بازدید 9583
واکنش مجیدنامجومطلق به مذاکره با سرمربی ایتالیایی

کمیته‌فنی‌استقلال:درانتخاب‌استراماچونی،ما کاره‌ای نبودیم!

کد خبر: ۹۰۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 29 May 2019

مجید نامجو مطلق در مورد مذاکرات نهایی باشگاه استقلال با استراماچونی می‌گوید: من درجلسه آخر حضور نداشتم، ولی در جلسه قبلی بحث این بود که یک مربی با کیفیت خارجی انتخاب شود و من اصلا نمی‌دانم در جلسه بعدی چه اتفاقی رخ داد. البته اعضای کمیته فنی نقشی در انتخاب استراماچونی نداشته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، این عضو سرشناس کمیته فنی استقلال در مورد توانایی‌های استراماچونی می‌گوید: من شناخت زیادی از او ندارم. مربی اینترمیلان بوده و نتایج خوبی نگرفته است و البته در تیم‌هایی که خودش از ابتدا بسته هم خوب نتیجه نگرفته است. امیدوارم در ایران نتیجه بگیرد و استقلال بتواند بعد از سال‌ها در فوتبال ایران قدرتنمایی کند.

عضو کمیته فنی استقلال در پاسخ به این سوال که چه سبک مربی به درد استقلال می‌خورد هم گفت: من دوست دارم بهترین نفر انتخاب بشود، حالا ایرانی و خارجی فرقی ندارد. امیدوارم مربی انتخاب شود که بتواند به استقلال کمک کند و این تیم را قهرمان فوتبال ایران کند. نامجو مطلق در مورد شانس موفقیت استقلال با استراماچونی می‌گوید: من از استراماچونی شناخت فنی ندارم، ولی استقلال برای موفقیت باید نقل و انتقالات خوبی داشته باشد. تمرین بدنسازی بسیار مهم است و ما به دلیل عدم این موضوع بازی‌های اول فصل گذشته را از دست دادیم. نباید مثل فصلی که گذشته چوب عدم بدنسازی اول فصل را بخوریم و در کنار این مساله باید یک مربی خوب کنار تیم باشد تا بتواند استقلال را به موفقیت برساند.

او در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی در کادرفنی استقلال باقی می‌ماند یا نه هم گفت: من نمی‌دانم، ولی در آخرین جلسه کمیته فنی مدیران باشگاه اعلام کردند فرهاد نمی‌خواهد سرمربی بماند. حالا اگر جدیدا بحث جدیدی شده من خبر ندارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی