بازدید 13664
۲
گزارش

جنگ پشت پرده استقلال و پرسپولیس برای جذب دوستاره سایپا

کد خبر: ۹۰۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 22 May 2019

دو نفر از ستاره‌های بی نام و نشان فصل هجدهم، رضا اسدی هافبک دفاعی سایپا و آرمان رمضانی مهاجم بلندبالای نارنجی ها بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، این دو ستاره جوان بدون مانور رسانه‌ای توانستند بازی‌های درخشانی برای نارنجی پوشان به نمایش بگذارند و جزو شاگردان نخبه علی دایی قرار بگیرند. از اواخر سال گذشته تا به روزهای پایانی لیگ هجدهم، بر سر جذب این  دو بازیکن بین دو تیم استقلال و پرسپولیس جنگ پنهانی شروع شده و حالا که لیگ تمام شده است این رقابت در حال اوج گیری و بیرون آمدن از پشت پرده است.

جنگ پشت پرده استقلال و پرسپولیس برای جذب دوستاره سایپا

جالب اینکه برخی خبرنگاران می‌گفتند استقلالی‌ها کار را تمام کرده اند و با وعده خطیر معاون باشگاه، اسدی قطعا استقلالی می‌شود. جدایی فرشید باقری، این شانس برای اسدی را به وجود می آورد که در ترکیب اصلی فصل بعد آبی‌ها به میدان برود، اما پرسپولیسی‌ها نیز اسدی را رها نکردند. آرمان رمضانی نیز مهاجمی شش دانگ روی هوا و زمین است و مهره خطرناکی در پیشانی خط حمله هر تیمی محسوب می شود.

نام هر دو بازیکن در لیست برانکو هم دیده می‌شود و قرمزها هم مذاکرات زیادی با مدیربرنامه‌های این بازیکن جوان داشتند. جذب اسدی و رمضانی به یک جدال بزرگ اما بی سر و صدا برای استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها تبدیل شده و قطعا این جنگ می‌تواند معادلات نقل و انتقالات را بهم بریزد. شاید فصل آینده رقمی سرسام آور، برای این دو بازیکن پرداخت شود و شاید هم دو تیم متمول سپاهان و تراکتورسازی هم به این جنگ اضافه شوند.

پرسپولیس در خط حمله تیمش به شدت به ترمیم نیاز دارد و با توجه به احتمال جدایی بودیمیر گرانقیمت با دلار 14هزارتومانی، رمضانی بهترین گزینه با همان خصوصیات خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
با کمک های فدراسیون ایشان را در پرسپولیس میبینیم علی برکت الله
علی برکه الله فعلا که قوانین رو به خاطر باشگاه استقلال توسط استقلالی فر تغییر میدهند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر