بازدید 16973
۳
بازتاب

واکنش‌ِعرب به فسخ۲۰۰هزاردلاری برانکوباپرسپولیس!

آقای برانکو یک فصل دیگر با ما قرارداد دارند و ما به وکیل او نامه‌ای ارسال کردیم و خواستار قرارداد بلند مدتی با ایشان شدیم، در پاسخ نامه آمده که بعد از جام حذفی تشریف می‌آورند و در خصوص همه این مسائل صحبت می‌کنند
کد خبر: ۹۰۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 01 June 2019

ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس بعد از فینالیست شدن تیمش ، از سوی خبرنگاران با باران سوال های مشابه درباره ماندن یا رفتن برانکو مواجه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، عرب درباره مذاکرات برانکو با تراکتورسازی و اینکه برانکو می‌تواند با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار قراردادش را فسخ کند، اظهار داشت: آقای برانکو یک فصل دیگر با ما قرارداد دارند و ما به وکیل او نامه‌ای ارسال کردیم و خواستار قرارداد بلند مدتی با ایشان شدیم، در پاسخ نامه آمده که بعد از جام حذفی تشریف می‌آورند و در خصوص همه این مسائل صحبت می‌کنند. همانطور که خودتان بهتر می‌دانید این شایعات به هر حال به وجود می‌آید، اما در حقیقت ایشان نه لیست خروجی دادند و نه لیست ورودی دادند و این مسائل همه گمانه زنی است. انشاءالله ما لیست را که دریافت کردیم و با توجه به اینکه کمیته نقل وانتقالات ما هم مشخص است به دنبال جذب بازیکنان خواهیم بود و مرتب هم به هوادارانمان اطلاع رسانی می‌کنیم.

واکنش عرب به فسخ۲۰۰هزاردلاری برانکو باپرسپولیس!

وی ادامه داد: درباره اینکه ما فقط شعار کار‌های فرهنگی را می‌دهیم در حالیکه اصلا کار فرهنگی انجام نمی‌شود گفت: «من بار‌ها گفتم و الان هم می‌گویم که کار فرهنگی را که در فرصت ۴ ساعته در محیط ورزشگاه نمی‌شود انجام داد. شما افرادی را با فرهنگ‌های مختلف و تربیت‌های متفاوت می‌آورید و همه را یک جا جمع می‌کنید. خب بخشی از آن برمی گردد که ورزشگاه‌های ما ساختار درستی ندارد. مثلا اینکه ورزشگاه‌های ما شماره گذاری ندارند، راهرو‌ها شماره گذاری نیست، دوربین مداربسته نیست، بلیط فروشی الکترونیکی نیست. باور کنید همه آدم‌هایی که در ۷۰ هزار نفری نقش جهان و یا ۸۰ هزار نفر آزادی به ورزشگاه می‌آیند متشکل از افرادی هستند که شناخته شده نیستند و اصلا شما نمی‌توانید بفهمید کسی که روی این صندلی نشسته است چه کسی است و چه جور آدمی است شاید احتمال دارد که فردی عمدا آمده باشد که فضای منفی ایجاد کند. من فکرمی کنم که داخل ورزشگاه با تجهیز، این مسائل حل می‌شود. در اروپا وقتی روی شماره صندلی تماشاگر رجوع می‌کنیم تمام مشخصات تماشاگر دستگیرمان می‌شود. اما اینجا هیچ چیزی وجود ندارد. به نظر من ۶۰ تا ۷۰ درصد داخل ورزشگاه را با این کار‌ها می‌توان کنترل کرد، که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی که وجود دارد هیچکدام از این تدابیر انجام نشده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
برانکوطلاست نگهش دارید
آقای محترم کار امنیتی را با کار فرهنگی اشتباه گرفته اید.. گمان نکنم معنی فرهنگ را فهمیده باشید. اگر آنچه منظور شما است باید نام باشگاه را به باشگاه ورزشی امنیتی.... تغییر دهید و لوازم و تجهیراتش فرق می کند
لعنت بر آن اجنبی که بر سر راه تیم ملی سنگ انداخت و بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران را فراری داد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل