بازدید 7665
۴

چرا ویلموتس در تهران بادیگارد بلژیکی دارد؟

کد خبر: ۹۰۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱ 02 June 2019

رسانه‌های بلژیکی با انتشار عکسی از مارک ویلموتس از حضور بادیگارد این مربی در تهران خبر دادند.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از فوتبال پریمر بلژیک، مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران اولین فهرست نفرات خودش را انتخاب و جلسه‌ای با اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال برگزار کرده است.

image.png

در عکسی که از جلسه ویلموتس با اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران منتشر شده است، سرژ بورلی نیز حضور دارد. این فرد که ظاهر بدون مو است، در زمان حضور ویلموتس در تیم ملی بلژیک نقش افسر امنیت و بادیگارد را داشت. او همچنین در رقابت‌های دوچرخه‌سواری توردوفرانس، بادیگارد و مراقب لانس آرمسترانگ بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
به اقای ویلموتس تذکر بدید اینجا بادیگارد لازم نیس ،لازمت شد خودمون داریم
دوم ،فدراسیون بجای گل یه گلدسته بزنه به سرش که چنین مربی رو اورده که امنیت کشورمون روقبول نداره وفکر میکنه به وسط وحشی ها اومده.کدوم سرمربی خارجی داشته که تو داشته باشی .مگه کی هستی .محلی از اعراب برامون نداری !اقای تاج قابل توجه شماست .چشم نخورین با این اتخابهاتون عزیز
فک کنم مفهومش حق توحش در ایران باشه..
حتماً یارو مشکل داره ! کی روش با اون عظمتش از این بازیها نداشت. لابد کاری کرده یا عضو مافیاست . حواستون جمع باشه.
این رفتار یک مربی درجه3 معنی و مفاهیم زیادی میتونه داشته باشه که همه این معانی توهین و اهانت به ایران و مردم ایران هستش.کشورهای خودشون که مثلأ مهد تمدن هستن سالانه صدها بمب گذاری و گروگان گیری توش انجام میشه اونوقت وطن ما امنیت از اونجانا امن تره!؟البته باعث این بی احترامیها فدراسیونه که از جیب این ملت بدبخت میلیاردها تومان هزینه یک مربی درجه سه میکنه اونوقت باهزاران منت و قربان صدقه رفتن میارنشون پول بی حساب بهشون میدن اونا هم حق دارند هرکاری بکنند میبینند طرف مقابلشون هرچه بخوان سریعأ اجابت میکنه.ولی آیا این فوتبال بی ارزش و بی خاصیت ما باوجوداین همه بدبختی باید میلیاردی براش هزینه کنند اما مردم ما در فقر مطلق باشند؟!؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی