بازدید 11670

سکوت مسی درباره حذف درجهنم لیورپول شکست

همه چیز مانند شکست برابر رم بود زیرا ما خیلی زود به اهداف خود رسیدیم و در بازی برگشت نیز در نیمه اول با لیورپول رقابت کردیم اما در نیمه دوم انگار تنها یک تیم در زمین وجود داشت و ما نتوانستیم با حریف مبارزه کنیم. در هر دو فصل به خاطر نتیجه بازی رفت ما فکر می کردیم راهی مرحله بعد می شویم
کد خبر: ۹۰۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵ 24 May 2019

حدود دو هفته قبل و در دیداری عجیب، بارسلونا که در بازی رفت با دبل لیونل مسی با سه گل لیورپول را مغلوب کرد، در آنفیلد با چهار گل مغلوب شد و دوباره در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ناکام ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا لیونل مسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل والنسیا در مورد آن شکست دشوار و فینال کوپا دل ری صحبت کرده است که رسانه های اسپانیایی آن را پایان سکوت اسطوره آرژانتینی دانستند.

فینال مقابل والنسیا: "مانند همیشه فینال ها در آرامش به دنبال کسب آمادگی برای حضور در دیدار نهایی هستیم. باید اهمیت این فینال را بدانید و بازیکنان بزرگی بوده اند که در دیدار فینال کوپا دل ری به میدان رفته اند.

ما می دانیم که یک فینال مهم پیش رو داریم و ناکامی در این دیدار شرایط را بدتر خواهد کرد. باید جشن قهرمانی لالیگا را فراموش کرده و به دنبال راه حلی برای غلبه بر این شرایط باشیم. در لالیگا بارها مقابل والنسیا اذیت شده ایم و می دانیم که اگر با نگرشی صحیح بازی نکنیم آنها حریف دردسرسازی خواهند بود."

 

حذف از لیگ قهرمانان: "اتفاق بسیار دشواری بود و در رختکن ما احساس بدی داشتیم. ما احساس می کردیم به فینال خواهیم رسید و این ضربه بسیار سنگینی بود و حرف دیگری ندارم. حالا یک فینال پیش روی ماست و می توانیم با فتح جام سال را با دبل و به شکل خوبی به پایان برسیم و در دیدار مقابل والنسیا باید همانند همه فینال ها به دنبال کسب پیروزی باشیم.

همه چیز مانند شکست برابر رم بود زیرا ما خیلی زود به اهداف خود رسیدیم و در بازی برگشت نیز در نیمه اول با لیورپول رقابت کردیم اما در نیمه دوم انگار تنها یک تیم در زمین وجود داشت و ما نتوانستیم با حریف مبارزه کنیم. در هر دو فصل به خاطر نتیجه بازی رفت ما فکر می کردیم راهی مرحله بعد می شویم اما باز هم تکرار می کنم در حال حاضر تنها هدف ما قهرمانی در کوپا دل ری است و این موضوع برای رختکن بسیار مهم خواهد بود."

 

انتقادات از ارنستو والورده: "صادقانه بگویم معتقدم والورده طی این دو فصل عملکرد فوق العاده ای داشته و در مورد حذف برابر لیورپول معتقدم ما بازیکنان مقصر بودیم زیرا نباید می گذاشتیم آن اتفاقات تکرار شود اما در نهایت همانند فصل قبل تکرار شد. طی دو فصل گذشته ما دو بار در لیگ قهرمانان به دلیل دریافت گل های فراوان حذف شدیم اما این فقط دو شکست است و در بقیه موارد عملکرد والورده خوب بوده است.

ممکن است شما به سبک بازی ما علاقه نداشته باشید اما من علاقمندم والورده در بارسا باقی بماند زیرا فصل قبل ما دبل کردیم اما همه چیز تحت تاثیر شکست در لیگ قهرمانان قرار گرفت و امسال نیز ممکن است همین اتفاق رخ دهد اما به جز این دو شکست ما فصول خوبی داشته ایم."

 

کفش طلا: "صادقانه بگویم خیلی به آن فکر نمی کنم زیرا ما هنوز در حال ریکاوری بعد از شکست سنگین برابر لیورپول هستیم و آن دیدار ضربه سختی به ما بود. در حال حاضر به دنبال اهداف شخصی نیستیم و تنها هدف ما غلبه بر والنسیا است."

احتمال ترک بارسلونا: "هرگز در این رابطه تردیدی نداشته ام. در لباس تیم ملی آرژانتین نیز بارها ناکام بوده ام و دوباره تلاش کرده ام. حذف از لیگ قهرمانان هرگز باعث نشده من به فکر ترک بارسلونا باشم."

مقایسه ناکامی در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا: "این دو موضوع متفاوت است. شکست در فینال فینال جام جهانی از همه چیز مهمتر بوده و ناامیدی بزرگ است اما اینکه در بازی رفت نیز با 3 گل به برتری رسیده و در نهایت حذف شوید نیز دشوار است."

احتمال انتقال آنتوان گریزمان: "به این موضوع فکر نمی کنم."

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر