بازدید 5711

بایدبرای مقابله باتحریم درآمدهای جدیدی تعریف کنیم

کد خبر: ۹۰۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 27 May 2019

وزیر کشور گفت: باید برای مقابله با تحریم‌های نفتی درآمدهای جدیدی را در کشور تعریف کنیم و استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی یکشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: مجامع بین المللی به خوبی واقف هستند ایران وظایف خود را در برجام انجام داده اما طرف‌های مقابل از جمله آمریکا و اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکرده اند.

وی افزود: ما هیچگاه شروع کننده اقدامات تشنج آفرین نبوده ایم اما حق خود می‌دانیم آمادگی لازم را برای شرایط سخت داشته باشیم و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

وزیر کشور تاکید کرد: در این شرایط ممکن است همپیمانان آمریکا و آشوب آفرینان منطقه از جمله اسرائیلی‌ها بخواهند اقداماتی را انجام دهند که ما آمادگی لازم برای پاسخگویی به آنها را داریم.

رحمانی فضلی بیان کرد: اگر دشمنان ایران شروع کننده اقدامی نظامی علیه ما باشند پایان دهنده آن نیستند و آنها نمی‌توانند حوزه جغرافیایی را مشخص کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران گفت: برای رفع این تهدیدها راهکار مؤثر تقویت توان داخل در تولید است و همه باید در این راستا فعال بوده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وزیر کشور گفت: باید برای مقابله با تحریم‌های نفتی درآمدهای جدیدی را در کشور تعریف کنیم و استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند. باید از ظرفیت‌های منطقه‌ای از جمله کشورهای همسایه استفاده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲
از شروع تحریم ها شما هم شروع کردید دیگه!!! بالا بردن قیمت دلار و کالای اساسی و ....
دارید کسری رو از جیب امثال من در میارید. بیخیال...
منبع درامد جدید عدم کمک به کشورهای دیگه و گروههای خارجی . همین برای ایران کافیه
راهکار جدید تعریف کردند تابناک خبر نداره راهنمایی رانندگی چه ماشین داشته باشید یا ثبت نام کرده باشید جریمه مینویسد حتی جاهای که اصلا تو عمرت اسم انجا نشنیده باشی برات جریمه نوشتن طرف از شهرستان فارس در قوچان جریمه شده بنده خدا نمی فهمه قوچان کجاست
اگر ایران با ترامپ مذاکره کند، ترامپ در انتخابات امریکا پیروز خواهد شد، و بعد از پیروزی در انتخابات امریکا با ایران وارد جنگ خواهد شد و احتمالا از سلاح های اتمی خود نیز استفاده خواهد کرد. اگر هم شکست بخورد دموکرات ها با ایران وارد جن. خواهند شد به علت مذاکره ایران با ترامپ رقیب انتخاباتی دموکرات ها.
ولی هر دو حزب برای اینکه با ایران وارد جنگ شوند هم تحریم حداکثری را در دستور کار خود دارند و هم نگه داشتن ایران در برجام. دولت حسن روحانی هم که به گفته خودش به بن بست سیاسی رسیده است و باید استئفاء کند یا برکنار شود.
با کدام منابع فقط در قکر خالی ککردن جیب مردم باشید. آیا مشکلات حل خواهد شد؟ دنبال مدیریت تخصصی و بروز با نفرات با تقوای سالم باشید. تا مشکلات حل و فصل گردد. قصور و کوتاهی و پیشرفت مناسب مقامات باید تبیخ و تشویق داشته باشد و همه باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
جناب وزیر ملت دیگه در سایه شماها هیچی ندارند بنابراین اینبار اموال مسئولین که بعد از گرفتن پست چندین برابر شده را پس بدن!!!!!!!!!!!!
همچنین فرزندان مسئولین و نمایندگان مجلس دلارهایی که از کشور خارج کرده اند را برگردانند تا مردم هم اعتماد از دست رفته شان شاید برگردد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جیب مبارک مردم بهترین راه در آمد می باشد خودرو را گران کنید ارز را گران کنید بنزین را گران کنید تا بتوانید از در آمد آن افزایش حقوق 400 هزار تومانی مردم را بدهید و در آمد نفت را نیز به دوستان لبنانی و عراقی و یمنی و غیره پر داخت کنید
راحت ترین درامد . دست توی جیب ملت . اونهم از نوع کارمند و گارگر و کسبه جزء و طبقه ضعیف
بهترین جا هم جیب ما رعیت
چون برنامه ریزی ها اعم از بودجه ، درآمدها ، هزینه ها و ... کوتاه مدت میباشند لذا همیشه به مشکل برخورد ه ایم. حتی برنامه ریزی یکساله نیز با مشکل مواجه میشود ، چه کلان آن و چه خرد آن . از همان ابتدای پیروزی انقلاب صحبت از نفت و چایگزینی آن بود نه تنها این مورد را جدی نگرفتیم حتی کشاورزی هم پیشرفت نکرد . صنایع دستی نظیر فرش نیز نادیده گرفته شد و ... . البته باید از تمام کسانی که 8 سال دفاع مقدس را بدون کمترین فشار روی مردم کشور را اداره کردند بهره بجوییم و کمک بخواهیم. حب و بغض را باید کنار گذاشت .
فقط مالیات بر عایدی سرمایه و قطع دست دلالان و سوداگران ملک و ارز و طلا راهگشاست به شرطی که مجلس و دولت ضعیف دست از بی عملی و تنبلی و ترس و منفعت طلبی شخصی بردارند و اگر نمی توانند شورای جنگ اقتصادی از نخبگان تشکیل شود و همه تصمیمات اقتصادی را به این شورا واگذار شود
مالیات نفس کشیدن ید نیست.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی