بازدید 20841
۲
پولادگر در کنفرانس جنجالی فدراسیون تکواندو:

راه‏های دیگر جز مسابقه ندادن برای به رسمیت نشناختن اسرائیل است!

در ادامه این کنفرانس برخی خبرنگاران با طرح اینکه قصد طرح سوال را دارند اجازه طرح پرسش را به همکارشان ندادند و خبرنگار معلوم الهویه‏ای که دو روزنامه منتسب هر گونه ارتباطی کارمندی با وی را تکذیب کردند پررنگ تر رفتار را نشان داد و عنوان کرد باید در مورد موضوع اسرائیل سکوت کرد!
کد خبر: ۹۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۰:۵۹ 14 March 2010
رييس فدراسيون تكواندو در نشستي مطبوعاتي در  حالی عصر امروز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در بخش‏هایی از این موضوع پیرامون مسئله اسرائیل، این کنفرانس به جنجال کشیده شد و با توهین نسبت به سایت تابناک برای عدم پاسخگویی به پرسش‏های مطروحه همراه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک، سيد محمد پولادگر در ابتداي اين نشست گفت: "قهرماني تكواندوكاران نوجوان ايران در مسابقه‌هاي جهاني مكزيك حسن ختام خوبي براي سال 88 تكواندو ايران بود. امسال سال بسيار شلوغي را پشت سر گذاشتيم. حضور در چهار رويداد جهاني و كسب دو مقام نايب قهرماني يك مقام سومي و يك مقام قهرماني براي تكواندوي ايران غرورانگيز است. در سال 88 در مجموع تكواندو ايران 76 مدال رنگارنگ را در مسابقات رسمي كسب كرد كه كارنامه چشمگير براي يك رشته ورزشي است."

پولادگر درباره‌ راه‌اندازی مركز علمي كاربردي تكواندو يادآور شد: "هم اكنون 120 دانشجو در اين مركز فعاليت مي‌كنند اين استقبال براي ما غيرمنتظره بود و باعث شد تا در برگزاري كلاس‌ها دچارمشكل شويم كه خوشبختانه با نظر مساعد رياست سازمان اين مشكل هم حل شد."

وي در مورد راه اندازی مركز جهانی تكواندو در ايران و همچنین در پاسخ به این پرسش که سرپرست فدراسیون پینگ پنگ اعلام کده هنوز در این باره به او چیزی ابلاغ نشده گفت: "افتتاح آكادمي پينگ‌پنگ براي راه‌اندازي مركز تكواندو هوشمندانه‌ترين و بهترين كاري بود كه مي‌شد، انجام داد. در خصوص اینکه به فدراسیون پینگ پنگ ابلاغ نشده نیز حتماً ابلاغ می‏شود؛ ما قول این رياست سازمان اين كار را انجام دادند و قطعا تا پايان سال اين مركز به فدراسيون تحويل داده مي‌شود و هفته سوم فروردين ماه با حضور دكتر چو دبيركل فدراسيون جهاني و مسئولان ورزش ايران اين مركز افتتاح خواهد شد."

رييس فدراسيون تكواندو در مورد مسابقه‌هاي جهاني مكزيك گفت: "اولين دوره‌اي كه نوجوانان ايران در مسابقه‌هاي جهاني شركت كردند سال 96 بود و هم اكنون هشتمين دوره را سپري كرده‌ايم در اين ادوار شاهد روندي صعودي و منطقي و هوشمندانه بوديم. قهرماني ايران در اين دوره از رقابت‌ها يك قهرماني معمولي نبود. هم گروهي ما با نماينده رژيم اشغالگر قدس و مصدوميت دو بازيكن ديگر ايران باعث شد تا امتيازهاي زيادي از دست برود و همين مسايل ارزش قهرماني ما را بيشتر مي‌كند. در اين بخش هم تكواندو ايران عملكرد خوبي داشت. در بخش پسران دو سهميه و در بخش دختران يك سهميه كسب كرديم كه اين كارنامه قبولي است. ايران تنها تيمي بود كه در اين دوره از رقابت‌ها دو تيم را ارنج كرده بود."



در ادامه پس از چند پرسش فنی، خبرنگار تابناک ضمن تبریک به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندو نوجونان، ابراز امیدواری کرد سایر فدراسیون‏ها نیز بتوانند از نحوه عملکرد این فدراسیون در بحث پشتوانه سازی الگوبرداری کنند و در ادامه با تجلیل از عدم رقابت نماینده ایران با نماینده رژیم نامشروع و جنایتکار اسرائیل، این پرسش را مطرح کرد که چرا همیشه در تکواندو چنین اتفاقاتی نمی‏افتد و در برخی اوقات نمایندگان ایران برابر اسرائیلی حاضر می‏شوند که نمونه عینی آن قضاوت سیروس رضایی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو ایران برای نماینده اسرائیل بود که پولادگر در پاسخ به این پرسش که تاکنون به آن پرداخته نشده بود، گفت: "ممنونم که نبش قبر کردید! متاسفانه برخی از اوقات ورزشکاران ایران به نمایندگان رژیم اشغالگر قدس می‏خورند که مسابقه نمی‏دهند و این اتفاق خوبی نیست و این از نحسی اسرائیل است." تا با تذکر تابناک روبرو شود که اتفاقاً این اتفاق خوبی است و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین حرکت کوچکی است که در ادامه پولادگر مجدداً بر مواضع خود تاکید کرد و گفت: "راه های دیگری هم به جز مسابقه ندادن برای به رسمیت نشناختن اسرائیل است!" که با جملات معترضه از سوی نماینده این رسانه همراه شد.

وی در ادامه در توجیه عمل داور فدراسیون تکواندو ایران گفت: "در مسابقات قهرمانی تکواندو جهان هماهنگی و نظم لازم حاکم نبود و برای تیم‏های تابلو نمی آوردند و به همین دلیل داور ایران متوجه حضور ورزشکار اسرائیلی نشد."

در این بین خبرنگار تابناک با بیان اینکه داور تکواندو طبق قوانین باید مسلط به زیان انگلیسی باشد و علاوه بر تابلو، بر روی تابلوی نتایج و پشت پیراهن ورزشکار نام مختصر این رژیم درج می‏شود و از بلندگو نیز دو ورزشگار فراخوانده می‏شوند، این توجیه پولادگر را قابل قبول نداست که پولادگر با بیان اینکه هنوز با این همه سال حضور در تکواندو مخفف نام اسرائیل را نمی‏داند، تعجب حاضرین را برانگیخت، چرا که در طول بیش از یک دهه اخیر که پولادگر نیز به عنوان رئیس و نایب رئیس در این فدراسیون مسئولیت داشته، بارها نمایندگان ایران برابر اسرائیل قصاوت نکرده اند و قطعاً رئیس فدراسیون ایران باید به خاطرش مانده باشد، نماد این رژیم چیست.

پولادگر همین پرسش را ابتداً از خبرنگاران حاضر پرسید که تعداد قابل توجهی از خبرنگاران عنوان کردند: ISR! همچنین خبرنگار تابناک جویا شد که چرا هیچ برخوردی با داور قضاوت کننده با اسرائیل نشده است که پولادگر عنوان کرد: "برای حراست سازمان تربیت بدنی ثابت شد که این یک خطا بوده است و برخوردی که شد با هماهنگی سازمان ورزش بود." که در ادامه خبرنگار تابناک این پرسش را مطرح ساخت که یعنی حراست سازمان تربیت بدنی عنوان کرد برخوردی با سیروس رضایی انجام نشود تا پولادگر با سکوت از پاسخ به این سوال بگذرد!

در ادامه این کنفرانس برخی خبرنگاران با طرح اینکه قصد طرح سوال را دارند اجازه طرح پرسش را به همکارشان ندادند و خبرنگار معلوم الهویه‏ای که دو روزنامه منتسب هر گونه ارتباطی کارمندی با وی را تکذیب کردند پررنگ تر رفتار را نشان داد و عنوان کرد باید در مورد موضوع اسرائیل سکوت کرد!



بر همین اساس خبرنگار تابناک دیگر پرسش‏هایش را در خصوص عکس‏های پولادگر با رئیس فدراسیون تکواندو اسرائیل و همچنین فتوای آیت الله العظمی مکارم شیرازی مرجع عالیقدر شیعه مبنی بر اینکه در صورت اثبات انجام چنین کاری (کشف حجاب) توسط مدیران، باید از کار خود برکنار شوند و طرح دو پرسش که ماجرای این عکس ها چیست و موضع شما در قبال فتوای این مرجع بزرگ اسلام چیست، ضمن طفره رفتن از پاسخ به این پرسش به شکلی آشفته دست به توهین به تابناک زد و عنوان کرد: "هرکس تابناک را بخواند حالش از ورزش به هم می‏خورد!"، که تابناک در صورت تشخیص پیگیری حقوقی را پیرامون توهین با این حوزه انجام خواهد داد. در ادامه نیز اعتراض خبرنگار فوق الاشاره و انگشت شماری از رسانه‏ها برای تغییر بحث، منجر به طرح یک یا دو سوال و اتمام کنفرانس مطبوعاتی شد.

گفتنی است؛ خبرنگاران و دبیران با وجدان و متعهد خبرگزاری های دولتی و خصوصی که به آرمان امام و انقلاب تماماً متعهد هستند و انشاالله وام دار هیچ فدراسیونی نیستند، به دلایلی اعلام نشده حتی کوچک ترین اشاره ای به مسئله اسرائیل در زمان انتشار خبر این کنفرانس مطبوعاتی در رسانه‏هایشان نکردند که این امر در جای خود نیاز به انگیزه سنجی و همچنین استدلال ایشان برای عدم پوشش خبر مربوطه و توضیحات ناقص رئیس فدراسیون دارد؛ به هر حال عید نزدیک است و باید به همکاران باشرفمان این ایام را تبریک بگوییم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خوشم آومد تابناك جون
فکر میکنم جمله آخر ایشان کاملا درست است، لطفا علامت تعجب را حذف کنید
من هم واقعا با نگاه رییس فدراسیون موافقم. شما به صورتی تهوع برانگیز ورزش را سیاسی می کنید.
خوبه . کم کم میریم که با اسرائیل مسابقه بدیم. با تقدیر ویژه از راهکارهای تازه. راستی این راهکارها را واسه ما بر می‏شمارید؟
هرکسی حقیقت و راستی خبر های دقیق تابناک را می خواند تازه می فهمد که در ورزش کشور، با مدارکی که تابناک روی سایت می گذارد چه بر سره ورزش کشو می‏آید. من به عنوان یک ورزشکار حالم از این دست آدم ها به هم می خورد؟؟؟!!! ورزش کشور را عده ای به کثافت کشیده اند. راه پر خطر ی را در پیش گرفته اید خدای مهربان نگهدارتان تابناکی ها
مشكل از شماست كه فكر می‌كنید هر حرفی تو هر جلسه‌ای می‌زنید، باید به طور كامل از طرف همه روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر بشه. فكر می‌كنم بهتره شما كار خودتون رو بكنید و بذارید بقیه هم كار خودشون رو بكنند. ضمن این‌كه بهتره با كمتر مطرح كردن اسم امام، دست از ریاكاری بردارید. با این حال خسته نباشید و سال نو شما مبارك
راست میگه. منم اگر میزدند تو یک سایت، از خودنش حالم به هم می‏خورد!
in raeis kheily poroo tashrif darand
من که خواننده شما هستم، با نظر آقای پولادگر موافق نیستم. ایشان مدیر موفقی هستند و من همیشه دوستشون داشتم اما خبرنگار سوال پرسیده بوده و طبیعتاً جواب سوالش این توهین نباید باشد. من خودم مشتری ثابت تابناک هستم. هم خبرهای سایت های دیگه رو دارد و هم خبرهای خاصی که کسی جرات درجش رو ندارد. عکس های منتشر شده از این کنفرانس هم اینطور که نشان می‏دهد، دبیر تابناک منطقی برخورد داشته است. به هر حال از شخصی که در نزد عوام به عنوان آدم مومنی شناخته می‏شود، اصلاً توقع چنین جملاتی نداشتم.
دم خرم دل گرم. من اونجا بودم، تا حالا ندیده بودم چنین فضایی به وجود بیاد. حال کردم، خبرنگاری یعنی همین. واسه همکارام هم متاسفم که نذاشتند همکارشون حرف بزنه. من سهم خودم عذرخواهی میکنم. حرف حقی بود که نگذاشتند بزنید تا اینطوری رسانه ای شود. هنوز تحمل منتقد و معترض رو نداریم و این اصلاً خوب نیست.
هر رسانه ای که کاسه کوزه هاشون رو دمر کنه رسانه نیست اگه براشون به به و چه چه زدی میشی پایگاه اطلاع رسانی
نان گندم خوردن شکم سفت می خواهد .رسانه بایستی تاب و تحمل وظرفیت بالائی در مقابل ارا و اندیشه های متفاوت و مختلف دارا باشد و جامعه ای زنده و پویاست که تضارب ارا داشته باشد

تا شاگردی نکنی استاد نمیشی و تا نوکری ( مردم به خاطر رضای خدا )نکنی اقا نمیشی .
میگم اینقدر فوضولی نکنین تا توی کارتون فضولی نکنن.فضولین فضوللللللللل.
پس گردنی هم جوابگو نیست.اخراج هم نه..
تابناک عین حقیقت رو گفتی . کار خوبی رو در پیش گرفتی. موفق باشی
اگر اين اتفاق در زمان خاتمي مي افتاد! واي كفن پوشان.......
تابناک يکی به نعل می کوبی يکی به .....
20
20
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار