرفتند. سرویس های قدرتمند فیاضی و غفور سبب شد تا ایران اختلافی 5 امتیازه ایجاد کند و با نتیجه 25-20 در این ست به پیروزی برسد.

نتایج کامل روز دوم مسابقات

ایتالیا 3 – آلمان صفر
ایران 3 – چین صفر
برزیل 3 – استرالیا 2
روسیه 3 – ژاپن یک
لهستان 3 – آمریکا 2
فرانسه 3 – صربستان یک
کانادا 3 – پرتغال صفر
آرژانتین 3 – بلغارستان صفر

ایران در بازی‌های قبلی هم ۳-۱ ایتالیا را برده بود و برابر چین میزبان ۳-۰ پیروز شد.

برنامه هفته دوم لیگ ملت‌ها به میزبانی ژاپن:
ایران - برزیل: جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰
ایران - آرژانتین: شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۰
ایران - ژاپن: یک‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ماشالله.....
علی برکت الله
دورد بر شما دلاوران ایران زمین
زنده باد بچه های بی ادعا ی والیبال و تیم بی حاشیشون . هزار تا ماچ
همه دلاوران ایران ستاره بودند ؛ تولد کهکشان ایران مبارک باد
کبک ایران خروس می خواند ؛ قوقولی ، قو غول !
لطفا تو خبرای تیتر یکتون بزنین . کار بچه های والیبال عالیه و واقعا به نوبه خودم ازشون بابت اینکه مردم ایرانو شاد می کنن تشکر می کنم ، دمتون گرم
دمتون گرم پوز جرمن ها رو زدین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر