بازدید 12655
۳

مجری‌تلویزیون ازسرمربی‌لیگ‌برتری‌شکایت‌می‌کند!

کد خبر: ۹۰۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 25 May 2019

محمد تقوی، سرمربی پیشین باشگاه تراکتور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به افشین عبداللهیان و منصور عظیمی ( یکی از واسطه های فوتبال و اطرافیان باشگاه تراکتورسازی) تاخته بود و تلویحا به نقش آنها در ناکامی تیم پرطرفدار تبریزی اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این صحبت‌ها و ادعا با واکنش مجری برنامه شبهای فوتبالی که نامش برده شده بود، مواجه شد و از سوی این مجری شبکه ورزش سیما بی پاسخ نماند.

افشین عبداللهیان مجری برنامه شب‌های فوتبالی با رد صحبت‌های تقوی، سعی کرد پاسخ ادعا‌های سرمربی سابق تراکتور را بدهد و در ادامه یادآور شد که از او در مراجع قانونی و ذیصلاح شکایت خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید این مجری که سابقا در مواردی فعالیت نقل و انتقالاتی بازیکنان را داشته است، چگونه می خواهد ادعای مربی برکنارشده تراکتورسازی در فصل اخیر را پاسخ دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
لحن این نوشته به گونه ایست که حقانیت ادعاهای آقای تقوی بر علیه آقای عبداللهیان را به خواننده القا می‌کند. اگر خود آقای عبداللهیان به حقانیت خود اطمینان داشتند فقط به شکایت از آقای تقوی بسنده کرده و دیگر با این لحن بشدت عصبی، جواب او را در فضای مجازی نمیداد.
امیدوارم تیمهای بزرگ بخصوص تیم محبوبمان تراکتور وجه المصالحه ی این افراد قرار نگیرد. و دست اندرکاران امر سعی کنند گرد فساد و رانت را از چهره فوتبال ایران بردارند.
همیشه مطمئنیم یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست
ضرب المثل تبریزی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل