بازدید 8777

پلمب انبار یک‌فروشگاه زنجیره‌ای با ۱۳۰‌تن برنج تقلبی

کد خبر: ۹۰۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 26 May 2019

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به کشف یک انبار حاوی ۱۳۰ تن برنج نامرغوب و تقلبی در شهر آفتاب گفت: این میزان برنج در انبار یکی از فروشگاه های زنجیره ای جنوب شهر تهران کشف شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در تشریح این خبر اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، مشخص شد که یکی از فروشگاه های زنجیره ای در محدوده غرب تهران، اقدام به فروش برنج نامرغوب و تقلبی به شهروندان می کند که با هماهنگی از سوی مرجع قضائی تیمی از ماموران این یگان به همراه مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و اتحادیه بنکداران تهران، به محل اعزام و در بررسی های انجام شده، اجناس مذکور کشف و تقلبی بودن آن توسط کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی، محرز شد.

وی افزود: در ادامه مالکان برنج های نامرغوب بازداشت و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که در انبار مرکزی در محدوده شهر آفتاب تهران که مربوط به همین فروشگاه زنجیره ای است مقادیر بیشتری برنج های تقلبی وجود دارد که بلافاصله با هماهنگی های انجام شده به محل اعزام و مشخص شد دست اندرکاران این فروشگاه حدود ۱۳۰ تن برنج را که روی کیسه آن عنوان برنج ایرانی درج شده بود را انبار کرده اند و این در حالی است که محتویات برنج های مذکور ۲۰ درصد ایرانی و ۸۰ درصد پاکستانی است.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: این برنج های تقلبی با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ در اختیار شهروندان قرار می گرفت که در حال حاضر تا تعیین تکلیف از سوی مرجع قضائی محل مذکور پلمب شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۵
عجب خدانشناس هائی. عجب دزدهائی.
مگه میشه این پولو خورد؟ عجب حیواناتی پیدا میشن. البته حیوان از این نوع به اصطلاح آدم ها خیلی خیلی پاک تره
یکی از فروشگاهها یعنی چی؟

هیچ جای دینا مثل ایران اینطوری لاپوشانی نمیکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
یعنی شهرووووووووووووند
شهروند؟
جالب اینکه اسم این فروشگاه به مردم اعلام نمیشه.حالا منافع چه کسانی ارزشش از منافع مردم بیشتره نمیدانم.البته به لطف فضای مجازی مردم همه اطلاعات را بدست اوردن.حالا تعزیرات سرش را زیر برف ببرد.
فروشگاه شهروند هستش که دولتیه
کی گند رفاه دربیاد که اونم دولتیه
این فروشگاه زنجیره ای اسم نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
نه اسم نداره فقط اون خانمی که در ابیانه به مردم شادی هدیه می داد اسم داشت شما چقدر پرتوقع هستی
سئوال اینه که کی گفته برنج پاکستانی وهندی نامرغوب است ، درکشورهای اروپائی وآمریکابازارخوبی دارندایکاش میگفتیدنامرغوبیت آن بچه دلیل است؟ چون فکرمیکنم کودشیمیائی وسم کمترازمااستفاده کنندچون معمولامجوزفروش درکشورهای بادقت بالارادریافت مبکننداحتمالانامرغوبیت آن بدلیل دیگری است که توضیح نمیدهندودرضمن احتمالافروشگاه شهرونداست که محصولات منجمدشده اش هم پس ازانجماداکثرامرغوبیت خوبی ندارند
وقتی میگین تقلبی یعنی چیزی شبیه برنج نه خود برنج! لطفا توضیح بدین که منظور از تقلبی چیست یعنی نباید خورد؟
چه جور گزارشیه!
اسمشو بزنید سه روزه ورشکستش می کنیم از بس نمی خریم هیچی ازش!
اگراز روز اول چند نفر از این محتکران رادرملا عام اعدام میکردند چشم همه امثال آنها بحساب میافتاد . میلیاردها تومان از قبل این دزدی ها بدست می آورند و قتی هم دستگیر میشوند چند میلیون جریمه می شوند و به ریش مردم میخندند. باید کاری کرد طاقت مردم از اینهمه سلطان ! و محتکر طاق و بدرد آمده است
عنوان تقلبی به خاطر این است که روی کیسه ها اسم برنج مرغوب شمال نوشته شده و در داخل آن فقط 20 درصد برنج شمال هست و بقیه برنج پاکستانی هست که باهم مخلوط شده است و نوعی کلاه گذاشتن به اعتماد مردمی است که فقط برنج ایرانی مصرف میکنند وگرنه خوردن برنج پاکستانی هیچ مشکلی نداره و خیلی ها بخصوص قشر پایین جامعه از برنج پاکستانی و هندی استفاده میکنند.
متاسفانه فروشگاه شهروند بطرق مختلف سر مردم کلاه می گذارد . بعنوان نمونه مدت هاست از عرضه خرما با کیلویی 66000 تومان در فروشگاه شهروند شکایت کرده ام و تاکنون پاسخی نشنیده ام
تسویه حسابهای داخلیه بابا جدی نگیرید من پنج سال پیش تو شهروند کار میکردم همیشه برنج ایرانی درصد زیادی ناخالصی از برنج خارجی هم قد داره که عموما برنج وارداتی از پاکستان هست که از نظر ظاهر شبیه برنج ایرانیه، همه برنجهای ایرانی ناخالصی دارن حتی اونی که شما الان داری میخوری از هر جا خریده باشی، حجم تولید برنج شمالی به اندازه یک چهارم برنج های ایرانی شمالی کف بازار هست و سه چهارم دیگه همون برنج وارداتی هست مخلوط میشه دوست عزیز. بعلاوه گزارش آزمایش برنج ایرانی افتضاح تر از برنج خارجیه با درصد زیادی مشتقات کود شیمیایی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل