بازدید 6391

جزئیات بورس تحصیلی قبرس اعلام شد

کد خبر: ۹۰۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 28 May 2019

کشور قبرس برای سال تحصیلی۲۰۲۰-۲۰۱۹ با همکاری کالج سلطنتی لندن در رشته های مختلف مقطع کارشناسی ارشد بورس تحصیلی ارائه می دهد، علاقمندان تا ۱۰ خرداد برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش مهر، معاونت بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم اعلام کرد: نظر به اقدامات و تلاش‌های بعمل آمده، دولت قبرس با اعطای تعدادی بورس در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه CYPRUS UNIVERSITY OF در رشته‌های تحصیلی مختلف با همکاری کالج سلطنتی لندن برای سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ موافقت کرده است.

بر همین اساس و بنا به سیاست‌های اعطایی بورس دولت‌های خارجی علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی: ( https://www.msccis.ucy.ac.cy/ ) نسبت به ثبت نام اولیه در رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (grad.saorg.ir) و رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ( edd.behdasht.gov.ir )، و اخذ کد ثبت نامی اقدام کنند.

ضروری است متقاضیان از طریق سامانه اطلاع رسانی اداره کل بورس و اعزام دانشجویان به آدرس Scholarship.Saorg.ir نسبت به ثبت نام در سامانه جامع دانشجویی (سجاد) تا پایان وقت اداری مورخ ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۸ برابر با ۳۱ می ۲۰۱۹ اقدام کنند.

بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد. این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه می‌باشد و ارزیابی و تأیید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتخاب متقاضیان برتر بر اساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی‌های علمی و همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می‌گیرد.

طبق سیاست‌های کلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اصلاح ماده ۳۵ معافیت تحصیلی مجلس شورای اسلامی در خصوص متقاضیان دیپلمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها را صرفاً محدود به دانشگاه‌های داخل کشور کرده است.

لذا بورس دولت‌های خارجی برای دوره‌های شروع از دیپلم (کارشناسی و عمومی رشته‌های پزشکی) در اولویت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست. در سال جدید تحصیلی، امکان درخواست مرخصی حتی برای (یک یا دو ترم) وجود نخواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان