بازدید 8047

رویکرد فراکسیون امید به انتخابات هیئت رئیسه مجلس چیست

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون می‌تواند جایگاه اصلاح طلبان در مجلس را حفظ و ارتقا بخشد، بر ضرورت تصمیم خردمندانه فراکسیون امید در انتخابات اخیر هیئت رئیسه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 23 May 2019

محمدرضا تابش درباره رویکرد فراکسیون امید به انتخابات هیئت رئیسه مجلس که یکشنبه آینده برگزار می‌شود، گفت: هنوز تصمیم فراکسیون امید برای نحوه ورود به انتخابات هیئت رئیسه نهایی نشده است؛ البته مسئولیت کار با کمیته منتخب فراکسیون است و تاکنون نیز در جلسات هیات رییسه، شورای مرکزی و مجمع عمومی دیدگاه‌های مختلف و بعضاً متضادی مطرح شده است.

وی افزود: قطعاً آنچه اهمیت دارد تنها هیئت رئیسه سال چهارم مجلس نیست بلکه فضای تهدیدآمیز خارجی و پرتنشی که در کشور حاکم است، اولویت‌بندی نیازهای مردم و در رأس آنها آرامش، امنیت و معیشت، انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری و حفظ جایگاه اصلاح طلبان در مجموعه حاکمیت و کشور و توجه به افکار عمومی ایجاب می‌کند تصمیم خردمندانه‌ای در این باره بگیریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تصمیم نهایی فراکسیون امید برای نحوه ورود به انتخابات هیئت رئیسه مجلس منبعث از رأی و اراده اعضای فراکسیون خواهد بود، گفت: در جلسه روز شنبه فراکسیون امید در این باره تصمیم گیری می‌شود و همه تابع نظر جمعی هستیم و امیدواریم در خروجی تصمیم همه ملاحظات رعایت شود.

تابش خاطرنشان کرد: هنر ما این است که بر مبنای تحلیل وضع کشور وملاحظه افکارعمومی تصمیم بگیریم. ما باید به تصمیم و اجماعی برسیم و این هوشمندی و ورزیدگی را داشته باشیم تا مستقل از تاثیرعوامل خارجی، خودمان به تصمیم سنجیده و خردمندانه‌ای برسیم.

به گزارش ایسنا نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در پایان اضافه کرد: به اعتقاد من با مجموعه وضعیتی که در مجلس حاکم است و مشروط بر ملحوظ نمودن مواردی که ذکر شد، می‌توانیم وزن و قدرتی که مردم برای حضور اصلاح طلبانه در مجلس ایجاد کردند را تثبییت و حتی آن را ارتقاء بخشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر