بازدید 2600
۱

توزیع شکر ۳۵۰۰ تومانی در خرده‌فروشی‌ها آغاز شد

کد خبر: ۹۰۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ 01 June 2019

رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌های تهران از آغاز توزیع شکر تنظیم بازاری ۳۵۰۰ تومانی در سوپرمارکت‌ها و خرده‌فروشی‌های سطح محلات خبر داد.

سعید درخشانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مدتی است که عرضه شکر تنظیم بازاری با نرخ هر کیلو ۳,۵۰۰ تومان و به صورت فله در مغازه‌های سطح محلات آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شکر تنظیم بازاری از سوی اتحادیه بنکداران توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: اتحادیه‌های سوپرمارکت، اتحادیه خواروبار و اتحادیه عطار و سقط نیز شکر تنظیم بازاری را در سطح فروشگاه‌های محلی عضو خود توزیع می‌کنند.

رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌های تهران ادامه داد: به عنوان مثال تمام اعضای اتحادیه سوپرمارکت‌ها می‌توانند با مراجعه به این اتحادیه، شکر تنظیم بازاری را دریافت و عرضه کنند.

وی افزود: این شکر با نرخ ۳,۲۰۰ تومان در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار گرفته و این مغازه‌ها باید آن‌را با نرخ ۳,۵۰۰ تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

درخشانی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی خرده‌فروشی‌ها مجاز هستند به هر مشتری حداکثر ۵ کیلو شکر تنظیم بازاری عرضه کنند.

وی تاکید کرد: سوپرمارکت‌های عرضه‌کننده شکر تنظیم بازاری باید با نصب نوشته‌ای همچون "شکر تنظیم بازاری به قیمت ۳,۵۰۰ تومان موجود است" این موضوع را به مصرف‌کنندگان اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش ایسنا، این اظهارات در حالی است که برخی خرده‌فروشی‌های سطح شهر شکر در بسته‌بندی‌های ۹۰۰ گرمی را به نرخ ۹ تا ۱۰ هزار تومان نیز عرضه می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام - دولت بایستی سیتم توزیع ارزاق اساسی را با استفاده از کارت های یارانه ای شروع کند وبا این هرج ومرج بازار مقابله کند ؟ در حال حاضر بیشتر فروشگاه ها فقط بخشی از این اقلام تخصیصی را توزیع می کنند وبخش دیگر ان بصورت عمده با وانت به مراکز مورد تقاضا حمل می شود ؟به عبارتی اگر دولت تمام شکر قاره اسیا را هم وارد کند نمی تواند حریف این حرص و ولع واحتکار شود در همین کشورهای پیشرفته سیستم کوپنی وجود ندارد اما افراد حق ندارند بیش از یک عابربانک داشته باشند ؟ والبته با همین یک کارت عابربانک ماهانه فقط می توانند تا 100 دلار کالا تخفیف دار بخرند ؟ انها حق ندارند بیبشتر از یک سیم کارت داشته باشند ؟ انها حق ندارند آدرس محل اقامت نداشته باشند و یکی از اقوام که برای خواهرش 600 دلار به صرافی در ایران حواله کرده بود در مقر پلیس بیش از 5 بار مورد بازجویی قرار گرفت و محدودیت های بیشتری برایش اعمال کردند بدلیل نقض قوانین تحریم ؟ اما در کشور ما چی ؟ نه سیستم بانکی ما نظم ونسق دارد نه سیستم مخابرات ما و نه سایر زیر ساخت ها ؟دولت مجبور است مجددا ستاد بسیج اقتصادی را راه اندازی کند وبیخود امور مردم را به دولت بعدی حواله ندهد؟که این دفع الوقت ها خیانت در حق مردم ضعیف است ؟ خانواده هایی که ماهانه بیش از 400 هزارتومان درامد ندارند چه کنند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار