نبض خبر؛

ترامپ: به دنبال تغییر رژیم در ایران نیستم

کد خبر: ۹۰۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ 27 May 2019
تعداد بازدید : 899
بازدید 6079
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه 27 می (شش خرداد) در جریان سفر خود به ژاپن اعلام کرد که به دنبال تغییر رژیم در ایران نیست. او همچنین از تلاش نخست‌وزیر ژاپن در استفاده از روابط خوب خود با ایران برای کمک به ایجاد یک گفت‌وگوی احتمالی بین ایران و آمریکا استقبال کرد. ترامپ در نشست خبری مشترک با نخست وزیر ژاپن همچنین با تاکید بر اینکه دنبال تغییر رژیم در ایران نیست، افزود: «می‌خواهم این موضوع را شفاف کنیم. ما می‌خواهیم ایران سلاح هسته‌ای نداشته باشد.» رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد که با تهران می‌توانند به یک توافق دست پیدا کنند. وی تاکید کرد که نمی‌خواهد به ایران صدمه‌ای وارد کند و افزود: «ایران این شانس را دارد که با همین رهبرانی که دارد به کشوری بزرگ تبدیل شود.» ترامپ همچنین تصریح کرد که ایران مردمان بزرگی دارد و افزود: «به نظرم ایران قابلیت اقتصادی عظیمی دارد و به‌دنبال این هستیم که به ایران اجازه دهیم تا به عرصه بین‌الملل برگردد.» موضع‌گیری غیرمنتظره تازه ترامپ را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
چه خوب
باشه!
تو عددی نیستی که بخوای اینکارو کنی .
دروغ میگه کاسه ای زیر نیم کاسه است یا اینکه شاید داره بادش خالی میشه.
خوش بحالتون
تا جایی که من دیده ام برای ترامپ اصلن مهم نیست که در مذاکرات امتیاز بیشتری هم از برجام بدهد یا نه . مهمترین هدفی که تابحال دنبال کرده تغییر دادن یا از بین بردن تمام قراردادها و آن چیزهایی است که مردم امریکا را به یاد اوباما می اندازد.
دروغ نگو رابین هود ...
هر جا بودی جان کوچولو با صد سوار همرات بود...
آقای ترامپ چهل سال است که کاخ سفید نشینان دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که انشاءالله هرگز تعبیر نخواهد شد آرزو داریم فروپاشی دولت آمریکا را مثل شوروی سابق
اگر لولو خورخوره نداشته باشه که نمیتونه این همه اسلحه به عرب ها بفروشه
به جای این حرفها به برجام عمل کن که همه دنیا می گویند عهدشکنی کردی.
بلاخره خبر شد .که این رژیم خودش دارد می رود .چراانها هزینه کنند از ابرو . پول خودشان
باشی هم ، مال این حرفها نیستی !
با این همه دروغ و بی اخلاقی ، این یه حرفشو باور کردین؟؟؟