بازدید 4919
۶

بازداشت ۲۵ تن در جریان بازی پرسپولیس ـ سپاهان

کد خبر: ۹۰۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 30 May 2019
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۲۵ هنجارشکن در جریان بازی پرسپولیس ـ. سپاهان بازداشت و تحویل مقام قضایی شدند تا در رابطه با آن‌ها تصمیم لازم اتخاذ شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار مهدی معصوم‌بیگی درباره اقدامات صورت گرفته در حاشیه بازی شب گذشته سپاهان ـ. پرسپولیس، اظهار کرد: از هنگام تعیین زمان بازی، تمام پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین امنیت آن اتخاذ و به پیشنهاد انتظامی استان، قرارگاهی به همین منظور با چهار کمیته نیز تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: یکی از کمیته‌های این قرارگاه، کمیته فرهنگی بود که از مهمترین اقدامات آن جلسه با لیدر‌ها و رؤسای کانون هواداران دو تیم، خوش‌آمدگویی توسط مسئولان انتظامی به هواداران و تهیه لوح زرین برای هواداران اخلاق‌مدار بازی بود.

وی تصریح کرد: کمیته انتظامی و ترافیکی از دیگر کمیته‌های این قرارگاه بود که موضوع نظم و امنیت در داخل و بیرون از ورزشگاه، روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از تردد خودرو‌های غیر ضروری در نزدیکی ورزشگاه را پیگیری می‌کرد.

معصوم‌بیگی، پایش تصویری تمام ورزشگاه و نظارت ویژه بر معدود افراد هنجارشکن و همچنین بازرسی افراد در گیت‌های ورودی به ورزشگاه و جلوگیری از ورود اقلام ممنوعه را از دیگر اقدامات مهم این فرماندهی پیش از برگزاری بازی شب گذشته اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر این نیرو‌های خدوم و زحمتکش یگان‌ویژه با همکاری نیرو‌های انتظامی و پلیس راهور اصفهان با برنامه‌ریزی دقیق و سنجیده نظم و امنیت ورزشگاه را تأمین کردند همچنین پیش از بازی فوتبال نیز ضمن بازدید میدانی از ورزشگاه و محل استقرار تیم مهمان (پرسپولیس) و استقبال از آنها، نظارت دقیقی در گیت‌های ورودی انجام دادند.

وی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته، بازی حساس شب گذشته با آرامش کامل شروع شد و هیچگونه مشکلی وجود نداشت تا اینکه در وقت‌های اضافه به دنبال کری‌خوانی و درگیری بازیکنان در زمین، تنش به تماشاگران منتقل شد و پس از بازی، هواداران دو تیم با تحریک تعدادی از افراد هنجارشکن در بیرون از ورزشگاه درگیری مختصری داشتند.

وی از برخورد مأموران پلیس اصفهان با معدود افراد متخلف و برهم زننده نظم و امنیت ورزشگاه خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۵ هنجارشکن بازداشت و تحویل مقام قضایی شدند تا در رابطه با آن‌ها تصمیم لازم اتخاذ شود.

معصوم‌بیگی خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس، از آسیب به تماشاگران، به ویژه بازیکنان و مسئولان تیم مهمان و همچنین ایجاد خسارت به ورزشگاه جلوگیری شد ضمن اینکه مأموران پلیس تا ساعات ۲:۳۰ بامداد درگیر حفظ امنیت و روان‌سازی ترافیک بودند.

گفتنی است درگیری میان هواداران سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به گفته مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان ۱۴۴ مصدوم برجای گذاشت که ۲۸ نفر از آن‌ها راهی بیمارستان شدند.

پس از این دیدار به چندین خودروی خبرنگاران، اصحاب رسانه ورزشگاه نقش جهان خسارت جدی وارد و یکی از خودرو‌ها نیز به آتش کشیده شد.

کاروان پرسپولیس یک ساعت و نیم بعد از بازی با سپاهان با اسکورت مأموران نیروی انتظامی از ورزشگاه خارج و مستقیما راهی تهران شد، این در حالی بود که شیشه‌های اتوبوس در ۱۰ ناحیه توسط هواداران سپاهان شکسته شده بود.

همچنین در جریان این بازی چندین نارنجک نیز به سمت زمین پرتاب شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
معنی درگیری مختصرم فهمیدیم
بع داز افتضاح ورزشکاه ازادی با این دو تیم هیچ برخوردی نشد و نتیجه اش حوادث دیدار جام حذف شد. تماشاگران این دو تیم باید حداقل یک سال از حضور در ورزشگاه منع شوند. کجایند طرفداران حضور زنان در ورزشگاه.
قلعه نوعی گفته بردهای پرسپولیس مهندسی شده است!!!
حق داره بنده خدا منم اگه تیم قدری مثل پرسپولیس دستموازدوتاجام کوتاه میکردباعصبانبت برعلیه اش حرف میزدم وگناه شکست های پی درپی ام رابه گردن داور و تماشاگروفدراسیون و غیره وغیره می انداختم !!!
از ابتدا رفتار مافیای فوتبال نشانگر آن بود که زیر بار حق نخواهند رفت . با کم کردن درصد بلیط فروشی ونفروختن بلیطسهمیه یکی از دو تیم. تهدید یکی از بازیکنان تیم سپاهان در ارتباط با سفر پرسپولیس به فولاد شهر.ولگوییهای بازیکنان تیم سپاهان نسبت به بازیکنان حریف که در سیمای جمهوری اسلامی نمونه ای از آن قابل لب خوانی بود.همه نشانه ها حاکی از آن بود که تیم میزبان اگر بازنده زمین را ترک کند اتفاقاتی ناگوار رخ خواهد داد که داد! حال باید فکر کرد در اینگونه مواقع هولیگانیزیم و خوی وحشیگری در کدام تیم بیشتر بروز میکند بازنده کم جنبه یا برنده؟حال بعد از تشکیل کمیته های انظباتی خواهیم دید که مافیای فوتبال اعمال نفوذ میکند و یا از ترس هواداران بیشمار تیم پر افتخار پرسپولیس کوتاه خواهد آمد.
این وحشی ها را حتما تا یکسال زندانی کنید بدون گرفتن وثیقه
تقصیر ان کمیته انضباتی است که نبودنش بهتر از بودنش است که لااقل هزینه کمتری به کشور تحمیل می شود
وقتی از اول فصل با بازی بدون تماشاگر اعمال قانون نمی کند معلوم است پروتر می شوند عده ای
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل