بازدید 9656
۵
دومین آسیب عکاس باسابقه مطبوعات از هجوم تماشاگرنماها

سپاهانی‌ها،چند خودروی پلاک تهران را آتش زدند+عکس

یکی از خودرو‌های آسیب‌دیده که در این درگیری‌ها به آتش کشیده شد، خودروی عکاس روزنامه‌های ورزشی و خبرگزاری ها بود. نکته عجیب اینکه سپاهانی ها سال 87 نیز پس از شکست دقیقه آخر در ورزشگاه آزادی به ماشین همین عکاس با سنگ و چوب به شدت آسیب رسانده بودند!
کد خبر: ۹۰۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 30 May 2019

برخی هواداران خشمگین فوتبال، پس از پایان دیدار تیم فوتبال سپاهان برابر پرسپولیس - که به حذف تیم اصفهانی منجر شد - به تعدادی خودرو آسیب جدی رساندند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از پایان دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی که به برتری تیم قرمزپوش انجامید، برخی هواداران خشمگین سپاهان با هواداران پرسپولیس درگیر شدند که این درگیری به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد.

در پی این درگیری‌ها به چند خودرو آسیب جدی زده شد. برخی خبرنگاران حاضر در محل می‌گویند این خودرو‌ها پلاک تهران بودند. یکی از خودرو‌های آسیب‌دیده که در این درگیری‌ها به آتش کشیده شد، خودروی عکاس روزنامه‌های ورزشی و خبرگزاری ها بود. نکته عجیب اینکه سپاهانی ها سال 87 نیز پس از شکست دقیقه آخر در ورزشگاه آزادی به ماشین همین عکاس با سنگ و چوب به شدت آسیب رسانده بودند!

آتش زدن خودروی خبرنگاران بعد از بازی پرسپولیس سپاهان

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
عجیبه که این عکاس بدشانس دوباره ماشین رو برده توی پارکینگ ورزشگاه با اینکه قبلاً به ماشینش صدمه زده بودند. چقدر از مال گذشته بوده.
کلا تماشاگرهای بی فرهنگ و وحشی هستند
تبعات یک سویه نگری در کشور همینه .....
وقتی رییس فدراسیون سپاهانی کار دیگه نمیشه کرد. حقیقت اینه که سپاهان باید تمام این خسارت ها را به علاوه جریمه سنگین باید بده ولی متاسفانه به نظر نمیرسه این اتفاق بیفته
تماشاگران بی فرهنگ که بااین کارا میخواهند خودشون رومطرح کنند نمئدونند که کوجیک وکوچیک تر می شوند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار