بازدید 4654

ماجرای نوزادی که در داخل تاکسی رها شد

کد خبر: ۹۰۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 24 May 2019

والدین آلمانی ای که کودک تازه متولد شده خود را در راه برگشت از بیمارستان در تاکسی جا گذاشتند در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زن و شوهر جوان که کودک دیگری نیز داشتند و نوزاد جدید فرزند دوم آن‌ها بود پس از متولد شدن نوزاد و مرخص شدن از بیمارستان زمانی که داخل تاکسی نشسته بودند به دلیل بی احتیاطی و بی دقتی نوزادشان را در تاکسی جا گذاشتند.

بر اساس گزارش رسانه‌های اجتماعی والدین فراموش کار، فرزند دومشان را در یکی از بیمارستان‌های هامبورگ بدنیا آوردند با اینکه برای برگشت به خانه چهار نفره خود بسیار شگفت زده و هیجان زده بودند، اما بعد از رسیدن به منزل به دلیل هیجان زیاد زمانی که در حال پیاده شدن از تاکسی بودند، کودک یکساله خود را از ماشین پیاده کرده و پس از پرداخت کرایه با راننده خداحافظی کردند.

این زن و شوهر احساس عجیبی داشتند که گویا چیزی را فراموش کرده اند و ناگهان فهمیدند که کوچکترین عضو خانواده خود یعنی همان نوزادی که ساعاتی پیش به دنیا آمده بود را جا گذاشتنه اند و برای جبران این فراموش کاری خیلی دیر شده بود.

این پدر جوان پس از با خبر شدن از جریان، شروع به دویدن به سمت تاکسی و علامت دادن برای متوقف کردن راننده کرد، اما تاکسی از آنجا دور شده بود و والدین هیچ انتخاب دیگری به جز تماس گرفتن با پلیس نداشتند.

راننده تاکسی نیز متوجه جا ماندن مسافر در صندلی پشت نشده بود و بدتر از آن این بود که بعد از پیاده کردن مسافرانش یعنی همان خانواده‌ی فراموش کار ماشین را در یک پارکینگ زیر زمینی پارک کرده بود و برای صرف ناهار به طبقات بالایی رفت در همین حین پلیس به شدت به دنبال تاکسی مورد نظر در اطراف شهر بود.

راننده پس از بازگشت از صرف ناهار، برای سوار کردن مسافری دیگر به سمت فرودگاه رفت، با وجود کیلومتر‌ها رانندگی او هرگز متوجه نوزادی که خوابیده بود و هیچ صدایی هم نداشت، نشده بود و تا زمانی که مسافر در صندلی عقب نشست، همچنان از حضور کودک غافل بود که با اطلاع مسافرش تازه متوجه جا ماندن نوزاد مسافر قبلی خود شد.

خوشبختانه راننده تاکسی با تماس به پلیس نوزاد را به ایستگاه پلیس منتقل کرد و با این کار نوزاد را به آغوش خانواده اش برگرداند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان