بازدید 4750

امروز کدام مناطق کشور بارانی می‌شود؟

کد خبر: ۹۰۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 30 May 2019

احد وظیفه گفت: برای امروز در مناطق شمال غرب، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مناطق شرقی و شمال سمنان پیش بینی بارش‌های قابل توجهی را خواهیم داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان،، احد وظیفه، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره پیش بینی بارش‌های ۱۰۰ میلیمتری و وقع سیلاب در استان‌های خراسان شمالی و رضوی، گلستان و سمنان طی امروز گفت: برای امروز در مناطق شمال غرب، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مناطق شرقی و شمال سمنان پیش بینی بارش‌های قابل توجهی را خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: طی امروز با رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید در شرق تهران، شمال سمنان، ارتفاعات شرقی مازندران، ارتفاعات گلستان، شرق خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان و وزش باد شدید موقتی و احتمال خیزش گرد و خاک به همراه رگبار و رعد و برق به‌ویژه در ساعات بعد ازظهر در قم، اصفهان، نیمه شرقی یزد قابل پیش‌بینی است. همچنین در بعد ازظهر و اوایل شب وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک در استان‌های مرکزی، قزوین البرز و نیمه غربی تهران وجود دارد.

وی در ادامه گفت: بارش‌ها در این مناطق بین ۳۰ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر به صورت نقطه‌ای وجود خواهد داشت و انتظار بارش‌های ۱۰۰ میلیمتری را نداریم.

وظیفه افزود: طی روز جمعه رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید درشرق تهران، خراسان رضوی، شمال شرق سمنان و وزش باد شدید موقتی و احتمال خیزش گرد و خاک به همراه رگبار و رعد و برق به‌ویژه در ساعات بعد ازظهر در استان‌های اصفهان، یزد و خراسان‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره هوای تهران طی فردا گفت: تهران طی امروز بعد از ظهر و شب با بارندگی طوفان شدید و رگبار و رعد و برق مواجهه خواهد بود.

وی درباره شرایط گلستان گفت: گلستان زیاد درگیر بارش‌ها نیست و ابر و بارندگی خفیف دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان