بازدید 5669
۲

آمریکا: فشار به ایران را ادامه می‌دهیم

کد خبر: ۹۰۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵ 29 May 2019

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری چهارشنبه یکی از اهداف دولت این کشور از افزایش فشارها علیه ایران را وادار کردن تهران به حضور پای میز مذاکره دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «مورگان اورگاتوس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روز چهارشنبه گفت که دولت این کشور فشار علیه ایران را ادامه خواهد داد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هدف از اعمال این فشارها را محروم کردن تهران از درآمدهای لازم برای اعمال سیاست خارجی خود و آمدن این کشور پای میز مذاکره برای گفت‌وگو بر سر یک «توافق جامع جدید» است.

وی گفت: «ما به اعمال فشار حداکثری علیه ایران ادامه خواهیم داد تا این کشور را از ابزارهای لازم برای پیشبرد سیاست خارجی مخرب خود محروم کرده و رژیم را وادار به مذاکره بر سر یک توافق جامع جدید برای پرداختن به تمامی رفتارهای مخرب آن کنیم.»

دولت آمریکا بعد از خروج از برجام در اردیبهشت‌ماه سال گذشته سیاستی موسوم به «کارزار فشار حداکثری» را علیه ایران در پیش گرفته است.

واشنگتن می‌گوید هدف از این سیاست رسیدن به توافقی جدید با ایران است که در آن به همه مسائل مورد اختلاف پرداخته می‌شود.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه هفته جاری، بعد از چندین هفته صحنه‌آرایی نظامی و تهدید ایران، در یک کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیر ژاپن گفت که تمایل دارد با تهران وارد مذاکره شود. او مدعی شد قصد آسیب زدن به ایران را ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
دمشان گرم البته چه مذاکره کنید و چه نکنید تتیجه یکی خواهد بود...... سوراخ موش
ما هیچ گفتگویی بادولتی همچون آمریکا که عهدشکن است نداریم وداخل آدم هم حسابشون نمیکنیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار