بازدید 11117

توضیحات پگاه آهنگرانی درباره پیشنهاد کدخدایی

کد خبر: ۹۰۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 02 June 2019
پگاه آهنگرانی بازیگر و کارگردان سینما درباره دیدارش با سخنگوی شورای نگهبان و ساخت یک فیلم مستند توضیح داد.

پگاه آهنگرانی در یادداشتی که برای ایلنا ارسال کرده است، درباره دیدارش با عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نوشت: من حدود یکسالی است که درگیر ساخت مستندی هستم که بخشی از آن به وقایع سال ٨٨ می‌پردازد و در همین ارتباط مثل همه مستند‌ها ممکن است با ده‌ها چهره سیاسی یا فرهنگی مرتبط با این موضوع گفتگو داشته باشم که سخنگوی محترم شورای نگهبان هم یکی از آنان است و جناب آقای کدخدائی لطف کردند و در این فیلم جلوی دوربین ما قرار گرفتند که از ایشان بابت این همکاری تشکر می‌کنم، اما مسئله نظارت بر انتخابات آینده توسط من که از طرف ایشان مطرح شد، به گمانم صرفاً جهت ابراز حسن نیت بود و من آن را چندان جدی نگرفتم، چون حرفه من سینماست و علاوه به بر اینکه شخصاً علاقه‌ای به ایفای نقش ناظر در چنین معرکه‌ای ندارم، آن را چندان عملی هم نمی‌بینم، چون کاری را که احزاب و سازمان‌ها با تشکیلات و سازماندهی وسیع نتوانستد انجام دهند و هزاران حرف و حدیث در آن به وجود آمد، چگونه ممکن است امثال من به شکل فردی بتوانند، پس منطقی است که نباید این پیشنهاد بزرگوارانه را جدی تلقی کنیم و بهتر است هر کدام به کاری که بیشتر بلدیم، بپردازیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۵
اینو میگن یه سلبریتی چیز فهم
بسيار عالى و هوشمندانه، آفرين
اگر واقعا نمیتوانید که قطعا نیز نمیتوانید و به قول خودتان کار یک نفر و دو نفر نیست ! پس خواهشا الکی صحبت های بیجا نکنید و جو جامعه را متشنج نکنید
اتفاقا این پیشنهاد کاملا جدی است چون روال نظرات بر انتخابات همیشه توسط مردم و با نظرات شورای نگهبان بوده است
یکبار در زمان انتخابات چند روز وقت بگذارید و با انجام ابن کار از نزدیک با روال انجام انتخابات اشنا شوید
البته پیشنهاد شخصی من این است که انتخابات مجلس نباشد و اگر انتخابات مجلس هستید تهران نباشد چون تعداد افراد زیاد هست و معمولا شمارش طول میکشد چند روز بر خلاف ریاست جمهوری
شما کافیست چند جلسه توجیهی شرکت کنید و بعد در تاریخ رای گیری کنار صندوق رای باشید
تجربه جالبی می شود البته باید توجه هم داشته باشید که رایی که از صندوق شما در می اید الزاما رای کلی نباشد مانند سال ۸۸ که تهران به موسوی رای داد نه ایران
بعد امیدوارم خودتان قضاوت کنید در این ساختار مردمی امکان تقلب هست یا نه؟



برسد به دست خانم آهنگرانی
احسنت.وقتی شورای نگهبان ادعای تقلب رو رد می کند امثال شمای بازیگر باید این حرف رو قبول کنید و به اون کاری که بیشتر بلدید بپردازید.
امثال ایشان فقط میتوانند شبهه ایجاد کنند
درخواست نظارت جناب کدخدایی صرفت نظارت بر فرایند است و هیچ تخصصی نمیخواهد
بیصبرانه منتظرم ببینیم این فیلم وقایع 88 دقیقا چی هستش و شما تا چه حدی به حقایق نزدیک شدین! البته نزدیکی شما به حقایق باعث نزدیکی شما به چیزهای دیگه هم خواهد شد!
آفرین
چطور الان میگویی هرکس به کاری که بیشتر بلدیم بپردازیم ولی موقع انتخابات که میشود به هرشکل ممکن در انتخابات دخالت کرده و موجب تحریک و تشویش اذهان عمومی میشوید!
من که فکر نمی کنم این مستند مجوز پخش بگیره. اولش مسیولان میان و در مستند صحبت می کنند بعد اون رو خلاف مصالح ملی تشخیص میدن و پس از صرف این همه هزینه تولید فیلم اونو رد می کنند.
خانم آهنگرانی شما که اینا رو میدونید چرا اعتماد کردید؟
نه......... تبریک میگم....... جداً مدبرانه بود.....

اگر هر کس در ایران به کار خودش حرفه ای و دقیق برسد ایران هم اروپا خواهد شد.........

لطفاً کمی هم همکارانتان را نصیحت کنید.... از جمله مهناز خانم........
"بهتر است هر کدام به کاری که بیشتر بلدیم، بپردازیم. ". چه حرف حکیمانه ای که امید است همه امان به آن عمل کنیم
طرف تعارف کرده تو هم دور بر ندار!!
نه دیگه نشد پگاه خانم. داری جر میزنی . اگه کارت سینماست و کار دیگه بلد نیستی پس چرا مثل یک سیاست مدار اعتراض کردی .همون موقع می گفتی اعتراضای من رو خیلی جدی نگیرین چون من وارد نیستم و نمیدونم و روش انتخابات حالیم نیست و سینما بلدم.ولی اگه برخلاف ادعات خیلی به انتخابات و غیره واردی که حالا برو تو سیستم نظارت و ببینی جلوی چشات اصلا تقلب شدنیه تو اون حجمی که ادعا کردی قبلا!!!! ببین اصلا میتونی اونجوری که خودت و رفیقات خودتون رو برای اثبات تقلب تو اوووووووون حجم پاره می کردی ، تقلب کنی که بسم ا... اگه نمیتونی هم بگو غلط کردم.اینکه معنی نداره هزار تا دروغ بگی خانم و وقتی ازت میخوان ادعات رو ثابت کنی بگی به من مربوط نیست و من اصلا اینکاره نیست.پس اینکاره نبودی و نیستی اون حرفا و حرکات خودت و دوستات مال چی بود!!!!! اشکال اینه تو این مملکت که دروغ بستن به این و اون و تهمت زدن بدون مدرک خانم تاوون نداره وگرنه شما و رفیقای سبزی تون تو سال 88 راست راست تو مملکت راه نمیرفتین و در عین دروغگویی و فتنه گری طلبکار مردم هم باشین. حالا که بهت میگن بیا به ما هم نشون بده چطوری تقلب شده و میشه، در میری .دیگه کارت سینماست . تو خوبی.بقیه هویجن
خانم آهنگرانی با ارسال یاداشت خود بنوعی از پیشنهاد اقای کدخدایی قدر دانی نموده و این پیشنهاد را از سر لطف شورای نگهبان دانسته لیکن در سطور انتهایی شیطنت نموده است .
امیدوارم بدون غرض گفته باشد . (( کاری را که احزاب و سازمانها......نتوانستند انجام دهند ...))
علی ایحال ممکن است در انجام کار نقصی بوجود آید که می آید اما حرف و حدیث انتخابات 88 یقینا توطعه بود که بخیر گذشت . همواره بزرگترین شکاف بین جوامع را میتوان در زمان برگزاری انتخابات دانست ، علی الخصوص دشمن غدار باشد و دوست نادان .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار